​​​​​​​ بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهدای رستم با حضور رئیس جمهور و مسئولان ارشد و نمایندگان مجلس استان فارس به بهره برداری رسید.

رئیس جمهور بیمارستان شهدای رستم را افتتاح کرد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، بیمارستان شهدای رستم امروز، ۲۱ مهر با حضور رئیس جمهور، مقامات ارشد و نمایندگان مجلس استان فارس و حضور پرشور مردم به بهره‌برداری رسید.

با توجه به اهمیت پیشبرد این پروژه، در سفر پیشین رئیس جمهور به استان فارس در سال ۱۴۰۰، پروژه ساخت این بیمارستان به عنوان یکی از پروژه‌های سفر رئیس جمهور تعریف شد.

عملیات ساخت این بیمارستان با زیربنای ۶ هزار و ۸۴۰ متر مربع و اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۶ آغاز شد و اکنون با آغاز فعالیت آن با حضور رئیس جمهور در سه طبقه جمعیت ۶۰ هزار نفری را تحت پوشش خدمات درمانی قرار می‌دهد.

این بیمارستان ۳ طبقه دارای ۱۵ بخش درمانی برای تحقق عدالت درمانی و سلامت در منطقه غرب استان فارس ساخته شده که از این رو دارای بخش‌های آی سی بزرگ سالان و اطفال، سی سی یو، اتاق درمان، زایمان و… است.

تأمین پزشکان متخصص جراحی، داخلی اطفال و بیهوشی بیمارستان ۶۴ تخت خوابه شهرستان رستم با استفاده از نیروهای طرحی در اولویت قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha