رئیس جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه با هوشمندسازی خدمات دارویی در سراسر کشور، به دنبال باز کردن گره از مشکلات دارویی مردم هستیم، گفت: به هیچ وجه پذیرفته نیست که بیمار با دست خالی از داروخانه‌های هلال احمر خارج شود و باید تمامی نیازها برطرف شود.

بیمار نباید دست خالی از داروخانه هلال احمر خارج شود / تمام نیازها برطرف شود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ اولین همایش هم اندیشی مدیران ستادی، مدیران عامل استان‌ها و مدیران داروخانه‌های جمعیت هلال احمر با موضوع بررسی راهکارهای تقویت زنجیره تامین و توزیع دارو در جمعیت هلال احمر برگزار شد.

در این نشست دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اهمیت مساله هم‌افزایی میان دستگاه‌ها گفت: هلال احمر با نقش آفرینی در حوزه دارو به دنبال این است که گره از مشکلات مردم باز کند.

وی افزود: راهکارهایی مورد بررسی قرار گرفته تا روند خدمات رسانی داروخانه‌های هلال احمر بهبود یابد و رفع نیازهای دارویی مردم ممکن شود.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، کولیوند توضیح داد: باید به سمت هوشمندسازی ارائه خدمات حرکت کرد و سیستمی یکپارچه راه اندازی کرد تا بتوان یک پوشش سراسری در کشور ایجاد کرد. این امر به هیچ وجه پذیرفته نیست که بیمار با دست خالی از داروخانه‌های هلال احمر خارج شود و باید تمامی نیازها برطرف شود. امروز ضرورت دارد همه با هم همکاری داشته باشیم تا به موفقیت برسیم.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت داخلی جمعیت استفاده کرد تا مراکز سهاپخش گسترش یابد و بتوان در طول روز خدمات بیشتری به مردم ارائه داد. امروز هیچ بهانه‌ای نباید وجود داشته باشد و باید با اتکا به تمام ظرفیت ها به مردم خدمت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha