سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت یک خانم و نجات دو نفر دیگر در پی ریزش آوار در خیابان یافت‌آباد خبر داد.

۳ کشته و مصدوم در پی ریزش آوار در خیابان یافت‌آباد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: در ساعت ۱۰:۱۸ ظهر امروز یک مورد حادثه تخریب و آوار ساختمان در منطقه یافت‌آباد، شهرک ولیعصر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ گروه شامل دو گروه حریق و دو گروه نجات به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: همچنین خودروهای پشتیبانی سازمان آتش‌نشانی از جمله یک بیل مکانیکی به محل حادثه اعزام شد. محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی بود که در مجاورت یک ساختمانی قرار داشت که در حال گودبرداری بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: در ضلع غربی ساختمان سه طبقه قدیمی تقریبا بیش از نیمی از ساختمان تخریب شده و به داخل محل گودبرداری شده می‌ریزد. به گفته اهالی محل چند نفر در زیر آوار مانده بودند. به گفته شهروندان یک نفر که در زیر آوار نبوده است خارج می‌کنند. از زمانی که آتش‌نشانان در محل حادثه حاضر شدند بلافاصله همزمان با ایمن‌سازی عملیات امنیتی و ایمنی را انجام داده و تا به این لحظه یک خانم ۷۰ ساله، ۳۷ الی ۳۸ساله که دچار مصدومیت شده بودند از زیرآوار خارج کرده و یک خانم ۴۰ساله نیز که جان خود را از دست داده بود از زیرآوار خارج کردند.

وی ادامه داد: عملیات همچنان ادامه داد و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha