دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 355764

سخنرانان در کنفرانس سلامت هوشمند گفتند که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در NHS باید اطمینان حاصل کنند که تمرکز خود را بر روی بیماران و فرهنگ سازمان خود حفظ می کنند زیرا به دنبال استفاده از راه حل های کمک هوش مصنوعی (AI) برای کمک به کاهش بار کاری هستند.

تمرکز NHS بر مزایای هوش مصنوعی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از دیجیتال هلث، تامارا اورینگتون، مسئول اطلاعات کلینیکی در بیمارستان همپشایر NHS Trust، به حضار گفت: «در دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، اطلاعات بیش از حد وجود دارد و تمرکز بر آنچه باید اولویت‌بندی کنیم دشوار است.»

او گفت: «ما باید روی ارتباط عاطفی تمرکز کنیم. این چیزی است که انسان ها را به حرکت در می آورد.»

رابرت اسمیلی، CMIO مسئول انفورماتیک بالینی و نوآوری در بنیاد رویال فری لندن NHS Foundation، گفت:« تمرکز بر "مردم" بسیار مهم است.»

وی افزود: «حرکت به سمت فعال بودن مستلزم تغییر نگرش است. ما باید کارکنان را آموزش دهیم و به مردم آزادی تغییر و شکست را بدهیم. احساس امنیت فقط در یک لحظه اتفاق نمی افتد.»

او هشدار اورینگتون در مورد تأثیر بالقوه نوآوری بر محیط های کاری را تکرار کرد و به ویژه در مورد میزان هشدارهای ارسال شده توسط سیستم های الکترونیکی در مورد "استرس تکنو در پس زمینه" هشدار داد.

بیشتر بخوانید: فردابانک، نئوبانک هوشمند

ایجاد انعطاف‌پذیری و قابلیت‌های جدید در نیروی کار

Sigal Hachlili Dwyer، مدیر هوش مصنوعی، داده و نوآوری دیجیتال در NHS گفت: «تشخیص اولویت کارکنان محلی در عصر نوآوری، به ویژه در زمانی که سازمان های بهداشتی در بریتانیا نگران حفظ استعدادها هستند، اهمیت دارد. »

علاوه بر این، اسمیلی گفت:« نوآوری به مجموعه مهارت های جدیدی در کارکنان نیاز دارد. »

Hachlili Dwyer خاطرنشان کرد که تیم‌های سنتی فناوری اطلاعات در NHS چندان با فناوری‌های هوش مصنوعی آشنا نیستند. او گفت که با توجه به دشواری رقابت با دستمزدهای بخش خصوصی برای استعدادهای فنی، برخی از تراست ها به استعدادهای داخلی نگاه می کنند، از جمله متخصصان پزشکی که به نقش های ترکیبی علاقه مند هستند.

او گفت: «نیروی کار دانشگاهی از KCL ، UCL، متوجه می‌شوند که ما واقعاً داده‌های جالبی داریم و به نیروهای ما ملحق می‌شوند. ما در رویدادهای مختلف در دانشکده های پزشکی صحبت می کنیم و می توانیم این نوع فرصت ها را به متخصصان پزشکی ارائه دهیم.»

ارزش پول و زمان در هوش مصنوعی

اورینگتون همچنین در مورد دشواری ایجاد تعادل بین نیازهای بهبود مستمر در سازمان ها با تغییر تحمیل شده از سوی دولت مرکزی صحبت کرد.

او افزود: «ما اغلب با یک درخواست خاص برای انجام کارهای خاصی که ممکن است در حال حاضر در دستور کاری واقعی من نباشد، بودجه دیجیتال دریافت می کنیم. این یک تنش است و یک فضای دشوار برای اشغال ایجاد می کند. شما باید به ارزش ها، اصول و فرهنگ همچنان پایبند باشید.»

Hachlili Dwyer گفت: «اگرچه تعداد برنامه های مراقبت های بهداشتی روز به روز در حال گسترش است، سازمان ها باید دقت لازم را انجام دهند تا مطمئن شوند که واقعاً مطابق با رویدادها هستند و افزود که Guys یک واحد ارزیابی هوش مصنوعی دارد تا ببیند آیا برنامه ها واقعاً باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها هستند یا خیر.»

به گفته لی ریکلز، مدیر برنامه و مدیر برنامه هامبر، بنیاد آموزش NHS، درک اینکه چگونه هوش مصنوعی سازمان پیدا می کند، می تواند به تصمیم گیری در مورد نحوه و میزان استفاده از این فناوری کمک کند.

او می‌گوید: «این نکته در مورد استفاده از هوش مصنوعی بسیار مهم است، اگر می‌خواهید موردی ایجاد کنید، بین ریسک و منفعت تعادل ایجاد کنید. راه استفاده از هوش مصنوعی این است که نشان دهیم این تکنولوژی می تواند به عنوان بخشی از راه حل موثر باشد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha