شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 363075

ورود غیر مجاز تانکر نفتکش به حریم شهری منجر به حادثه‌ای مرگبار و ورود تانکر به داخل فروشگاه زنجیره‌ای در بلوار کوهسار تهران شد.

ورود مرگبار تانکر نفتکش به فروشگاه زنجیره‌ای

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، «جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۰۴:۱۳ بامداد جمعه یک دستگاه تانکر نفتکش حامل ۳۲ هزار لیتر گازوئیل با سه دستگاه خودرو سواری برخورد کرد و در ادامه تانکر که از مسیر خود منحرف شده بود به یک ساختمان ۶ طبقه مسکونی تجاری که در طبقه همکف آن یک فروشگاه زنجیره‌ای بود برخورد کرد و پس از ورود به این فروشگاه در بلوار کوهسار خیابان ادهمی واژگون شد. برخورد این تانکر با دو خودرو به حدی شدید بود که باعث شد دو خودروی تیبا و پژو ۲۰۶ خسارت‌های شدید دیده و یک نفر نیز در خودروی تیبا محبوس شود.
وی با بیان اینکه بلافاصله ۶ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله سه دستگاه جرثقیل سنگین سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: عوامل شهرداری، بحران، عوامل انتظامی و پلیس راهور نیز در محل حادثه حضور داشتند. در این حادثه راننده تانکر که مردی 45 ساله بود، جان باخت. محمدباقر فرهند رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ نیز در این باره گفت: پس از حدود 5 ساعت تلاش آتش‌نشانان تانکر از داخل فروشگاه بیرون کشیده شد.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ با اشاره به ورود غیرمجاز تریلرهای نفتکش به حریم شهری گفت: با هماهنگی پلیس راهور برای عبور و مرور نفتکش‌های انبار نفت مسیر بزرگراه باکری را تعیین کردیم و این تریلر نیز نباید وارد حریم شهری می‌شد و حتی تابلوهایی در بلوار کوهسار مبنی بر ممنوعیت تریلر و خودروهای سنگین در این بلوار نصب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha