تصور کنید در یک روز گرم تابستانی، در یک مهمانی، کافه یا جلسه کاری حضور پیدا می‌کنید؛ ناگهان با حضور شما عطری با رایحه ملایم و خنکی فضا را پر می‌کند. درست در این لحظه است که ذوق و سلیقه خود را به رخ دیگران می‌کشید.ادکلن زنانه با ماندگاری بالا به شما کمک می‌کند که در طول ساعات گرم تابستان، همچنان احساس خنکی و شادابی را به دیگران منتقل کنید. ما در این مطلب می‌خواهیم شما را با ویژگی‌ها و برندهای خاص عطر زنانه تابستانی و مهم‌ترین نکات مربوط با آن‌ها آشنا کنیم تا شما نیز انتخاب خوبی داشته باشید.

عطر و ادکلن‌های خوشبوی زنانه مناسب فصل تابستان

ویژگی‌های عطرهای زنانه مناسب فصل تابستان

در فصول گرم سال، بهتر است عطری را انتخاب کنیم که ملایم و کاملا سبک باشد. رایحه‌های تابستانی معمولا شامل نت‌های گل و مرکبات می‌شوند. این رایحه‌ها می‌توانند شیرین، گلی، طبیعت ترش و خنک باشند. عطرهای تابستانه ساختار سبکی دارند و دوام آن‌ها در مقایسه با دیگر محصولات سنگین، کمتر است.

برندهای مختلفی عطر و ادکلن‌های مناسب فصول گرم سال را به بازار عرضه می‌کنند؛ اما همه آن‌ها از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار نیستند. بهتر است برندی را انتخاب کنید که علاوه بر بوی دلنشین، ماندگاری آن نیز مثال‌زدنی باشد.

عطر زنانه تابستانی اغلب از رایحه انواع خوراکی‌ها الهام گرفته می‌شود. خوراکی‌هایی نظیر نعنا، ادویه، پرتقال، لیمو، وانیل دارچین و یا حتی زنجبیل نیز می‌توانند برای ساخت یک محصول زنانه الگوی مناسبی باشند. البته باید به این نکته نیز اشاره شود که در برخی از عطرهای خنک زنانه نیز از اسانس‌هایی نظیر اقیانوس، گل، جنگل و چوب نیز استفاده شده است.

دسته‌ای دیگر از ادکلن‌ها نیز از تلفیق خوراکی‌ها و بوی جنگل یا اقیانوس و... بهره گرفته اند. در صورتی که قصد خرید ادکلن زنانه را دارید، باید بدانید که این محصولات تنوع بسیار بالایی دارند.

معرفی ۳ برند عطر زنانه مناسب تابستان

در زمینه ساخت عطر زنانه تابستانی، برندهای متعددی فعالیت می‌کنند. با این حال تنها تعداد اندکی از این کمپانی‌ها توانسته‌اند در ساخت این محصول با رایحه‌های دلنشین با ماندگاری بالا، عملکرد مطلوبی داشته باشند. برای بهترین شدن باید به برخی اصول پایبند بود و رضایت مشتریان را نیز باید در نظر گرفت.

اگر بنا به اسم بردن برند باشد ما می‌توانیم ده‌ها نام در این مطلب برای شما بیاوریم اما از بهترین‌های این زمینه تنها 3 برند را به شما معرفی می‌کنیم تا هنگام خرید شما نیز آنها را زیرذره‌بین داشته باشید.

  • شنل چنس او تندر ادو پرفیوم
  • لالیک لامور
  • ریحانا مود

شما با خیالی راحت می‌توانید از محصولات اصل این برندها تهیه کنید و مدت‌ها از آنها استفاده نمایید. در ادامه شرح مختصری بر هر کدام از این محصولات خواهیم آورد تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

عطر و ادکلن‌های خوشبوی زنانه مناسب فصل تابستان

عطر شنل چنس او تندر ادو پرفیوم

یکی از پرطرفدارترین و بهترین انتخاب‌هایی که می‌توانید در زمینه خرید عطر زنانه تابستانی داشته باشید، عطر شنل چنس او تندر ادو پرفیوم است. این محصول، رایحه ملایم گلی میوه‌ای دارد که در سال ۲۰۱۹ به بازار عطر و ادکلن نفسی تازه بخشید.

ماندگاری و پراکندگی این محصول، می‌تواند نظر مثبت بسیاری از خانم‌های سخت‌پسند و در عین حال خوش‌سلیقه را به خود جلب کند. این عطر شروعی نیمه‌شیرین و نشاط‌بخش از ترکیب رایحه میوه به، به همراه مرکبات و رایحه گل رز دارد.

همچنین به دلیل حضور مشک در کنارش، حس تمیزی و خنکی را منتقل می‌کند. شما می‌توانید این محصول را از فروشگاه عطرش، به عنوان مرجع فروش بهترین عطر و ادکلن‌هایی با برند اصل، تهیه کرده و به دوستانتان نیز سفارش کنید.

عطر لالیک لامور

عطر لالیک لامور محصولی از برند فرانسوی لالیک است که رایحه‌ای بهاری دارد. این محصول از جمله عطرهای گل‌فام و هوس‌انگیزی است که حس شدید اغواگرانه را در افراد ایجاد می‌کند. رایحه دلنشین و آرام بخش ترنج در چارچوب مفهومی عاشقانه، در این عطر جای دارد.

در رایحه میانی آن از گل‌های سفید مانند مریم گاردنیا و یاس الهام گرفته شده است. بدون شک ادکلن لالیک یک انتخاب خاص برای بانوان است که می‌تواند نظر اطرافیان را به سمت خودشان جلب کنند و همیشه در کانون توجه باشند.

در این عطر زنانه تابستانی گرمی و خشکی چوب سدر نیز به همراه رایحه مشک فام آمیخته شده تا نتی ماندگار و رد بوی جذاب را از خود به جای بگذارد. در صورتی که قصد دارید حس عشق و نشاط را به کسی که دوستش دارید هدیه دهید، این محصول بهترین انتخاب‌ برای شما خواهد بود.

عطر ریحانا نود

استفاده از عطر ریحانا نود نمایانگر این است که شما زنی زیبا و با اعتمادبه‌نفس بالا هستید. این نت آمریکایی شامل آکوردهای میوه‌ای، شیرین، یاس سفید، پودر و گلی می‌شود. این عطر بی‌رنگ به هیچ عنوان لکه‌ای روی لباس‌های زیبای شما نمی‌گذارد.

در رایحه‌های اولیه این عطر از انار استوایی، گلابی و پرتقال ماندارین الهام گرفته شده است. در رایحه‌های دیگر آن نیز می‌توانید حس تازگی شکوفه پرتقال، گل یاس، چوب صندل و... را نیز احساس کنید.

اگر به شیشه این عطر نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که دور گردن شیشه نوار نقره‌ای زیبایی قرار گرفته است و مایع شفاف آن به خوبی در معرض دید قرار دارد. قیمت این محصول بسیار مناسب است؛ به همین خاطر می‌توانید این عطر زنانه تابستانی را به عنوان هدیه‌ای ارزشمند و در عین حال به یاد ماندنی، برای عزیزان خود تهیه کنید.

خرید آنلاین عطرهای تابستانه

خرید آنلاین عطر زنانه تابستانه مستلزم توجه به نکات مهمی چون برند، ماندگاری، سبکی و ملایم بودن آن است. معمولا استفاده از عطر و ادکلن اصل اولین و مهم‌ترین نکته‌ای است که باید در خصوص خرید عطرهای زنانه و مردانه به آن توجه کنید؛ چرا که یک عطر معمولی در روزهای گرم تابستان، با احتمال بسیار کمی می‌تواند ماندگاری لازم را داشته باشد.

اگر به دنبال عطر خوشبو مناسب تابستان هستید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه عطرش با بهترین‌ برندها و محصولات آشنا شوید. نکته مهم این است که شما این محصولات را با بهترین قیمت تهیه خواهید کرد و خیالتان از اصالت کالا آسوده خواهد بود. فروشگاه عطرش به عنوان مرجع فروش انواع عطر و ادکلن اصل، در سطح کشور فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha