معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمله به غیرنظامیان و مراکز درمانی گفت: هر نوع درخواستی که کشور از ما به عنوان کادر درمان داشته باشد را پاسخگو خواهیم بود.

هر نوع درخواست کشور از کادر درمان برای کمک به غزه را پاسخگو هستیم

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازایسنا، دکتر یونس پناهی در تجمع کادر بهداشت و درمان، امدادگران و داوطلبان کشورمان در میدان فلسطین تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه، گفت: این حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی را به مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه تسلیت عرض می‌کنم. رفتاری که این رژیم منحوس انجام می‌دهد در هیچ محفلی قابل قبول نیست.

وی افزود: مردم بی‌دفاع غزه برای اینکه از مملکت خودشان دفاع کنند مظلومانه مورد حمله قرار می‌گیرند. طبیعی است که همه مسلمانان جهان و بویژه مسلمانان منطقه نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهند. ما به لحاظ اخلاقی و دینی موظف هستیم که موضع خود به این حمله را نشان دهیم. سیاست کلان کشور از جمله وزارت بهداشت این است که حتما از مظلومین و مسلمانان بویژه زمانی که سلامت آنها در خطر است دفاع کند.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت،‌ تاکید کرد: اعلام آمادگی می‌کنیم که در حوزه بهداشت، درمان و اطلاع‌رسانی علمی برای دفاع از این مردم مسلمان هر کاری که می‌توانیم انجام می‌دهیم.

وی در پایان تاکید کرد: حضور کادر بهداشت و درمان نشان دهنده این است که هر نوع درخواستی که کشور از ما به عنوان کادر درمان داشته باشد، را پاسخگو خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha