دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: 362856

طی امروز و فردا افزایش نسبی دما و روز چهارشنبه کاهش محسوس دما در بیشتر نواحی استان تهران پیش بینی می شود.

سرما در راه تهران/ مردم گوش به زنگ باشند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید در در نواحی غربی و جنوب غربی تهران و کاهش محسوس دما طی چهارشنبه (۱۷ آبان‌ماه) خبر داد.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات همراه با غبار محلی، کاهش کیفیت هوا و در پاره‌ای نقاط با کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

از ظهر سه شنبه تا صبح چهارشنبه (۱۶ تا ۱۷ آبان‌ماه) در نواحی غربی و جنوب غربی وزش باد نسبتا شدید تا شدید با احتمال خیزش گرد و خاک یا نفوذ گرد و غبار از استان‌های همجوار غربی و در ارتفاعات افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق پراکنده مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه، آلودگی با کمینه دمای یک درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۶ آبان‌ماه) کمی‌ابری و غبار محلی، در بعداز ظهر نیمه ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۱۷ آبان‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha