شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 364106

روش‌های مختلفی برای سفید کردن واژن وجود دارد. یکی از این روش‌ها استفاده از لیزر است. برای سفید کردن واژن با لیزر که به بلیچینگ واژن نیز شناخته می‌شود، ابتدا باید بدانید که آیا کاندیدای مناسبی برای استفاده از این روش هستید یا خیر! با مزایا و معایب آن آشنا شوید و با آگاهی کامل این روش را انتخاب کنید.

سفید کردن واژن با لیزر

کاندیدای مناسب سفید کردن واژن با لیزر

تیره شدن ناحیه واژن و کشاله ران امری است که به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد. این دلایل شامل افزایش سن، مشکلات هورمونی، اصطکاک، بارداری، استفاده از تیغ برای شیو کردن، کیست واژن، ژنتیک، عفونت یا قارچ پوستی و عوامل این چنینی است. (مشاوره سفید کردن واژن)

فردی می‌تواند کاندیدای مناسب سفید کردن واژن با لیزر باشد که شرایط زیر در او صدق کند.

  • افرادی که مشکلات ژنتیکی و ارثی دارند.
  • کسانی که به دلیل تیرگی ناحیه واژن و کشاله ران اعتمادبه‌نفس پایینی دارند و در برقراری رابطه جنسی با همسرشان دچار مشکل می‌شوند.
  • افرادی که به دلیل افزایش و کاهش وزن در دوران بارداری دچار تغییرات رنگدانه در این قسمت پوست خود شده‌اند.

مزایای سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر

لیزر لایه تیره رویی را با از بین بردن رنگدانه‌های تیره ترمیم می‌کند و به جای تیرگی‌ها، پوستی روشن تر را برای متقاضی سفید کردن واژن به همراه می‌آورد. دستگاه لیزر با تکنولوژی‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌ است که هر کدام ویژگی‌ها و کارایی‌های مخصوصی دارند. مدت زمان جوابدهی برخی از این دستگاه‌ها نسبت به سایر دستگاه‌ها ممکن است زمان‌بر باشد. یا ممکن است برخی از این دستگاه‌ها تمامی موارد زیر را نتوانند درمان کنند. اما، به صورت کلی می‌توان گفت، سفید کردن ناحیه تناسلی به کمک لیزر مزایای دیگری برای این ناحیه به همراه می‌آورد که شامل موارد زیر است.

  • از بین بردن خشکی واژن
  • آتروفی واژن
  • رفع سوزش و خارش
  • رفع التهابات واژن
  • درمان بی اختیاری ادرار
  • رفع مشکلات ناشی از یائسگی در زنان
  • جوانسازی قسمت داخلی و خارجی واژن
  • روشی غیر تهاجمی و بدون درد و خونریزی است.
  • اثربخش است و اثر بلند مدتی دارد.
  • احتیاجی به بستری شدن ندارد.

عوارض سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر

اگرچه که سفید کردن واژن با لیزر می‌تواند خارش و سوزش را در افراد از بین ببرد. اما، باید به این نکته توجه کنید که تمامی افراد شرایط بدنی یکسانی ندارند. به همین دلیل، ممکن است استفاده از لیزر در برخی افراد آلرژی‌ها و عوارضی ایجاد کند.

شایع‌ترین عوارض سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر، احساس سوزش و خارش است که موقتی است و بعد از یک مدت زمان کوتاه برطرف می‌شود. گاهی نیز ممکن است این ناحیه دچار سوختگی‌هایی شود. به همین دلیل، انتخاب پزشک ماهر و دستگاه مناسب دو عاملی است که می‌تواند این عوارض را کاهش دهد. شما میتوانید برای انجام این کار به دکتر مهرنوش امیری مراجعه کنید.

سفید کردن واژن با لیزر

مراقبت های پس از سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر

قبل از سفید کردن بهتر است درباره تعادل هورمونی بدن خود تحقیق کرده و آزمایش‌های لازم را انجام دهید تا نتیجه بهتری بگیرید. ناحیه تناسلی ناحیه مرطوبی است. به همین دلیل، مراقبت از آن و تمیز و خشک نگه داشتن آن اهمیت ویژه‌ای دارد.

استفاده از آنتی بیوتیک یا کرم‌های موضعی یکی از راه‌هایی است که به عنوان مراقبت بعد از سفید کردن واژن با لیزر به کار برده می‌شود. اما، بهتر است در این رابطه نیز با پزشک مربوطه مشورت کنید. چرا که او به کاری که انجام داده و شرایط پوست شما واقف است و بهتر می‌داند که بهترین نوع مراقبت شخصی برای شما چه روشی است. نکته دیگری که نباید فراموش کنید این است که بعد از سفید کردن واژن تا 10 روز از ورزش کردن و فعالیت‌های فیزیکی اجتناب کنید. البته، رعایت بهداشت و پاکیزگی محیط ناحیه تناسلی را نیز فراموش نکنید.

تعداد جلسات سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر

تعداد جلسات سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر به میزان تیرگی ناحیه واژن فرد بستگی دارد. هرچه این ناحیه تیره‌تر باشد، زمان بیشتری برای سفید کردن احتیاج است. اما، در شرایط نرمال، بین یک تا سه جلسه 20 تا 30 دقیقه‌ای، زمان لازم است که واژن به کمک لیزر سفید شود.

هزینه سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر

تعیین میزان هزینه سفید کردن واژن با لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد. میزان تیرگی و تعداد جلسات در میزان هزینه تاثیرگذار است. عامل دیگر نوع دستگاه لیزر است که می‌تواند بر تغییرات هزینه موثر باشد. میزان تبحر و سابقه کار پزشک نیز تعیین کننده است. به همین دلیل، هزینه دقیق تر را با مراجعه و مشورت با پزشک می‌توانید برآورد کنید.

نتیجه روشن سازی واژن با لیزر تا چه مدت ماندگار است؟

روشن سازی ناحیه تناسلی با لیزر بعد از دو هفته کم کم اثر خود را بروز می‌دهد. چرا که فرایند سفید کردن با لیزر یک روش تدریجی است و نتیجه نهایی بلافاصله آنچنان که مد نظر شما است، قابل مشاهده نیست. اما، این روش حدود 70 درصد جواب می‌دهد و از تیره‌تر شدن واژن جلوگیری می‌کند و ماندگاری بالایی دارد. البته، باید به این نکته توجه کنید که اگر شرایط زیر را داشته باشید، ممکن است مدت زمان ماندگاری سفید کردن واژن در شما نسبت به سایرین کاهش پیدا کند.

  • بارداری بعد از سفید کردن واژن با لیزر
  • شیردهی بعد از سفید کردن واژن با لیزر
  • ورزش‌هایی چون دوچرخه سواری و سوارکاری حرفه‌ای که اصطکاک زیادی ایجاد می‌کند به شدت باعث می‌شود، ماندگاری بلیچینگ واژن کاهش پیدا کند.
  • پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان بعد از سفید کردن که باعث تعریق و ساییدگی این ناحیه می‌شود.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید برای انجام خدمات زیبایی مانند سفید کردن واژن، تنگی واژن و ... با دکتر مهرنوش امیری مشورت کنید.

سفید کردن واژن با لیزر

نتیجه گیری

سفید کردن واژن با لیزر روش بسیار موثری برای از بین بردن لکه‌ها و تیرگی‌های این ناحیه است که اعتمادبه‌نفس را در افراد بالا می‌برد و به آن‌ها کمک می‌کند روابط زناشویی بهتری را تجربه کنند. از همه مهم‌تر بسیاری از مشکلات واژن همچون خشکی واژن، بی اختیاری ادرار و عوامل دیگر را درمان می‌کند. برای انتخاب روش مناسب و آگاهی از تعداد جلسات، بهتر است با پزشک متبحری چون خانم دکتر مهرنوش امیری مشاوره کنید و از خدمات ایشان بهره‌مند شوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha