سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از نجات جان ۱۲ نفر از زیر آوار در حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در خیابان جوانمرد قصاب خبر داد.

نجات ۱۲ نفر از زیر آوار در پی انفجار و ریزش ساختمانی مسکونی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۸:۱۱ صبح امروز یک مورد حادثه انفجار و ریزش ساختمان در منطقه جوانمرد قصاب به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه در یک ساختمان مسکونی سه طبقه قدیمی بود که به دلیل انفجار شدید بخش زیادی از ساختمان نیز تخریب شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: بخشی از ساختمان‌های اطراف که آن‌ها هم ساختمان‌های قدیمی و یک طبقه بودند دچار تخریب شده بود. تا این لحظه ۱۲ نفر شامل ۵ زن و ۷ مرد از زیر آوار خارج شده که خوشبختانه همه این افراد زنده بودند.

«محمد اسماعیل توکلی» رئیس اورژانس استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره این حادثه گفت: ۸ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس و همچنین یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: تا این لحظه ۱۲ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند که حال ۳ مصدوم وخیم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha