معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، نسبت به بروز مشکل در مسیر پرداخت کارانه مبتنی بر عملکرد پرستاران هشدار داد.

مشکلات محاسبه کارانه پرستاران قابل پیش بینی بود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سعید ناطقی، در جمع پرستاران بیمارستان فارابی، به موضوع کارانه مبتنی بر عملکرد پرستاران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ما در این زمینه دچار چالش‌های جدی شده‌ایم. البته از قبل هم حدس و گمان‌هایی وجود داشت که با مشکلاتی روبرو شویم. زیرا در گذشته کارانه مبتنی بر عملکرد بر اساس درآمد یک بیمارستان محاسبه می‌شد اما در حال حاضر نحوه محاسبه آن تغییر کرده و در این شرایط ممکن است همکاران پرستار بیمارستان‌هایی مانند فارابی تا حدودی متضرر شوند. به همین دلیل همه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران از رئیس تا معاونان و بنده تلاش می‌کنیم تا این عزیزان ضرر نکنند.

وی همچنین تعداد بیماران و مراجعه کنندگان به بیمارستان فارابی را یکی از نکات قابل توجه دانست و اظهار داشت: شاید در بیمارستان دیگری شاهد مراجعه این تعداد بیمار در طول روز نباشیم. این موضوع باید یک امتیاز مثبت برای کارکنان بیمارستان فارابی محسوب شود. زیرا با این حجم از مراجعه، خدمتی که توسط پرستاران بیمارستان فارابی ارائه می‌شود منحصر به فرد و کم نظیر بوده و البته جای تقدیر دارد.

ناطقی گفت: رایزنی‌هایی با وزارت بهداشت در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که پرستاران فارابی با این حجم از خدمتی که به بیماران ارائه می‌کنند، شرایط اقتصادی بهتری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha