چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 359713

اگر بدنبال راهی برای از بین بردن چین و چروک پوست برای جوانسازی و شادابی پوست هستید، یکی از جدیدترین روش ها، هایفو است. از هایفو برای لیفت و سفت کردن پوست استفاده میشود.جوانسازی پوست با هایفوتراپی بدون درد و غیر تهاجمی است. هایفوتراپی میتواند جایگزین عمل جراحی لیفت صورت باشد. هایفوتراپی باعث تحریک تولید رشته های کلاژن با استفاده از امواج فراصوت میشود.

هایفو چیست؟

کاربردهای هایفوتراپی

  • رفع افتادگی و شل بودن پوست صورت و گردن
  • درمان افتادگی پلک
  • کاهش چین و چروک پوست
  • درمان افتادگی ابرو
  • رفع چین و چروک اطراف چشم
  • رفع افتادگی غبغب
  • از بین بردن چین و چروک روی پوست سینه
  • بهبود خط چانه
  • اصلاح حالت لبخند

هایفو صورت

یک روش نسبتا جدید برای جوانسازی و شادابی پوست است.هایفو از سو نوگرافی متمرکز با شدت بالا استفاده میبرد. این روش موجب لیفت صورت، بدون جراحی و بدون درد است. در هایفو تراپی برای تحریک تولید کلاژن از انرژی اولتراسوند استفاده میشود.

عوارض هایفو صورت

در کل عوارض جانبی کمی پس از هایفوتراپی شکل میگیرد. احتمال دارد برخی افراد بلافاصله بعد از هایفوتراپی درد و ناراحتی را تجربه میکنند اما هیچ عارضه جانبی جدی در هایفوتراپی وجود ندارد.

عوارضی که برای برخی افراد به شکل موقتی صورت میگیرد عبارتند از:

تورم پوست

بی حسی پوست

سرخی کبودی پوست

آیا هایفو صورت را لاغر میکند؟

بله. هایفوتراپی صورت موجب لاغری صورت میشود، زیرا گرمای ایجاد شده در هایفوتراپی موجب شکسته شدن سلول های چربی میشود و توسط بدن دفع میشود. هایفو صورت با ایجاد دمای بالای 65 درجه موجب شل شدن پوست میشود و در آخر چربی ها را میسوزاند.

هایفو چیست؟

دستگاه هایفو اولترا فورمر 7 بعدی

جدیدترین دستگاه جوانسازی پوست هایفو 7D برای لیفت صورت و کانتور بدن یک عمل غیر تهاجمی است که برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود. دستگاه هایفو اولترا فورمر 7 بعدی برای کمک به معکوس کردن علائم پیری طراحی شده است و ظاهری جوان تر برای شما به ارمغان می آورد.

اگر می‌خواهید بدون جراحی تغییرات جزئی و عمیق‌تری روی پوست داشته باشید و همچنین پوست را تقویت و بهبود بخشید، دستگاه هایفو 7D برای این امر یک دستگاه عالی است.

چه کسانی اجازه هایفوتراپی ندارند؟

بیماران صرعی

درصورت داشتن پروتز فلزی یا استنت قلبی

خانمهای باردار

افراد دیابتی

در صورت داشتن زخم و تبخال فعال اجازه انجام این روش در محل زخم و تبخال را ندارید.

معمولا هایفوتراپی صورت چند جلسه است؟

اکثر افراد به یک جلسه برای هایفوتراپی صورت نیاز دارند. اما تعداد جلسات هایفوتراپی به میزان شلی و افتادگی پوست صورت وابسته است.

مدت ماندگاری هایفوتراپی صورت چقدر است؟

مدت ماندگاری هایفوتراپی به مقدار شلی پوست ، ژنتیک، سن، نوع رژیم غذایی و... بستگی دارد. هایفوتراپی تا مدت طولانی روند پیری را کند میکند و شل شدن پوست را به تعویق می اندازد. اما اگر هایفوتراپی درست و اصولی انجام نشود و مراقبتهای بعد هایفوتراپی رعایت نشود احتمال اینکه تاثیر گذاری به 6 ماه کاهش یابد بسیار زیاد است.

هایفو چیست؟

تفاوت هایفو با لیفت صورت چیست؟

هایفو در مقایسه با لیفت صورت به شکل جراحی، خطرات و هزینه های بسیار کمتری دارد.

از جمله مزایا و تفاوتهای هایفو نسبت به لیفت صورت عبارتند از:

در هایفو جسم خارجی وارد پوست نمیشود. بدلیل عدم ورود سوزن جراحی و هر شی دیگر داخل پوست، عوارضی مانند کبودی، تورم بسیار کمتر خواهد بود.

در هایفو به هیچ وجه خونریزی نداریم. بر خلاف روش لیفت صورت، هایفو یک درمان غیر تهاجمی است درنتیجه این مدل درمانها بدون خونریزی هستند و بدلیل نداشتن خونریزی، عفونتی هم بوجود نمی آید.

در هایفو بیهوشی نیاز نیست. در روشهای تهاجمی بدلیل ورود جسم خارجی به پوست معمولا برای اینکه حین عمل بیمار درد حس نکند، او را بیهوش میکنند اما در هایفو نیازی به بیهوشی نیست.

هایفو نسبت به لیفت صورت دوران نقاهت ندارد. بیماران میتوانند پس از انجام هایفو بلافاصله کارهای روزانه و روال خود را انجام دهند.

هایفو از نظر بالینی بسیار ایمن تر از لیفت است. هایفو از نظر بالینی به گفته سازمان FDA ایمن است.

هایفو به نسبت لیفت صورت نتیجه بهتری میدهد. هایفوتراپی تولید کلاژن را افزایش میدهد، همچنین به پوست رنگ و بافت بهتری میدهد. هایفو موجب کاهش چین و چروک و سفت شدن افتادگی پوست میشود.

هایفو چیست؟

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

برای افزایش موفیت هایفوتراپی باید مواردی را بعد از هایفوتراپی رعایت کرد.موارد به ترتیب موارد زیر است:

1-مراقب پوست خود در برابر سرما و نور خورشید باشید.

بعد از هایفوتراپی حتما مراقب پوست خود در برابر سرما و نورخورشید باشید، دلیل دوری از نور خورشید پس از هایفو تراپی، وجود آفتاب سوختگی و آسیب پوستی است.

برای جلوگیری از آفتاب سوختگی میتوانید از کرم های ضدآفتاب استفاده نماییید. کرم ضدآفتاب جلوی رسیدن اشعه فرابنفش به پوست را میگیرد.

2-الکل مصرف نکنید

مصرف الکل موجب کار کردن بیشتر کبد میشود. بعد از هایفوتراپی کبد باید چربی های غیرفعال را تجزیه کند و نوشیدن الکل موجب کار کردن بیش از حد کبد میشود.

3-پوست را نخارانید و نخراشید

پس از هایفوتراپی، پوست خیلی حساس است با خاراندن پوست، آسیب پوستی افزایش میابد.

4-آب زیادتری بنوشید

آب به دلیل تولید کلاژن در بدن، موجب افزایش سرعت روند بهبود شما پس از هایفوتراپی میشود.

دوش با آب گرم نگیرید

5- به هیچ وجه پس از هایفو تراپی دوش آب گرم نگیرید و تا مدتی بعد از هایفو تراپی دوش آب گرم نگیرید. اگر میخواهید دوش بگیرید، دوش آب سرد بگیرید زیرا چربی طبیعی پوست را نگه میدارد. نهایتا دوش با آب ولرم بگیرید.

نتیجه گیری

یکی از جدیدترین روش ها برای جوانسازی و شادابی پوست، هایفوتراپی است. جوانسازی پوست با هایفوتراپی بدون درد و غیر تهاجمی است. هایفوتراپی میتواند جایگزین عمل جراحی لیفت صورت باشد. هایفوتراپی باعث تحریک تولید رشته های کلاژن با استفاده از امواج فراصوت میشود.

برای نتیجه گیری بهتر از هایفو و ماندگاری بیشترش بهتر است پس از هایفوتراپی یک سری موارد را رعایت کنید. هایفو بغیر از جوانسازی و شادابی پوست در مواردی مانند افتادگی پلک، بهبود خط چانه، رفع افتادگی غبغب، درمان افتادگی ابرو، اصلاح حالت لبخند، رفع چین و چروک اطراف چشم و ... کاربرد دارد.

با کارشناس فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

09126488767 خانم شیانی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا رجبی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    عالی بود ممنون