بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بارش باران و کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما تا جمعه (25 فروردین ماه) پیش‌بینی می‌شود.

بارش باران در تهران/ کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دما تا جمعه

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران، از بعدازظهر امروز تا روز جمعه (۲۲ تا ۲۵ فروردین‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی، افزایش ابرناکی پیش‌بینی می‌شود.

امروز تا فردا در پاره‌ای از نقاط به‌ویژه ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده و از عصر فردا و طی روز پنجشنبه (۲۳ و ۲۴ فروردین) با تقویت سامانه بارشی در سطح استان، بارش مداوم باران گاهی همراه با رگبار شدید، رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد گاهی همراه با بارش تگرگ و در ارتفاعات بالادست و سردسیر به‌ویژه در پنج‌شنبه شب و جمعه صبح همراه با مه و بارش برف انتظار می‌رود.

از امروز تا صبح روز شنبه (۲۲ تا ۲۶ فروردین) در بعضی ساعات به‌ویژه عصر پنج‌شنبه تا جمعه شب عمدتا در نیمه جنوبی استان در بعضی ساعات وزش باد شدید تا بسیار شدید مورد انتظار است.

از چهارشنبه تا روز جمعه کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۳ فروردین‌ماه) نیمه ابری، به‌تدریج افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز پنج‌شنبه (۲۴ فروردین‌ماه) ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha