چند سالی است شرایط اقتصادی کشور دچار چالش‌های جدی شده است. تصور می‌شود دستیابی به مالکیت در حیطه‌های مختلف نیازمند سال‌ها کار و تلاش پیوسته است. اما گاهی بهره‌وری هوشمندانه از فرصت‌های ناب سرمایه‌گذاری شما را چند گام جلوتر می‌برد. پس به‌جای اینکه دائماً به فکر نقصان‌ها و مشکلات اقتصادی باشید، سعی کنید بهترین برنامه‌ریزی‌ها را برای بودجه مالی در دسترستان انجام دهید.

فروش ویژه سهام هتل مرکوری کیش

درست است که همیشه مسیرهای گوناگونی مانند خرید دلار، طلا یا خودرو برای سرمایه‌گذاری وجود دارد، اما در تمام دوران‌ها سرمایه‌گذاری در املاک به‌خصوص از نوع تجاری، پایا و سودآورترین انتخاب بوده است. البته لازم است اقدام به سرمایه‌گذاری در جای درست و هوشمندانه انجام شود. فروش ویژه سهام هتل مرکوری کیش یکی از این فرصت‌هاست که نباید از دست داد.

اینکه در چه پروژه‌ای سرمایه‌گذاری کنید تا حد زیادی بستگی به بودجه مالی و اهداف و توقع‌تان از سودآوری دارد. آنچه این روزها مشهود است، سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات به‌ویژه از نوع تجاری بیشترین بهره‌وری را برای صاحبانش به ارمغان می‌آورد. به‌خصوص هنگامی که این پروژه‌های تجاری در مناطق بکر آزاد تجاری و توریستی مانند کیش باشد. مناطقی که چشم‌بسته می‌توان گفت در سال‌های پیش رو چشم‌انداز بسیار درخشانی دارد. مسلماً سرمایه‌گذاری ملکی در کیش از لحاظ سوددهی جایی برای تردید نمی‌گذارد. همان‌طور که می‌دانید بحث هتل‌های توریستی کیش با هر شهر دیگری در ایران متمایز است. به جرات می‌توان گفت 90 درصد گردشگرانی که به این جزیره رویایی سفر می‌کنند، اقامت هتلی را برمی‌گزینند. واضح است که در چنین موقعیتی سرمایه‌گذاری برای خرید سهام در صنعت گردشگری سود بی‌اندازه‌ای نصیب صاحبانش می‌کند.

ویژگی‌های هتل مرکوری کیش

هتل پنج‌ستاره مرکوری کیش یکی از مدرن‌ترین هتل‌های جزیره در زمینی به وسعت 17323 متر مربع با سازه ای منحصر به فرد و جذاب است. این هتل در حال حاضر مراحل ساخت را طی می کند . قرارگیری این پروژه در مجاورت مهم ترین مراکز تجاری پردیس 1 و 2 و دسترسی راحت به سواحل خلیج فارس این مجموعه را بسیار ارزشمند کرده است. این هتل 5 ستاره در زمینی چهار بر منتهی به معابر و خیابان های اصلی واقع شده است. چنین موقعیت مکانی گشت و گذار در تفریحگاه های اصلی را برای گردشگران در دسترس کرده و هتل بی همتایی را در منطقه فراهم آورده است. این سازه در قالب 12 طبقه مثبت و 2 طبقه زیر همکف؛ مجموعا 140 سوئیت و اتاق مجهز ظرفیت بالایی برای پذیرش مسافر دارد.

شرکت بانی مشارکت‌کننده و سازنده این پروژه عظیم و مجری فروش ویژه سهام هتل مرکوری کیش شرکت شاراکس است. شرکت این هتل رویال را با سازه اسکلت فلزی و سقف بتنی طرح‌ریزی کرده است. بارزترین مشخصه‌های آن المان‌های مجسمه‌ای و باغ استوایی مدرن است که با ایده گرفتن از هتل‌های اروپایی طرح‌ریزی‌شده است.

فروش ویژه سهام هتل مرکوری کیش سرمایه‌گذاری عالی و زودبازده

فروش ویژه سهام هتل مرکوری کیش

باغ استوایی این هتل برگرفته از الگوی ماهی‌ها و مرجان‌ها به‌عنوان اولین عناصر زیستی در جزیره کیش است. این مجموعه علاوه بر سوئیت‌ها و اتاق‌های دوتخته در حیاط‌های مجزا، دارای 2 کافه و 4 رستوران در نیم طبقه و طبقه اول در فضایی به وسعت 819 مترمربع است. همچنین آیتم هایی مانند استخر و سونا، لاندری، آمفی تئاتر، دفتر تجاری، کافی نت و گالری در طبقه دوم واقع شده اند.

چنین فرصت سرمایه‌گذاری در فروش ویژه سهام هتل مرکوری کیش قطعاً تکرارنشدنی است. فضای آرام و دلپذیری که مسلماً روزبه‌روز میزبان مسافران بیشتری خواهد بود. نکته جالب‌توجه این است که این پروژه در نوع خود منحصربه‌فرد بوده و برای اولین‌بار است که در کل کشور اجرایی می‌شود. مسلماً خرید سهام هتل مرکوری کیش گنجینه‌ای پرارزش در سبد سرمایه‌گذاری آینده شما خواهد بود.

مزیت‌های سرمایه‌گذاری در فروش ویژه سهام هتل مرکوری کیش

فروش ویژه سهام هتل مرکوری کیش سرمایه‌گذاری ملکی مستعد رشد و سودآور با بهره‌وری بسیار بالاتر از بورس - فرصت ناب سرمایه‌گذاری در قطب اصلی گردشگری ایران - سوددهی روزافزون باتوجه‌به پیشرفت قابل‌توجه پروژه - دارای سند تعاونی و تعهدات ثبت شده در دفتر اسناد رسمی کشور

تا 20 سال معاف از مالیات سالانه – امکان اقامت در هتل در ازای سود سهام- بالا رفتن ارزش سهام به دلیل داشتن نوآوری در امکانات هتلی- رشد سریع در آینده نزدیک به دلیل محدودیت هتل های 5 ستاره در ایران – سهیم بودن در عرصه و عیان پروژه – بهره مندی سود مادام العمر از تمام گردش های مالی هتل بر مبنای سهم مشارکتی – بالا رفتن مداوم ارزش سهام تحت تاثیر تورم- بودجه سرمایه گذاری مشخص و قطعی بدون تغییر هزینه های مرحله ای

فروش سهام ویژه پرسنل درمانی کشور

یکی از مزایای فوق‌العاده و در حقیقت بزرگ‌ترین موقعیت سرمایه‌گذاری هتل مرکوری کیش فروش ویژه پرسنل درمانی کشور است. همان‌طور که پیش‌ازاین هم اشاره شد، فرصت‌های خاص سرمایه‌گذاری را باید هوشمندانه انتخاب کرد.

فروش ویژه سهام هتل مرکوری کیش سرمایه‌گذاری عالی و زودبازده

فروش ویژه پرسنل درمانی کشور

تسهیلات مناسبی که در فروش ویژه سهام هتل مرکوری کیش قرار داده شده، موقعیتی تکرارنشدنی و دارای محدودیت است. این تسهیلات در بخشی منحصراً برای کادر درمانی کشور در نظر گرفته شده که پرداختی آن‌ها نسبت به سایرین کمتر خواهد بود. لازم به ذکر است که ارزش سهام این پروژه از تاریخ 17 آذر ماه سال جاری افزایش قیمت خواهد داشت. این نوسانات به همان نسبت سهام اختصاصی فعالان کادر درمانی را هم شامل می‌شود.

با این توصیف تصمیم‌گیری به‌موقع برای مشارکت در فروش ویژه سهام به کادر درمان تا 17 آذر مسلما بزرگترین شانس زندگی هر فرد خواهد بود. با توجه به تغییر قیمت ها از 17 آذر فعالان جامعه پزشکی کشور می‌توانند با شرایط عالی اقساطی برای خرید سهام با سود تضمینی اقدام کنند. برای کسب اطلاعات کامل‌تر می‌توانید به سایت شاراکس مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قاسمی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 1
    سلام بنده حضوری هم مراجعه کردم، در ساختمان صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی مستقر هستند. بنظر موضوع جذابی است. خدمات دیگر هم البته داشتند که ارزشمند بود.
  • لئونارد موسيس IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 1
    من از طريق دوستانى كه داشتم با اين پروژه اشنا شدم و وقتى كه متوجه شدم سازنده خوشنامى هستند اقدام به خريد كردم و خيلى هم راضى هستم و پروژه بسيار پر سودى هستش اينده خوبى داره اين پروژه
  • hamid IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 0
    بانظرشما درباره سرمایه گذاری درکیش و هتل پنج ستاره مرکوری موافقم کل اعضای خانواده از سهام هتل خریدیم و باتوجه به اینکه بزودی هتل افتتاح میشه بنظرم قیمتش بسیاربالا بره ضمن اینکه تحقیق کردیم شرکت سازنده بسیار خوشنام و شناخته شده است ودر پروژه های قبلیش همه خریدارن راضی بودن
  • حمیدی FI ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 1
    ما دیگه منتظریم افتتاح بشه😇
  • مهدی نیکخواه IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 1
    سلام وقتتون بخیر ، به نظر بنده سرمایه گذاری خوبیه تو این شرایط اقتصادی و تورم جامعه، ارزش سود آوری سالیانه و افزایش سهام و به مدت بلندی معاف از مالیات ، با روند صعودی سهام بالایی برخورداره ، هتل مرکوری میشه ‌‌گفت در یک جمله به عنوان یک سهامدار و سرمایه گذار آینده خوبی پیش رو داره
  • مهندس فتحی DE ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    1 1
    بنده ۳۰۰ سهم خریداری کردم و رشد بسیار بالایی داشته به اینکه تورم کم کردم ، این پروژه عالیه تا ۵ ماه دیگه رشد ۱۰۰ درصدی حداقل خواهد شد
  • 2991537000 IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    2 1
    سلام من 5 سهم خریداری کردم و راضی هستم لطفا شرایط ویژه کادر درمان را برای سهامداران قبلی جهت افزایش سرمایه هم بگذارید. با این روش تعداد سهامداران زیاد نمی شود و رضایت سهامدار قبلی را هم شما جلب کرده اید . متشکرم یاراحمدی
  • سعید IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    5 5
    درحال حاظر امتیاز یک سهم چقدر است