عارضه غبغب ممکن است به دلایل بسیاری مانند افزایش وزن، کاهش وزن، ژنتیک، افزایش سن، و… در بدن افراد رخ دهد. بیماری غبغب بیشتر در گلو و زیر چانه افراد مشاهده می شود که با روش های مختلف غبغب رفع می‌شود. غبغب چندان بیماری خاصی به شمار نمی رود؛ به همین دلیل افراد در هنگام رخ دادن آن در گلو و یا زیر چانه خود بهتر است نگرانی نداشته باشند؛ چراکه می توانند با مراجعه به پزشک سریعاً آن را برطرف کنند، با کلینیک آرشیدا همراه باشید تا از روش های موثر رفع غبغب مطلع شوید.

دلایل ایجاد غبغب چیست؟ روش از بین بردن غبغب زیر گلو

علت ایجاد غبغب

غبغب درواقع کاملا کم خطر و بدون مشکل بوده که افراد نباید از وجود آن ترسی داشته باشند. ممکن است به دلایل مختلفی در بدن افراد رخ دهد؛ به همین دلیل می تواند اعتماد به نفس افراد را کاهش داده و بر روی زندگی عادی آنها تاثیر بسیاری بگذارد. در نتیجه بهتر است برای رفع چنین مشکلی به یک پزشک متخصص در این زمینه و استفاده از ساکشن غبغب خود را درمان کنید. عواملی که در بروز غبغب نقش دارند شامل:

مشکل سلامتی (Health problem)

غبغب، ممکن است ناشی از عوامل زمینه‌ای نظیر بیماری‌ها باشد. به عنوان مثال، کم‌کاری تیروئید می‌تواند به تورم غدد لنفاوی و ایجاد گواتر منجر شود که باعث تورم گردن می‌شود. سندرم کاشینگ نیز با چاقی در قسمت بالای بدن و تجمع چربی زیاد در ناحیه گردن تشخیص داده می‌شود. موارد دیگر ممکن است شامل عفونت سینوسی، اختلالات کلیوی و التهاب غدد بزاقی باشند.

افزایش یافتن سن (Aging)

برخی از افراد که سن بالایی دارند، به دلیل شل شدگی ماهیچه آن‌ها، پوست نیز افتادگی پیدا خواهد کرد؛ که در نتیجه همین امر باعث می شود که چربی‌های زیر چانه و گلوی افراد به پایین آویزان شده و فرد به عارضه غبغب دچار شود. به همین دلیل غبغب بیشتر در افراد مسن قابل مشاهده بوده است.

افزایش یافتن وزن (Weight)

برخی از افراد ممکن است با مصرف غذاهای پرچرب خیلی سریع وزن آن‌ها افزایش یابد که به همین دلیل یکی از عواملی بسیار مهمی هم که در به وجود آمدن غبغب تاثیر دارد، چربی بدن است، به همین دلیل افرادی که از وزن زیاد برخوردار هستند، بیشتر می‌تواند در معرض بیماری غبغب قرار داشته باشد.

ژنتیک (Genetics)

حتی اگر از نظر بدنی آمادگی کامل را داشته باشید و ورزش را به صورت منظم انجام دهید، ممکن است با مشکل غبغب روبه‌رو شوید؛ گاهی اوقات، عوامل ژنتیکی می‌توانند تأثیر گذار باشند. اگر در تاریخچه پزشکی خانوادگی شما افراد مبتلا به غبغب وجود دارند، احتمالاً شما نیز در یک مرحله‌ای از زندگی خود این مشکل را تجربه کرده‌اید.

دلیل این امر این است که ژنتیک نحوه توزیع چربی در بدن شما را تعیین می‌کند. اگر غبغب در بدن شما ژنتیکی باشد، بهتر است به کلینیک زیبایی آرشیدا مراجعه کنید تا آن را به خوبی برطرف کند.

سریع ترین را رفع غبغب زیر گلو

دلایل ایجاد غبغب چیست؟ روش از بین بردن غبغب زیر گلو

غبغب اغلب در قسمت هایی از بدن مانند گردن، گلو، زیرچانه و… رخ خواهد داد که برای درمان غبغب زیر گلو روش های بسیاری وجود دارد که افراد می توانند با استفاده از آن ها غبغب را کاملا از بین ببرند. روش هایی که در از بین بردن غبغب موثر هستند شامل:

لیفت صورت؛ راه از بین بردن غبغب

امروزه برخی از افراد از لیفت صورت برای زیبایی صورت خود، بیماری های پوستی، بیماری غبغب و… استفاده می کنند. لیفت صورت بیشتر برای از بین بردن چربی های زیرچانه، گلو، و گردن به کار می رود. برای از بین بردن غبغب با لیفت صورت بیشتر از بی حسی های موضعی استفاده خواهند کرد که عوارضی برای بدن به همراه ندارد.

هایفوتراپی؛ روشی برای از بین بردن غبغب

هایفوتراپی یکی دیگر از روش هایی است که می توان از آن برای برطرف کردن غبغب استفاده کرد. امروزه برخی از افراد از هایفوتراپی برای زیبایی صورت و جوانسازی آن نیز استفاده می کنند. این روش به دلیل انرژی که به لایه های زیرین پوست انتقال می دهد می تواند به خوبی غبغب را درمان کند و یکی از روش های معتبر و ایمنی نیز به شمار رود.

ساکشن غبغب؛ بهترین روش از بین بردن غبغب

دلایل ایجاد غبغب چیست؟ روش از بین بردن غبغب زیر گلو

استفاده کردن از لیپوساکشن غبغب یکی از روش هایی بوده که کاملا معمولی و نامحسوس است. این روش با برش کوچکی که در زیر چانه، گردن و گلو ایجاد می کند، می تواند به خوبی غبغب را برطرف کرده و هیچ آثار ظاهری هم از آن بر روی بدن افراد برجای نگذارد.

متخصصانی که برای از بین بردن غبغب از ساکشن استفاده می کنند، به این دلیل است که افراد در هنگام ساکشن غبغب اصلا دردی را حس نکرده و بعد از ساکشن غبغب نیز هیچگونه آثاری بر روی ظاهر افراد مشاهده نخواهد شد و نتیجه کار به طور کاملا طبیعی دیده می شود.

سخن پایانی

غبغب در واقع کاملا کم خطر بوده که افراد بهتر است در هنگام بروز آن اصلا نگرانی نداشته باشند. غبغب به دلایلی مانند اضافه وزن، کاهش وزن، ژنتیکی بودن و افزایش سن به وجود می آید؛ به همین دلیل امروزه با روش های بسیاری مانند رفع غبغب با ساکشن، هایفوتراپی، لیزر و… برای درمان غبغب وجود دارد.

کلینیک آرشیدا با سال‌ها تجربه در زمینه زیبایی، یکی از متخصصین عمل ساکشن غبغب است. برای بررسی نمونه کارها می‌توانید به وبسایت arshidabeauty.com مراجعه کنید و یا برای دریافت مشاوره با شماره تماس ۰۹۱۲۳۰۲۶۶۸۲-۰۲۱۸۸۱۹۱۹۰۸ حاصل فرمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha