سازمان هواشناسی با اشاره به بارش‌های سیل‌آسا طی امروز در برخی استان‌ها و کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در نوار شمالی، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

بارش‌های سیل‌آسا در برخی استان‌ها/ کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در نوار شمالی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی،‌ آذربایحان غربی، زنجان،‌ قزوین، البرز، تهران و برخی مناطق خراسان شمالی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش‌های امروز برای استان‌های اردبیل و گیلان است.

این شرایط فردا سه‌شنبه در گیلان،‌ اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ادامه دارد. طی روزهای چهارشنبه تا جمعه در استان‌های گیلان، مازندران،‌ برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، غرب گلستان،‌شمال زنجان، قزوین، البرز و تهران رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد. چهارشنبه و پنجشنبه نیز در ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان احتمال رگبار،‌رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی وجود دارد.

طی 5 روز آینده در استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز،‌مرکز، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، غرب و جنوب غرب کشور سرعت وزش باد افزایش می‌یابد و در مناطق مستعد موجب خیزش گردوخاک می‌شود. روز سه‌شنبه این شرایط برای برخی مناطق غرب کشور برقرار است.

امروز دما در سواحل دریای خزر، شمال شرق و شمالی غرب 4 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha