چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 360761

موارد زیر می تواند سرنخ هایی برای تشخیص علاقه قلبی همسرتان به شما باشد.

علامت های عشق زیاد همسرتان به شما

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هک اسپریت، اگر مدام با خودتان فکر می کنید که همسرتان شما را هنوز دوست دارد یا خیر؟ و یا اینکه علاقه قلبی آنها چقدر است؟در حالی که در پایان روز، هر اتفاقی ممکن است بیفتد، راه‌هایی وجود دارد که از طریق آنها می‌توانید به ذهن مضطرب و مشکوک خود اطمینان دهید که شریک زندگی‌تان شما را دوست دارد. این 8 علامت به شما کمک می کند تا به تدریج باور کنید که شریک زندگی تان در واقع شما را بیشتر از آنچه تصور می کنید دوست دارد:

1) آنها هرگز باعث نمی شوند که شما در جایگاه دوم باشید

درست است که زندگی پستی و بلندی هایی دارد و ممکن است در مورد موضوعی با هم به مشکل بخورید ولی اگر با وجود تمام مشکلات، هیچوقت شریک عاطفی شما، شما را در الویت دوم یا چندم قرار ندهد، چه در رقابت با خانواده، محل کار، دوستان و غیره، می توانید به خودتان اطمینان قلبی بدهید که آنها شما را واقعا دوست دارند.

ما تمایل داریم کسانی را که دوستشان داریم روی چنین پایه ای قرار دهیم، آنها در زندگی ما حرف اول را می زنند.

2) آنها سریع می گویند متاسفم

اگر شریک زندگی شما در میانه مشاجره حاضر به عقب نشینی نشد، یک خبر بد برای شما دارم و آن این است که ممکن است علاقه آنها به شما خیلی زیاد نباشد؛ اما اگر آنها به راحتی تقصیر را بپذیرند، حتی اگر اشتباه آنها نباشد، فقط برای آرام کردن اوضاع، مطمئناً شما را دوست دارند. هر چند این رفتار را تشویق نکنید یا آن را بدیهی تلقی نکنید.

روابط همیشه باید دو طرفه باشد، که به معنای ارتباط سالم و مصالحه است که بر اساس احساسات هر دو طرف شکل می گیرد؛ نه فقط کسی که مشتاق و عاشق است و همواره می بخشد و عقب نشینی می کند.

3) آنها در ارتباطات خود ثابت هستند

همانطور که در بالا تاکید کردم، زندگی پستی و بلندی هایی دارد و ما همواره با مشکلات و مسائل مختلفی دست و پنجه نرم می کنیم و شما را به جهات مختلف می کشد و مانع می شود، اما پیدا نکردن حتی یک دقیقه برای ارسال پیامک به نیمه دیگر خود نشانه بدی است.

اما اگر می‌توانید روی شریک زندگی‌تان حساب کنید، بپرسید روزتان چطور می‌گذرد، یا حتی فقط یک سلفی زیبا یا میم خنده‌دار برایتان بفرستد، حتی زمانی که در کنار هم نیستید، شما همواره در ذهن و قلب او هستید.

4) شما را به والدینش معرفی می کند

ملاقات با اعضای خانواده در اوایل رابطه ممکن است کمی مشکوک به نظر برسد و در آستانه بمباران عشقی قرار بگیرید، اما اگر مدت زمان معقولی یکدیگر را می بینید، ملاقات با خانواده شریک زندگی خود نشانه این است که آنها واقعاً برای شما ارزش قائل هستند.

ملاقات با والدین و خانواده (هرچند دلهره آور) تقریباً همیشه نشانه آن است که شریک زندگی شما شما را دوست دارد و آینده ای متعهد را با شما می بیند.

5) آنها می خواهند تمام وقت خود را با شما بگذرانند

کسی که واقعاً شما را دوست دارد، در هر فرصتی از حضور شما لذت می برد. حتی در فروشگاه مواد غذایی و هنگام خرید.

در حالی که وابستگی مشترک را نباید تشویق کرد، اگر متوجه شدید که شریک زندگی شما مشتاق است تا برای ملاقات با دوستانتان، مشارکت در سرگرمی های شما یا انجام هر کاری که مستلزم حضور شما باشد، شما را همراهی کند، احتمالا شما را می ستاید و واقعا شما را دوست دارد.

6) در مورد آینده مشترک شما صحبت می کنند

بیان دیدگاه‌ها و ایده‌ها برای آینده‌ای مشترک، راهی است که شریک زندگی‌تان برای بیان اینکه چگونه وقتی چشمانش را می‌بندد و به آینده‌اش فکر می‌کند، شما را می‌بیند.

این یک تعهد بسیار بزرگ است که تنها از طریق یک فداکاری خالصانه به دست می آید.

7) شب های قرار را برنامه ریزی می کنند

افرادی که همدیگر را دوست دارند برای گذراندن وقت با یکدیگر برنامه ریزی می کنند و هر فرصتی را غنیمت می شمارند.

اگر همسر شما برنامه ریزی را انجام می دهد تا شما را خوشحال کند و درکنار شما بماند، او واقعا شما را دوست دارد.

8) زبان عشق شما را یاد گرفته اند

در ابتدا هنوز کمی به یکدیگر عادت ندارید و نمی دانید چطور می توانید یکدیگر را خوشحال کنید اما با گذشت زمان زبان عشق یکدیگر را خواهید آموخت. کسی که واقعاً دیوانه وار شما را دوست دارد، برای آموختن این موضوع تلاش زیادی می کند.

پس او مرا واقعا دوست دارد؟

اگر بتوانید با علائم بالا ارتباط برقرار کنید، یک رابطه رمانتیک و عاشقانه دارید.

واقعاً دوست داشته شدن نعمتی است که خیلی ها لذت تجربه کردنش را ندارند اما مواظب باشید که آن را بدیهی نگیرید و از چنین فداکاری لطیفی سوء استفاده نکنید.

و اگر همچنان دچار شک و تردید هستید و از اضطراب رابطه یا سایر ناامنی‌ها رنج می‌برید، مطمئن باشید که اعمالی مانند موارد بالا بلندتر از حرف‌ها هستند.

شریکی که این رفتارها را انجام می دهد به شما نشان می دهد که شما را دوست دارد؛به آنها گوش دهید و در صورت شنیدن و دیدن آنها، آنها را باور کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha