سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 357677

اگر شما نیز جزو افرادی می باشید که دچار ریزش موی شدید هستید و با درمان های مختلف نتوانسته اید از ریزش مو مو های خود جلوگیری کنید و احساس می کنید که یک کاندید مناسب برای کاشت مو هستید میتوانید از روش کاشت مو برای کنترل و درمان ریزش مو های خود استفاده کنید. در واقع میتوان گفت که کاشت مو در کلینیک زیبایی نوین تهران بهترین روش برای درمان ریزش مو می باشد.

مناسب ترین فصل برای کاشت مو کدام است

اگر شما نیز جزو افرادی می باشید که دچار ریزش موی شدید هستید و با درمان های مختلف نتوانسته اید از ریزش مو مو های خود جلوگیری کنید و احساس می کنید که یک کاندید مناسب برای کاشت مو هستید میتوانید از روش کاشت مو برای کنترل و درمان ریزش مو های خود استفاده کنید. در واقع میتوان گفت که کاشت مو در کلینیک زیبایی نوین تهران بهترین روش برای درمان ریزش مو می باشد.

داشتن مو هایی سالم و زیبا یکی از عوامل مهمی می باشد که زیباتر شدن چهره و بالا رفتن اعتماد به نفس در افراد می شود.

کاشت مو با توجه به این که یکی از بهترین روش های درمانی می باشد، اما نیاز به مراقبت و نگهداری نیز دارد و باید توجه داشته باشید که برخی نکات و اصول باید توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را از انجام کاشت موی خود داشته باشید.

هرچند که کاشت مو مختص فصل خاصی نمی باشد و میتوان در تمامی فصل ها عمل کاشت مو را انجام دهید؛ اما انجام کاشت مو در برخی فصل ها به نسبت بهتر می باشد و انجام عمل کاشت مو، در برخی فصل ها مزایا و معایبی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که بهترین زمان و فصل برای کاشت مو، با توجه به شرایط فردی هر شخص متفاوت می باشد و بهترین فصل برای کاشت مو، معمولا فصلی می باشد که فرد می تواند به راحتی استراحت کند تا دوران نقاهت پس از عمل و نگهداری های همچون مزوتراپی را به خوبی طی کند.

کاشت مو در فصل بهار

یکی از شلوغ ترین زمان های کاشت مو، معمولا تعطیلات نوروز می باشد که بسیاری افراد تایم کاری برای استراحت دارند و با استراحت می توانند به بهبود زخم های خود کمک کنند، همچنین هوای بهاری کاملا معتدل و نسبتا خنک می باشد و به همین دلیل میتوانید به راحتی دوران نقاهت را طی کنید، زیرا گرمای زیاد برای انجام عمل کاشت اصلا مناسب نیست.

البته کاشت مو در فصل بهار دارای یک عیب نیز می باشد که تغییرات آب و هوایی در فصل بهار ممکن است برای کسانی که قصد دارند بیرون از منزل باشند کمی مناسب نباشد، زیرا باش ناگهانی باران یا تابش مستقیم آفتاب باعث ضرر به مو های کاشته شده شود، بنابراین اگر قصد کاشت مو در بهار را دارید سعی کنید که از منزل خارج نشوید.

کاشت مو در فصل تابستان

یکی از پر طرفدارترین فصل ها برای کاشت مو، تابستان می باشد و افراد زیادی متقاضی انجام عمل کاشت مو در تابستان می باشند، زیرا در فصل تابستان هم میتوان به راحتی استراحت کرد و دوران نقاهت بعد از عمل را به خوبی طی کرد، هم سرعت رشد مو و بازسازی پوست سر در تابستان به نسبت فصل ای دیگر بیشتر می باشد، به همین دلیل معمولا دوران نقاهت بعد از عمل کاشت مو در فصل تابستان بسیار کم تر می باشد.

اما بزرگترین معایبی که کاشت و در فصل تابستان دارد، گرمی هوا می باشد، بنابراین اگر قصد کاشت مو در فصل تابستان را دارید توجه داشته باشید که از منزل خارج نشوید زیرا آفتاب سوزان تابستان برای فولیکول های جدید کاشته شده اصلا مناسب نمی باشند.

و باید توجه داشته باشید که حتما دو الی سه هفته در معرض تابش مستقیم خورشید قرار نگیرید و سعی کنید از تعریق پوست سر خود جلوگیری کنید.

کاشت مو در فصل پاییز

یکی از بهترین فصل ها برای انجام عمل کاشت مو فصل پاییز می باشد، زیرا در این فصل خبری از تابش مستقیم آفتاب نیست و اگر بتوانید از باد و هوای ابری و بارانی نیز دوری کنید میتوان گفت پاییز جزو بهترین فصل ها برای انجام عمل کاشت مو می باشد.

کاشت مو در پاییز هیچگونه معایبی ندارد و تنها افرادی که نمی توانند در منزل بمانند و استراحت کنند نباید جراحی کاشت مو را در فصل پاییز انجام دهند.

کاشت مو در فصل زمستان

در فصل زمستان نیز مانند فصل پاییز از تابش مستقیم نور خورشید در امان هستید و احتمال برخورد تابش مستقیم به کف سر و ناحیه کاشته شده بسیار کم می باشد.

نگهداری از مو های کاشته شده در فصل زمستان بسیار راحت می باشد و تنها نگرانی سرمای شدید می باشد که با ماندن در خانه به راحتی می توان آن را کنترل کرد و اگر به ناچار مجبور به بیرون رفتن از منزل شدید می توانید به راحتی با استفاده از کلاه های مخصوص از نفوذ سرما به محل کاشت جلوگیری کنید.

از معایبی که کاشت مو در فصل زمستان دارد میتوان به اختلاف دمایی داخل منزل و خارج منزل اشاره کرد و این مسئله می تواند باعث افزایش دوران نقاهت و بهبود زخم و اسکار ها شود و رشد فولیکول های کاشته شده را به تعویق بیندازد.

بنابراین اگر قصد انجام عمل کاشت مو در زمستان را دارید توجه داشته باشید که از پوست سر خود در برابر سرما محافظت کنید، زیرا سرمای بیش از حد می تواند باعث بروز عفونت در پوست سر شود.

کلینیک نوین تهران

کلینیک نوین تهران با داشتن سالها سابقه فعالیت در زمینه کاشت مو و کاشت ابرو آماده ارائه خدمات به شما زیباجویان عزیز می باشد . جهت دریافت مشاوره تلفنی با شماره ۰۲۱۴۴۸۹۱۴۷۷ تماس بگیرید و جهت مشاوره حضوری به آدرس تهران، پونک، اشرفی اصفهانی، جنب درمانگاه پیامبر کوچه آزاده، پلاک ۴، واحد ۳ مراجعه نمایید . همچنین جهت خواندن مقالات متعدد در زمینه کاشت مو از سایت ما به آدرس novintehranclinic.com دیدن فرمایید .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha