فرماندار سرخس وضعیت محور سرخس به گنبدلی را به دلیل طوفان گرد و خاک بحرانی اعلام کرد و از مسافران خواست به هیچ عنوان وارد این جاده نشوند.

وضعیت در محور سرخس به گنبدلی بحرانی است/ پسر ۵ ساله جان خود را از دست داد

به گزارش سلامت نیوز حسن نوری زاده در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: به دلیل باد و طوفان شدید برق بیش از ۴ تا ۵ نقطه شهرستان که بیشتر مناطق روستایی هستند قطع شده و نیروها سریعاً به مناطق اعزام شده‌اند.

وی عنوان کرد: چون به دلیل طوفان شدید خودروهای اداره برق نمی‌توانستند به یکی از روستاها بروند با کمک سپاه یک دستگاه خودرو برای رفع مشکل به منطقه اعزام شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان سرخس با اعلام اینکه همچنان مسیر حد فاصل سرخس به گنبدلی مسدود و وضعیت بحرانی است، گفت: تمامی اکیپ‌ها از جمله راهداری، هلال احمر، نیروهای شرکت برق، پلیس‌راه و همچنین بخشدار مرزداران، معاونت عمرانی و ... در آماده‌باش کامل بوده و در مناطق مختلف مستقر هستند.

وی در ادامه گفت: شامگاه دیشب یک خودروی سواری در زمان سبقت از تریلی به دلیل کاهش شدید دید و طوفان گردوخاک با تریلی برخورد می‌کند که در این سانحه فرزند پسر ۵ ساله خانواده که قطع عضو شده بود به دلیل خونریزی شدید فوت می‌کند. خانواده اکنون در بیمارستان بستری و در حال درمان هستند.

نوری‌زاده ضمن اینکه از شهروندان خواست از سفرهای غیر ضروری در روز جمعه که شرایط جوی همچنان ادامه دارد به شدت پرهیز کنند، در خصوص وضعیت حرکت قطارها افزود: چون تردد خودروها بر اثر وقوع طوفان گرد و خاک ممنوع و متوقف شد به رغم تمامی مشکلات مسافربری راه آهن برای سفرهای اضطراری بازگشایی شد ولی حرکت قطارهای باربری همچنان ممنوع است.

وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران شهرستان سرخس همچنان در آماده‌باش کامل است، گفت: برای اسکان اضطراری مسجد مرزداوند برای کسانی که از سمت مشهد در حال تردد هستند پیش بینی شده است، همچنین در بزنگان نیز مجموعه بخشداری و در روستای گنبدلی پایگاه مقاومت بسیج و مسجد روستا برای اسکان اضطراری در نظر گرفته شده‌ است.

فرمانداری سرخس گفت: از رانندگان محترم درخواست می‌شود برای کاهش تصادفات و ایمنی لازم تا اطلاع ثانوی از تردد در این مسیر خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha