چندی پیش دکتر محمد مهدوی رئیس بخش پیوند قلب کودکان بیمارستان شهید رجایی در پستی در اینستاگرامش خبر از مهاجرتش خبر داد که بازتاب زیادی در رسانه ها پیدا کرد.در این ویدئو وی تاکید میکند که تنها تا آخر اسفند سال جاری در مرکز قلب رجایی خواهد بود.

ویدئو /توضیحات تلخ رئیس بخش پیوند قلب کودکان درباره مهاجرتش

به گزارش سلامت نیوز چندی پیش دکتر محمد مهدوی رئیس بخش پیوند قلب کودکان بیمارستان شهید رجایی، از نفرات برتر بخش پیوند قلب در ایران و استاد بیماری های مادرزادی قلبی در پستی در اینستاگرامش خبر از مهاجرتش به علت نارضایتی از وضع موجود خبر داد.

پس از آنکه این خبر در بسیاری از رسانه ها و شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت وی در یک ویدئو تکمیلی توضیحات بیشتری ارائه کرد.

این دانشیار دانشگاه علوم پزشکی با در این ویدئوی کوتاه وی از کمبود داروهای کودکانی که مورد پیوند قلب قرار گرفته اند ابراز نارضایتی کرد و خطاب به آنان که او را راحت طلب و خائن به کشور دانستند گفت :«بنده در تهران مستاجر هستم و تا کنون لقمه حرامی بر سر سفره خانواده ام نبرده ام.»

دکتر مهدوی در این ویدئو از سختی هایی که برای تهیه داروی بیماران پیوند میگوید :«برای تهیه محلول حیاتی برای بیماران پیوند قلب با هزار نفر تماس گرفته که بی نتیجه مانده است.»

این هشدار بزرگی به مسوولین نظام سلامت کشور است الیته اگر بخواهند ببینند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رسول IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    گریم گرفت.
  • زهرا IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    1 0
    در هر نفس کشیدن باید خدا را یاد کرد. دکتر مهدوی خیلی دکتری خوب. مهربان از همه مهمتر خیلی با خداست همیشه گفته ام خداوند متعال چه دراین دنیا چه در آخرت دست دکتر مهدوی را خودش بگیرد. قلب مارا در این دنیا شاد کرد به حق حضرت زهرا سلام الله خدااین دنیا وان دنیا ش را شاد کند
  • یوسف IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    سلام امیدم اول به خداست. دکتر مهدوی دکتری با اخلاق و با خداست. شما را به خدا نرید. بچه‌ها دلشون برای عمو مهدوی تنگ میشه.