اگر از وزن خودتان رضایت ندارید، احتمالاً راهکارهای مختلفی را برای تغییر آن امتحان کرده‌اید. از دست دادن اضافه وزن برای اغلب افراد کار دشواری است. البته استفاده از رژیم و برنامه های غذایی اصولی زیر نظر متخصص می‌تواند به درمان چاقی کمک کند. کاهش هزینه‌های این فرایند نیز با کدهای تخفیف و هدیه امکان پذیر است.

با کد تخفیف پول کمتر بده چربی بیشتر بسوزون

سلامت مهم‌ترین داشته انسان است. ثروتی که با تغذیه و سبک زندگی نامناسب به خطر افتاده است. قدم گذاشتن در مسیر اصلاح سبک زندگی و عادت‌های تغذیه‌ای، پایداری و توان زیادی می‌خواهد؛ اما نتیجه‌ای که به آن می‌رسید ارزشش را دارد. شاید شنیده باشید که متخصصان تغذیه می‌گویند چیزی که از زمین می‌آید را بخورید نه چیزی که از کارخانه خارج می‌شود. منظور چیست؟ اینکه یکی از مهم‌ترین بخش‌های داشتن زندگی سالم و به دور از چربی و اضافه وزن استفاده از خوراکی‌های طبیعی و سالم به جای موارد فرآوری شده‌است. البته، بسیاری از افراد در این راه هزینه‌های گزافی صرف می‌کنند و نتیجه هم نمی‌گیرند. تصور کنید که چند میلیون پول برای رژیم لاغری و چربی سوزی بپردازید و حتی یک گرم هم از وزنتان کم نشود. خب، این اتفاق خوشایندی نیست؛ اما به این معنا هم نیست که نباید تلاش کنید. اگر بدانید رژیم گرفتن را از کجا و چگونه آغاز کنید، رسیدن به تناسب اندام آنقدرها هم سخت نیست. فقط به خاطر داشته باشید که اضافه شدن وزن یک شبه اتفاق نیفتاده‌است، پس انتظار نداشته باشید وزن خود را به سرعت از دست بدهید. تا رسیدن به تناسب اندام چیزی نمانده‌است، فقط کافی است یخچال‌تان را با مواد غذایی سالم پر کنید و به یکی از سایت‌های تخصصی در این زمینه مراجعه کنید. برای رژیم خود هم کد تخفیف می‌گیرید و هم با صرف کمترین هزینه، وزن کم می‌کنید.

رژیم گرفتن را از کجا شروع کنیم؟

خیلی وقت‌ها شروع یک کار سخت‌ترین قسمت آن است. ولی وقتی انجامش می‌دهید و به پشت سر خود نگاه می‌کنید می‌بینید آنقدر که فکرش را می‌کردید دشوار هم نبوده‌است. رژیم گرفتن و سوزاندن چربی‌های اضافی هم یکی از همین موارد است. وقتی از دور به آن نگاه می‌کنید سخت به نظر می‌رسد؛ اما بالاخره خواهید توانست از پس آن بر بیایید. مواردی مانند جوایز و تخفیفات متنوع هم مشوق شما خواهند بود. اولین و مهم ترین قدم این است که همین الان شروع کنید. رژیم گرفتن را به فردا یا شنبه یا اول ماه موکول نکنید؛ روز ایده آل هیچوقت از راه نمی‌رسد و خودتان باید آن را ایجاد کنید. یکی دیگر از مشکلات افراد برای شروع یک رژیم لاغری چربی سوزی، هزینه آن است. این دقیقاً همان مسئله‌ای است که در این مطلب به آن می‌پردازیم. در ادامه به شما می‌گوییم چطور از کد تخفیف خرید رژیم لاغری استفاده کنید و بدون دور ریختن پول، از شر چربی های اضافه خلاص شوید. البته، می‌دانیم که همیشه منظور از تناسب اندام، لاغر شدن نیست. شاید بخواهید چاق شوید یا حتی وزن فعلی خود را ثابت نگه دارید. نگران نباشید ما همه این موارد را در نظر گرفته‌ایم. برای آغاز، توصیه‌های زیر را به خاطر داشته باشید:

  • قدم‌های کوچک بردارید و اهداف واقع بینانه داشته باشید
  • برنامه ریزی کنید و به دستاورهای خود اهمیت دهید
  • ورزش و انجام حرکات بدنی را فراموش نکنید
  • مصرف تنقلات را کم و سبزیجات تازه را زیاد کنید
  • به جای خرید از رستوران، در خانه غذا بپزید

بهترین سایت‌های دریافت رژیم با تخفیف را بشناسید

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا بخش زیادی از افرادی که رژیم می‌گیرند نمی‌توانند به آن پایبند باشند؟ حتی شاید پول زیادی هم پرداخته باشند؛ اما خبری از تناسب اندام نباشد. برخی افراد هم لاغر می‌شوند؛ اما با اتمام دوره رژیم، اندام متناسب آن‌ها از بین می‌رود. اگر تا به حال رژیم نگرفته‌اید با یکی از سایت‌های زیر شروع کنید. باتوجه به تخفیف‌های جذاب آن‌ها، حتی اگر در بین راه منصرف شوید هم می‌دانید که پول زیادی نپرداخته‌اید. اگر هم قبلاً این تجربه را داشته‌اید؛ اما به دنبال این هستید که با صرف هزینه کمتر، نتیجه بهتری بگیرید، با امتحان روش‌های زیر ضرر نمی‌کنید.

رژیم دکتر کرمانی را با تخفیف بگیرید

دکتر کرمانی یکی از نام‌های آشنا در عرصه لاغری و تناسب اندام است. اگر برای یک‌بار هم که شده کلمه رژیم و چربی سوزی و عبارت‌های مربوط به آن را جستجو کرده‌باشید، با اسم این مجموعه آشنا شده‌اید. دلیل معرفی ما هم این است که برنامه‌های غذایی این مجموعه در عین تأثیرگذاری، گران نیستند. از طرفی، کد تخفیف دکتر کرمانی برای رژیم های مختلف لاغری، چاقی، درمانی و ... باعث می‌شود هنگام خرید پول کمتری پرداخت کنید. این در حالی است که این پلن غذایی، یکی از منعطف‌ترین‌ها است و به شما اجازه می‌دهد تقریباً هر مدل غذایی بخورید. نه گرسنگی می‌کشید، نه غذایی را حذف می‌کنید و نه هزینه های سنگین می‌پردازید. در عین حال، لاغر می‌شوید و لاغر می‌مانید؛ چه چیزی بهتر از این؟

این نکته هم قابل ذکر است که علاوه بر تخفیفات جذابی که به فکر جیب شما هستند، در این مجموعه به سلامت روان شما هم فکر می‌شود. در سایت دکتر کرمانی، علاوه بر متخصصان تغذیه، مشاوران هم نقش پر رنگی دارند. اگر احساس کردید تغییر سبک زندگی برایتان سخت است و به شما فشار می‌آورد، با کمک مشاوران متبحر این مجموعه از پس هر مانعی بر می‌آیید.

لاغری سریع، آسان و ارزان با لیمومی

لیمومی هم یکی دیگر از معروف ترین سایت‌ها در زمینه لاغری و تناسب اندام است. لیمومی اینجاست تا تجربه شما از سلامت و تناسب اندام را متحول کند. این مجموعه برنامه‌های غذایی شخصی سازی شده را به‌صورت ماهانه به کاربران خود ارائه می‌دهد. این مرکز معتقد است که با ترکیب طب سنتی و مزاج شناسی با علم نوین پزشکی، می‌توان بهترین رژیم‌های غذایی را ارائه داد. یکی از مزیت‌های رژیم های لیمومی در دسترس بودن غذاهای آن است. در واقع، برخلاف خیلی از برنامه‌های غذایی گران قیمت، لازم نیست هزینه زیادی را صرف تهیه و پخت غذاهای نامعمول و بعضاً بی‌مزه بکنید. اول از همه، در این سایت برای برنامه ماهانه مبلغ زیادی پرداخت نمی‌کنید. علاوه‌براین، همین مبلغ را هم با کد تخفیف لیمومی کاهش دهید. همانطور که گفته شد وعده‌های غذایی هم کاملاً عادی‌اند. در حقیقت شما همان پلو خورش همیشگی را می‌خورید؛ اما لاغر می‌شوید. چطور؟ چون رژیم بیشتر به این بستگی دارد که چه حجم از غذا را در چه زمانی می‌خورید، نه این که چه نوع غذایی در بشقاب‌تان است.

با تخفیف فیتامین، لاغری را از همین الان شروع کن

حتماً می‌دانید که در مسیر لاغری و تناسب اندام، ورزش و رژیم دو بال یک پرنده اند. البته، گفته می‌شود که تأثیر تغییر و اصلاح عادات غذایی بیشتر است؛ اما برای نتایج ایده‌آل بهتر است ورزش را هم در برنامه خود بگنجانید. مشکل از آن جایی شروع می‌شود که خیلی از افراد وقت کافی برای ورزش کردن یا باشگاه رفتن را ندارند. چاره چیست؟ اینکه زمان لازم برای فعالیت بدنی را به حداقل برسانید. رفت و آمد به باشگاه، لباس عوض کردن، منتظر نوبت استفاده از دستگاه ماندن و ... همه وقت می‌برند.

اگر بتوانید با کمک مربیان حرفه ای، در خانه ورزش کنید، در زمانتان صرفه جویی کرده‌اید. لازم هم نیست با ورزش‌های سنگین شروع کنید. حتی نیم ساعت پیاده روی ساده هم می‌تواند فرایند تناسب اندام را تسریع کند. هر چقدر هم سرتان شلوغ باشد، احتمالاً می‌توانید چند دقیقه وقت در روز برای ورزش و سلامتی خودتان پیدا کنید. اپلیکیشن فیتامین، ابزاری است که همه این موارد را عملی می‌کند. با کمک این برنامه، به طور مستقیم با مربیان حرفه‌ای در ارتباط خواهید بود. از همه مهم‌تر، برنامه ورزش شما کاملاً اختصاصی است. از طرفی، چون موقع سفارش از کد تخفیف فیتامین هم استفاده کرده‌اید، مبلغی خیلی کمتر از شهریه باشگاه و مربی های دیگر می‌پردازید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha