شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 355664

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که نوزاد یک‌ساله خود را با دستان خودش در شرق تهران به قتل رسانده بود، خبر داد.

قتل فجیع نوزاد یک‌ساله توسط پدرش در شرق تهران

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پنجم خردادماه سال جاری در پی دریافت خبری مبنی بر یک فقره قتل در شرق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: حوالی ظهر پنجشنبه پنحم خردادماه سال جاری یک گزارش مشکوک به قتل به اداره آگاهی پلیس تهران بزرگ دریافت شد و کارآگاهان در گام نخست با حضور میدانی در محل جنایت با تحقیقات ابتدایی فوت کودک یک ساله را تایید کردند.

این مقام انتظامی توضیح داد: مادر مضطرب کودک ابتدا مدعی بود طفل خردسالش در اثر برخورد سر به دیوار مجروح و بعد فوت کرده است، ولی با تیزبینی کارآگاهان و مشاهده آثار زخم و ساییدگی روی بدن کودک، مشکوک به قتل کودک یک‌ساله شدند.

وی ادامه داد: مادر کودک تحت تحقیقات دقیق قرار گرفت و در نهایت، مادر بچه به قتل کودک به دست پدرش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و پس از هماهنگی‌های قضایی در یک عملیات غافل‌گیرانه متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه تصریح کرد: متهم پس از دستگیری، به قتل کودک خردسالش معترف شد که در بررسی سوابق متهم به دست آمد متهم در گذشته نیز سابقه کودک‌آزاری داشته است.

ولی‌پور گودرزی بیان کرد: متهم در پی‌جوئی‌های انتظامی اظهار کرد که پس از بازگشت همسرش از خرید، حالت روحی و روانی مساعدی نداشته و با خشونت به سمت همسر و دو فرزند خردسالش حمله‌ور می‌شود که در نهایت پس از درگیری فیزیکی با همسرش به دلیل نداشتن تعادل روانی با سوزاندن بدن طفل یک‌ساله و وارد کردن ضربه به کودک، وی را مجروح می‌کند و بعد از آن مانع اطلاع‌رسانی همسرش به اورژانس می‌شود که همین امر باعث می‌شود تا کودک یک‌ساله با گذشت چند ساعت و عدم کمک‌رسانی به موقع به قتل برسد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای ادامه روند تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی (مبارزه با قتل) قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha