دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 359603

 خواهرم ساعتی قبل از مرگش به من پیام داده که دست به خودکشی زده و همسرش در این زمینه نقشی ندارد اما پیام خواهرم مشکوک بود چرا که طرز نوشتاری پیام او با پیام‌های قبلی که داده بود فرق داشت.

پیامک مشکوک زن تهرانی به خواهرش قبل از مرگ

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، عصر شنبه مرد میانسالی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و گفت: چند ساعت قبل از خانه زن و مرد جوانی که همسایه ما هستند صدای مشاجره شدیدی شنیده می‌شد اما ناگهان آنها ساکت شدند.

با اعلام این خبر، مأموران کلانتری 161 ابوذر راهی خانه مورد نظر در جنوب تهران شدند و پس از اینکه با دستور قضایی در خانه را باز کردند با جسد زن جوانی مواجه شدند این درحالی بود که همسر وی نیز با حالتی نیمه هوشیار در خانه افتاده بود.
با اعلام موضوع به قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم برای تحقیقات میدانی قدم در خانه مورد نظر گذاشتند کارشناسان در بررسی اولیه علت مرگ زن جوان را مصرف متادون اعلام کردند با این حال جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و شوهرش نیز که حال مساعدی نداشت با کمک امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

در ادامه بررسی‌ها خواهر زن جوان به مأموران گفت: خواهرم ساعتی قبل از مرگش به من پیام داده که دست به خودکشی زده و همسرش در این زمینه نقشی ندارد اما پیام خواهرم مشکوک بود چرا که طرز نوشتاری پیام او با پیام‌های قبلی که داده بود فرق داشت. احتمال می‌دهم خواهرم این پیام را نداده باشد بدین ترتیب اظهارات زن جوان باعث شد تیم جنایی به موضوع مشکوک شده و دستور تحقیقات بیشتر صادر شد.
پس از پایان تحقیقات میدانی، مأموران پلیس مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این حادثه آغاز کنند و مرد جوان را پس از ترخیص از بیمارستان هدف تحقیق قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha