یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 355110

شتاب دهنده تأثیر سلامت کودکان راه اندازی شده است تا به کمبود شدید سرمایه گذاری در فناوری سلامت کودکان در مقایسه با سایر حوزه های فناوری سلامت در NHS رسیدگی کند.

شتاب دهنده سلامت کودکان راه اندازی شد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از دیجیتال هلث، شتاب دهنده یک برنامه استارتاپی غیر سهامی است که در لیورپول و لندن مستقر شده است. این برنامه توسط Innovate UK، به عنوان بخشی از Biomedical Catalyst تأمین مالی می شود و توسط سازنده پیشرو و سرمایه گذار در مراحل اولیه، Founders Factory اداره خواهد شد.

این برنامه، همچنین از سوی مشاوران فناوری سلامت، موسسه خیریه سلامت انسان و کودکان، Thinking of Oscar ، نیز حمایت خواهد شد.

Henry Lane Fox، مدیر عامل Founders Factory، بیان کرد: «اکنون زمان آن است که گروه مناسبی از همکاران تأثیرگذار را گرد هم بیاوریم تا بخش بیشتری از این سرمایه را به سمت نوآوری هایی در سطح جهانی هدایت کنیم که به اطمینان از سلامت جمعیت در آینده کمک می کند.»

بیشتر بخوانید: فردابانک، نئوبانک هوشمند

این برنامه در پی آن است که ما با ایجاد برنامه پیشرو در بریتانیا، که از نوآوری سلامت کودکان و بهترین سکوی راه اندازی برای کارآفرینانی که برای محافظت از نسل های آینده با مشکلات سخت اما فوق العاده مهم مقابله می کند، حمایت کند.

هدف این بوت کمپ 10 هفته ای کمک به بنیانگذاران و سرمایه گذاری هایی است که کودکان را در مرکز نوآوری قرار می دهند تا با نیازهای برآورده نشده در مراقبت های کودکان مقابله کنند.

آن‌ها به شبکه‌ای از بیمارستان‌ها، از جمله بیمارستان کودکان آلدر هی، دسترسی خواهند داشت تا رشد بازار را از سرمایه‌گذاری تا پذیرش پیش ببرند.

تام اسمیت، موسس Humant، گفت: «برنامه شتاب دهنده تأثیر بر سلامت کودکان، موضوع و دانش عملیاتی را برای ارائه یک ساختار پشتیبانی کامل به تیم‌هایی که راه‌حل‌های هوشمندی می‌سازند و نیازهای برآورده نشده مراقبت‌های کودکان را برطرف می‌کنند، ارائه می‌کند. »

برنامه شتاب دهنده برای حداکثر 20 سرمایه گذاری فناوری سلامت در مراحل اولیه باز است که بودجه، بینش و تخصص را برای کمک به توسعه و آزمایش راه حل های نوآورانه خود دریافت خواهند کرد.

حوزه های کلیدی که باید به آنها پرداخته شود شامل انکولوژی کودکان، فناوری های نوزادان، بیماری های نادر، نظارت از راه دور بیمار، شرایط تنفسی، چاقی، اقدامات پیشگیرانه مراقبت، اختلالات حرکتی و عضلانی و فناوری های جراحی می شود، اما محدود به آنها نیست.

کمتر از 1٪ از سرمایه گذاری دیجیتالی سلامت به سمت فناوری مراقبت های بهداشتی کودکان می رود و عدم پذیرش راه حل های سفارشی در بخش بهداشت برای استفاده مجدد از فناوری سلامت بزرگسالان برای کودکان وجود دارد.

دیوید کول، یکی از بنیانگذاران Thinking of Oscar، افزود: « با اینکه کودکان و جوانان 25 درصد جمعیت را تشکیل می دهند، 100 درصد آینده ما هستند.»

او ادامه داد: «ما معتقدیم باید تأکید بیشتری بر یافتن راه‌های جدید و سفارشی برای بهبود سلامت کودکان باشد که به جهت‌گیری استراتژیک NHS در ارائه سلامت و مراقبت در آینده به این بخش از جمعیت ما کمک کند.»

این برنامه برای بنیان‌گذارانی که می‌خواهند راه‌حل‌هایی ایجاد کنند که نیازهای مبرم بیماران کودک و خانواده‌هایشان را برطرف کند، یک پله حیاتی خواهد بود.

این شتاب دهنده یکی از برنامه هایی در بخش مراقبت های بهداشتی است که برای گروه های جدید باز شده است. برنامه های دیگر شامل برنامه شتاب دهنده نوآوری NHS است که در سال 2023 از 17 عضو جدید در این برنامه استقبال کرده است و آن را به بزرگترین گروه از زمان راه اندازی آن در سال 2015 تبدیل کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha