آیا تصمیم خود را برای انجام عمل اسلیو معده گرفته‌اید؟ این بزرگترین تصمیم برای تغییر سبک زندگی است که می‌تواند موفقیت‌های بزرگ شخصی و اجتماعی برای شما به همراه داشته باشد. اسلیو معده با تغییر در شکل و اندازه معده میتواند چیزی حدود ۸۰ درصد از وزن اضافی شما را از بین ببرد. اگر چنین اهدافی را دنبال می‌کنید به طور حتم در مورد متخصصان، کلینیک‌ها و مراکز پزشکی در این زمینه جستجو کرده و اطلاعات لازم را کسب کرده‌اید. 

فوق تخصص اسلیو معده کیست؟ + مهم ترین ویژگی آن

آیا تصمیم خود را برای انجام عمل اسلیو معده گرفته‌اید؟ این بزرگترین تصمیم برای تغییر سبک زندگی است که می‌تواند موفقیت‌های بزرگ شخصی و اجتماعی برای شما به همراه داشته باشد. اسلیو معده با تغییر در شکل و اندازه معده میتواند چیزی حدود ۸۰ درصد از وزن اضافی شما را از بین ببرد. اگر چنین اهدافی را دنبال می‌کنید به طور حتم در مورد متخصصان، کلینیک‌ها و مراکز پزشکی در این زمینه جستجو کرده و اطلاعات لازم را کسب کرده‌اید.

یکی از مهمترین نکاتی که متقاضیان اسلیو معده در مورد آن بسیار نگران هستند و پرس و جو میکنند، انتخاب پزشک و جراح چاقی مجرب و متعهد است. انتخاب بهترین جراح چاقی باعث می‌شود تا شما یک عمل موفقیت آمیز با حداقل عوارض جانبی را تجربه کنید، در این صورت میتوانید از نتایج بعد جراحی لذت برده و رضایت کامل داشته باشید. بنابراین انتخاب بهترین جراح چاقی باید در صدر برنامه های لاغری شما قرار بگیرد. جراحی چاقی توسط دکتر حامد قدسی کمک می کند تا شما سریعتر و مطمئن‌تر به اهداف درمانی و زیبایی خود دست پیدا کنید.

چه دلایلی باعث میشود تا یک فوق تخصص اسلیو معده مانند دکتر حامد قدسی انتخاب اول من باشد؟ چرا باید جراحی نزدیک ایشان انجام شود؟ چه ویژگی‌هایی این جراح چاقی را از سایرین ممتاز می‌سازد؟ اگر هنگام جستجو در سایت های مختلف مرتب نام ایشان را شنیده و این سوالات از ذهن شما می گذرند با ادامه مقاله زیر همراه باشید.

هدف از انجام اسلیو معده چیست؟

اسلیو معده که اسلیو گاسترکتومی نیز نامیده می شود، یک روش جراحی برای کاهش وزن است. 50 درصد از بیمارانی که تحت این عمل جراحی چاقی قرار می‌گیرند، کاهش وزن را با روند صعودی به ویژه در ماه‌های اول تجربه خواهند کرد. در طی این روش، قسمت بزرگی از معده (تقریباً 80٪) برداشته میشود و فقط یک معده لوله‌ای شکل باقی می‌ماند. این بدان معنی است که بیمار فقط می تواند مقدار کمی غذا بخورد که معمولاً این منجر به کاهش وزن شدید می‌شود.

این جراحی برای بیمارانی که از اشکال شدید چاقی (BMI بیش از 50 کیلوگرم) یا بیماری‌های مرتبط با چاقی رنج می‌برند، امکان پذیر است. جراحی چاقی توسط دکتر حامد قدسی برای برخی بیماران اسلیو معده همراه با دیگر تکنیک‌های جراحی متابولیک به کاهش وزن کمک می‌کند. ممکن است بیماران دارای اضافه وزن جراحی اسلیو معده انجام دهند تا در ابتدا مقداری وزن کم کنند. سپس، جراحی‌هایی مانند سوئیچ اثنی عشر در مرحله دوم انجام می‌شود تا کاهش وزن موثرتر ادامه پیدا کند. علاوه بر این مداخله این دو روش می‌تواند میزان عوارض و خطر مرگ و میر را کاهش دهد.

مهم‌ترین ویژگی‌های فوق تخصص اسلیو معده

حال که با اسلیو معده آشنا شدید بهتر است در مورد ویژگی‌های جراح و متخصص این عمل نیز بیشتر بدانید. متخصصان اسلیو گاسترکتومی جراحان شکم هستند که در زمینه جراحی چاقی تخصص دارند. آنها به دلیل تجربه و سالها فعالیت پزشکی به عنوان جراح شکم با تمرکز بر جراحی چاقی، فرد مناسبی برای انجام عمل جراحی اسلیو گاسترکتومی هستند.

انتخاب جراح چاقی متخصص و مجرب ممکن است مهمترین تصمیم شما در مسیر کاهش وزن است. جراح باید برای سال‌های آینده پشتیبانی ضروری را برای شما فراهم کند، بنابراین مهم است که با او احساس راحتی کنید. تیم جراحی چاقی نیز نقش مهمی در این زمینه ایفا خواهند کرد. این ایده خوبی است که از قبل با آنها ملاقات کنید. اگر بدانید آنها چه کسانی هستند و چگونه میتوانند به شما کمک کنند، بسیار مطمئن تر و راحت‌تر خواهید بود. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های فوق تخصص اسلیو معده به شرح زیر است:

  • داشتن مدارک و گواهینامه‌های معتبر پزشکی در زمینه جراحی چاقی

شما می‌توانید این مدارک را در مطب پزشکی و یا از طریق سایت مربوط به ایشان مشاهده کنید.

  • داشتن تجربه

هنگام انتخاب جراح چاقی، تجربه بسیار مهم است. نشان داده شده است بیمارانی که نزد جراحان چاقی با تجربه عمل میکنند، میزان عوارض کمتری دارند و زمان عمل آنها کوتاه‌تر گزارش شده است. شنیدن تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده‌اند در این زمینه بسیار به شما کمک خواهد کرد.

  • داشتن سابقه کاری درخشان

مشاهده نتایج بیماران فعلی و بیماران قبلی معمولاً نشانه خوبی از تجربه و سابقه کاری پزشک است. تاریخچه بیماران و عکس‌های قبل و بعد از آن در سایت برخی پزشکان موجود است. از این طریق می‌توانید افراد و نتایج واقعی را مشاهده کنید .

  • تعهد در ارائه مراقبت‌های بلند مدت

مرکز و کلینیک درمان چاقی باید مراقبت طولانی‌مدت را با قرار ملاقات‌های بعدی تنظیم کند و مشاوره‌های لازم را ارائه دهد.

  • برخورداری از یک تیم حرفه‌ای

جراحی چاقی توسط دکتر حامد قدسی در کنار سایر متخصصان مراقبت‌های بهداشتی مانند روانشناس، متخصص تغذیه و… با ارائه خدمات درمانی حرفه‌ای انجام می‌شود.

شرایط لازم برای انجام اسلیو معده؟

شرط لازم برای اسلیو معده به عنوان یک جراحی چاقی توسط دکتر حامد قدسی این است که شما از سایر درمان‌های محافظه کارانه برای کاهش وزن کاملاً خسته شده باشد. درمان محافظه کارانه به معنای تغذیه، ورزش و اصلاح رفتار و احتمالاً درمان روانشناختی است.

اندیکاسیون درمان جراحی معمولا بر اساس BMI (شاخص توده بدنی) بیمار است. اگر درمان محافظه کارانه مرتب با شکست مواجه شد و BMI از 40 کیلو بیشتر بود یا شاخص توده بدنی 35 باشد و فرد از دیابت و فشار خون بالا رنج ببرد، اسلیو معده به عنوان یک جراحی چاقی توسط دکتر حامد قدسی توصیه خواهد شد.

هیچ روش و تکنیک خاصی وجود ندارد که برای همه بیماران به صورت کلی تجویز شود. بنابراین، هر بیمار باید به صورت جداگانه بررسی شود تا مشخص شود کدام روش( اسلیو، بای پس، باند معده، بالون معده) برای او بهترین است. انتخاب روش تحت تأثیر BMI، سن، جنسیت و بیماری های ثانویه بیمار است.

چه چیزی باعث کاهش وزن بعد از اسلیو معده می‌شود؟

از آنجایی که حجم معده با این روش جراحی چاقی توسط دکتر حامد قدسی به شدت کاهش می‌یابد، احساس سیری در بیماران به سرعت ایجاد شده و مقدار کمتری غذا مصرف می‌کنند. در عین حال، بخشی از معده که هورمون «گرلین» را تولید میکند، در حین جراحی برداشته می‌شود. این هورمون باعث ایجاد احساس گرسنگی در مغز می‌شود. در نتیجه، بیماران در ابتدا کمتر احساس گرسنگی می‌کنند و کمتر به غذا میل دارند.

گاسترکتومی آستین با استفاده از لاپاراسکوپی انجام می‌شود. این منجر به عوارض و درد کمتر می‌شود، زیرا در این روش زخم‌های بزرگ ایجاد نمی‌شوند.

برای مطالعه تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند کلیک کنید.

بررسی مزایای اسلیو معده

جراحی چاقی توسط دکتر حامد قدسی به روش اسلیو مزایای زیر را برای بیمار به همراه دارد:

  • همانطور که گفته شد، حجم معده با روش اسلیو گاسترکتومی به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد به طوری که فقط مقدار کمی غذا می تواند جذب شود. پس از سه سال، به طور متوسط 66 درصد از اضافه وزن از دست رفت و 66 درصد از دیابت ناشی از اضافه وزن کاهش یافت.
  • دستگاه گوارش طبیعی در طول این روش دست نخورده باقی می ماند، به همین دلیل کمبود ویتامین ها و مواد معدنی بسیار نادر است. با این حال، از آنجایی که اسلیو معده معمولاً باعث کاهش وزن شدید در مدت زمان بسیار کوتاهی میشود، مصرف ویتامین‌ها و مواد معدنی همچنان با مشورت پزشک توصیه می‌شود.

معایب اسلیو گاسترکتومی

مهمترین معایب اسلیو عبارت است از:

  • هنگام مصرف مواد غذایی یا مایعات پرکالری، کاهش وزن امکان پذیر نیست. بنابراین، رعایت دقیق رژیم غذایی توصیه شده برای کاهش وزن کافی ضروری است. توصیه های غذایی خوب، همچنین پس از عمل، به شدت برای بیماران توصیه می‌شود.
  • روش اسلیو گاسترکتومی یک جراحی غیرقابل برگشت است که در آن معده برای همیشه برداشته می شود.
  • عوارضی مانند نشت یا تشکیل فیستول به دلیل بخیه های روی آستین معده امکان پذیر است.

چرا جراحی چاقی توسط دکتر حامد قدسی باید انجام شود؟

فوق تخصص اسلیو معده کیست؟ + مهم ترین ویژگی آن

هر کسی که به جراحی کاهش وزن فکر می‌کند، بهترین مراقبت های پزشکی را میخواهد. بنابراین، بیمار به این فکر میکند که بهترین متخصص را برای اسلیو گاسترکتومی پیدا کند. از آنجایی که نمی‌توان به این سوال به طور عینی پاسخ داد، بهترین راه این است که به نتایج جراحی و تجربه پزشک و بیماران تکیه کرد. هر چه پزشک جراحی‌های چاقی بیشتری انجام دهد، در تخصص خود با تجربه‌تر می‌شود. جراحی چاقی توسط دکتر حامد قدسی به عنوان یک پزشک متخصص و مجرب میتواند نتایج فوق العاده درمانی به همراه داشته باشد و تناسب و زیبایی اندام را با حداقل عوارض جانبی برای شما به ارمغان آورد. ایشان عضو انجمن بین المللی جراحان چاقی IFSO هستند و دوره تخصصی خود را در استراسبورگ فرانسه گذرانده‌اند. گواهینامه های معتبر پزشکی از دانشگاه های داخلی و خارجی، تجربه، تخصص، رضایت کامل بیماران و متقاضیان همگی گویای توانمندی بالای دکتر قدسی در زمینه جراحی چاقی است، به همین دلیل شما نام ایشان را در لیست برترین جراح چاقی مشاهده خواهید نمود. جهت مشاوره و نوبت دهی از طریق راه‌های ارتباطی در سایت اقدام نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha