سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تذکر هفته گذشته خود در صحن شورا، مبنی گسترش آسیب‌های اجتماعی در مرکز شهر پیشنهاد کرد که از رئیس پلیس تهران دعوت شود تا به صحن شورا بیاید و با مشورت اعضای شورا، راهکارهایی برای رفع و حل مشکلات و معضلات اجتماعی پایتخت اندیشیده شود.

تعداد معتادان متجاهر افزایش یافته است

به گزارش سلامت ئنیوز به نقل از ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی در تذکر امروز خود در صحن شورا با اشاره به تذکر هفته گذشته خود مبنی گسترش آسیب‌های اجتماعی در مرکز شهر تهران اظهار کرد: پس از تذکر بنده و با همکاری شهرداری و پلیس تهران، نقطه اتصال خیابان انقلاب به میدان امام حسین (ع) پاکسازی شد، اما متأسفانه شب گذشته مشاهده کردم که تعداد معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر در این نقطه و سایر نقاط پایتخت به یکباره چند برابر افزایش یافته است و با پیگیری‌هایی که داشتم متوجه شدم در سایر نقاط تهران مانند تجریش و ... نیز این‌گونه آسیب های اجتماعی وجود دارد و در حال افزایش است.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم جلسه‌ای با حضور رئیس پلیس تهران داشته باشیم تا موضوع رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی به صورت دقیق‌تر مورد بررسی قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha