مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی از امتیاز و حمایت ویژه مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی از واحدهای تولید کننده تجهیزات پزشکی به ویژه شرکت های دانش بنیان که بنا دارند در حوزه بهداشت و درمان تولیدات با فناوری بالا انجام دهند، خبر داد.

امتیاز و حمایت ویژه از واحدهای تولید کننده تجهیزات پزشکی در مناطق آزاد

به گزارش وبدا، دکتر حجت‌الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی امروز (سه شنبه) ۷ شهریورماه با حضور در نمایشگاه روایت خدمت در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران از غرفه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازدید کرد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی در این بازدید در جریان آخرین دستاوردهای حوزه سلامت به ویژه در حوزه تجهیزات پزشکی و دارو قرار گرفت و از تلاش کادر سلامت و پزشکان متخصص در مقابله با کووید۱۹ تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار وبدا با اشاره به افتخارآفرینی کادر سلامت در مقابله و کنترل شیوع کووید 19 در کشور اظهار داشت: یکی از مظلومیت های جدی دولت سیزدهم این است که اتفاق بسیار بزرگی که در مدیریت کرونا اتفاق افتاد آنگونه که باید و شاید بیان نشد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی یادآور شد: دولت سیزدهم در حالی در خرداد 1400 آغاز به کار کرد که روزانه صدها هموطن ما به دلیل ابتلا به کووید 19جان خود را از دست می دادند که همت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر دستگاه ها در تولید و واردات واکسن، سبب شد کووید 19 ظرف چندماه کنترل شود.

دکتر عبدالملکی در ادامه با اشاره به اجرای گردشگری سلامت در مناطق آزاد کشور، گفت در مناطقی مثل کیش و الوند بیمارانی به این مناطق برای بهره گیری از خدمات سلامت و درمانی سفر می کنند و ما نیز بنای توسعه گردشگری سلامت در مناطق آزاد را داریم.

وی همچنین از امتیاز و حمایت ویژه مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی از واحدهای تولید کننده تجهیزات پزشکی به ویژه شرکت های دانش بنیان که بنا دارند در حوزه بهداشت و درمان تولیدات با فناوری بالا انجام دهند خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha