شهردار تهران از اختصاص تخفیفات ویژه به پرستاران از طریق کیف پول شهروندی برای استفاده در مراکز وابسته به شهرداری تهران خبر داد و گفت: همچنین قرار است تا مانند سایر اقشار به دنبال حل مشکل مسکن پرستاران در پایتخت خواهیم بود.

زاکانی: به دنبال حل مشکل مسکن پرستاران در پایتخت خواهیم بود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، آیین بزرگداشت روز پرستار (ویژه پرستاران شاغل در خانواده بزرگ شهرداری تهران) صبح امروز دوشنبه -۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲- برگزار شد.

در این مراسم علیرضا زاکانی شهردار تهران با گرامیداشت روز پرستار گفت: بنده هم به عنوان پزشک و هم به عنوان مجروح در دوران دفاع مقدس شاهد فداکاری پرستاران بوده‌ام، سال ۶۵ پس از عملیات کربلای یک در بیمارستان بستری شدم و از شدت تب تا صبح نتوانستم بخوابم به یاد دارم در آن شب پرستار بیمارستان نیز تا صبح با فداکاری بالای سر مجروحین بیدار ماند و با وجود خستگی، مشغول خدمت‌رسانی به ما بود، قاطبه پرستاران در کشور ما این‌گونه‌اند و با فداکاری و جان‌نثاری عمل می‌کنند.

زاکانی افزود: برای جبران این فداکاری لازم است ما نیز منزلت پرستاران را حفظ کنیم. بر همین مبنا، هم خدمت‌رسانی ‌مان به آنها را باید توسعه دهیم و هم زمینه ارائه خدمات بهتر برای پرستاران فراهم کنیم. در همین رابطه سال گذشته آقای باقری و مجموعه همکاران ما در معاونت سرمایه انسانی شهرداری تهران اقدامات خوبی را در جهت خدمت رسانی به پرستاران برنامه‌ریزی کردند که این اقدامات امسال نیز باید افزایش پیدا کند.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ایده‌های اصلی مدیریت شهری ارتقاء سطح خدمت‌رسانی به شهروندان در حوزه ‌های مختلف می‌باشد، یکی از این حوزه‌های مهم مسئله خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان است. به همین جهت از اهداف ما توسعه مجموعه‌های درمانی وابسته به شرکت شهر سالم در تهران است. تا زمینه خدمت رسانی به شهروندان تهرانی تسهیل شود.

زاکانی ادامه داد: ابتدای سال تحصیلی جدید برای حفظ منزلت و تکریم دانش‌آموزان و دانشجویان تا بازه‌ زمانی مشخص دریافت خدمات آنان از حمل‌ونقل عمومی تهران رایگان شد ، مشابه این اتفاق در نظر داریم برای اقشار مختلف هم خدماتی در نظر بگیریم. بر همین مبنا به زودی پرستاران محترم نیز می‌توانند از طریق حساب کیف پول شهروندی در مراکز وابسته به شهرداری تهران مانند فروشگاه‌های شهروند، اماکن ورزشی و…از خدمات و تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند.

بنابر اعلام سایت شهر، شهردار تهران در پایان گفت: مانند سایر اقشار به دنبال حل مشکل مسکن پرستاران در پایتخت خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha