دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 353884

با بالا رفتن سن و نمایان شدن خطوط و چروک های ناشی از آن بر روی پوست صورت، زیباجویان به دنبال راهکاری برای جوانسازی سریع تر پوست خود هستند. روش های بسیاری برای این امر وجود دارد اما باید بدانیم هر چه به سمت روش های جراحی حرکت کنیم شاهد تاثیر گذاری بیشتر در مدت زمان کمتری خواهیم بود.جوانسازی پوست به کمک دستگاه آر اف فرکشنال جدید ترین متد در این زمینه است که کلینیک های بسیاری امروزه از آن استفاده می‌کنند در ادامه شما را با بهترین دستگاه آر اف برای کلینیک ها و استفاده خانگی آشنا می‌کنیم.

بهترین دستگاه آر اف فرکشنال کدام است ؟

برترین برند ها از دستگاه‌های آر اف فرکشنال عبارتند از:

  • سوفیا
  • ترماج
  • آرتو
  • ولتاژ
  • جنتل مکس پرو

آیا جوانسازی پست با دستگاه آر اف واقعا تاثیر گذار است؟

مدت زمان مورد نیاز برای جوانسازی پوست با دستگاه آر اف فرکشنال به شدت وابسته به شرایط پوست و نوع مشکلات پوستی شما است. این مدت زمان ممکن است بین ۳ تا ۶ جلسه باشد و هر جلسه ممکن است ۱۵ تا ۶۰ دقیقه طول بکشد.

بعضی از افراد ممکن است نیاز به جلسات بیشتری داشته باشند تا به نتیجه مطلوب برسند. همچنین، پس از جلسات اولیه، نتیجه قابل مشاهده نیست و برای دیدن تاثیرات کامل، باید صبر کنید و به جلسات بعدی مراجعه کنید.

بهترین دستگاه آر اف فرکشنال کدام است ؟نتیجه درمان با دستگاه آر اف

دستگاه آر اف فرکشنال چیست ؟

دستگاه آر اف فرکشنال یکی از بهترین دستگاه های آر اف است که در حوزه ترمیم پوست و بهبود پوستی استفاده می‌شود. این دستگاه از میکرونیدلینگ (Microneedling) و امواج رادیویی برای ترمیم و بازسازی پوست استفاده می‌کند. میکرونیدلینگ به این معنی است که نوک های بسیار نازک و کوچک به پوست نفوذ کرده و باعث تحریک تولید کلاژن در پوست می‌شود.

در واقع، با استفاده از نوک‌های کوچک و موثر دستگاه fractional، پوست شما از داخل تحریک شده و بهبود پیدا می‌کند. در طی این فرایند، بافت پوست شما تقویت شده و بازسازی می‌شود که باعث بهبود نواحی خالی و چین و چروک پوست شما می‌شود.

در طراحی دستگاه فرکشنال ، تکنولوژی رادیو فرکشنال را با میکرونیدلینگ ترکیب کرده‌اند، به این صورت که نوک‌های کوچک به پوست فشرده می‌شوند و امواج رادیویی از طریق این نوک‌ها به بافت پوست نفوذ می‌کنند. به این ترتیب، این دستگاه عمق پوست را به طور کامل تحریک و با ایجاد میکروترکیب‌هایی در بافت پوست به تحریک تولید کلاژن و ترمیم پوست کمک می‌کند.

از مشکلات اساسی پزشکان در هنگام کار با دستگاه آر اف فرکشنال مقاومت پوست در برابر ورود نیدل ها است در نتیجه هندپیس از پوست فاصله می‌گیرد و سوزن ها تا عمق تعیین شده با زاویه درست در پوست نفوذ نمی‌کنند و پزشک برای ثابت نگهداشتن هندپیس مجبور به وارد کردن فشار بالاتر با دست خود است که باعث بیش از حد خستگی دستان می‌شود. هندپیس های دستگاه آر اف فرکشنال شرکت پرنیان مجهز به ساکشن هستند در نتیجه پوست را ثابت نگه میدارند تا سوزن ها با زاویه 90 درجه تا عمق تعیین شده نفوذ می‌کنند.

در نواحی مثل پیشانی که ذخامت پوست کم است می توان پوست را با ساکشن از استخوان جدا کرد تا بتوان سوزن‌های عمیق تر را امتحان کرد.

در مجموع، دستگاه فرکشنال یکی از بهترین دستگاه های آر اف فرکشنال برای بهبود پوستی است که با استفاده از میکرونیدلینگ و امواج رادیویی بافت پوست شما را تحریک و بازسازی می‌کند. کلینیک های زیبایی برای خرید دستگاه آر اف فرکشنال می توانند به سایت شرکت پرنیان گستر پرتو سنج مراجعه بفرمایند.

بهترین دستگاه آر اف فرکشنال کدام است ؟

دستگاه آر اف ترماژ؟

دستگاه آر اف ترماژ اولین نسل دستگاه آر اف هستند. روشی غیرتهاجمی و بدون جراحی است که باعث سفت شدن پوست و از بین رفتن خطوط ناشی از افزایش سن می‌شود. در این روش بر اثر ایجاد حرارت کلاژن‌سازی تحریک شده و پوست ترمیم می‌شود. از آن‌جایی که در این روش از فرکانس رادیویی (RF) استفاده می‌شود، به این روش آر اف ترماژ هم می‌گویند. انرژی آر اف باعث تحریک لایه‌های پوست شده و کلاژن‌سازی را تحریک می‌کند.

زمانی که حرارت مناسب لایه‌های درم را تحریک می‌کند و در عین حال از اپیدرم محافظت می کند تا سفت شدن پوست ایجاد شود امواج آر اف به منظور از بین بردن سلولیت و انباشتگی چربی در نواحی مختلف بدن، به بهم ریختگی تناسب اندام، چین و چروک صورت و دور چشم، رفع غبغب، برطرف کردن پیری پوست و آکنه کاربرد دارد.

می‌توان از این درمان در قسمت‌های مختلف صورت و بدن استفاده کرد. RF ترماژ باعث لیفت صورت و کانتورینگ می‌شود. گونه‌های افتاده، غبغب، افتادگی پلک، شکم یا بازو با این روش به خوبی برطرف می‌شوند. این درمان همچنین رنگ صورت را شاداب‌تر و درخشان‌تر می‌کند. زیباجویان می توانند برای خرید دستگاه آر اف ترماژ خانگی به سایت آنا شاپینگ مراجعه بفرمایند.

بهترین دستگاه آر اف فرکشنال کدام است ؟

تفاوت دستگاه های آر اف فرکشنال خانگی و کلینیکی چیست؟

تفاوت بین دستگاه‌های آر اف فرکشنال خانگی و کلینیکی به شدت به دو مورد زیر مرتبط است:

۱. شدت و توان خروجی: دستگاه‌های آر اف فرکشنال کلینیکی به دلیل مصرف انرژی بالاتر، توان خروجی بیشتری نسبت به دستگاه‌های خانگی دارند. این توان خروجی بیشتر، توانایی درمانی بالاتری را فراهم می کند.

۲. تنوع برنامه ها: دستگاه‌های آر اف فرکشنال کلینیکی با توجه به کاربرد آن‌ها، برنامه‌های مختلفی دارند که برای درمان هر نوع مشکلی که توسط دستگاه قابل درمان است، استفاده می‌شوند. در حالی که دستگاه‌های خانگی ممکن است به علت محدودیت توانایی ها و همچنین نیاز کاربر به استفاده در منزل، برنامه‌های محدودتری داشته باشند.

کدام یک بهترین دستگاه آر اف است؟

همانطور که اشاره شد در اولین نسل از دستگاه های آر اف (ترماژ) حرارت از لایه اپی درم به لایه های عمقی پوست منتقل می‌شود، اما در نسل جدید از دستگاه های آر اف ( فرکشنال ) سوزن‌های بسیار ریزی اشاره می‌کنیم که امواج رادیوفرکوئنس را از خود ساطع می‌کنند و باعث تحریک سلولهای بافت درم خارج می شود.در این روش احتمال سوختگی روی سطح پوست صفر است و می توایم دمای بالاتری را به لایه های عمقی پوست برسانیم در نتیجه دستگاه آر اف فرکشنال را بخاطر نتیجه گیری سریع تر و کم تر بودن احتمال سوختگی پوست برای جوانسازی به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha