دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
کد خبر: 364903

شاید برای همه ما پیش آمده باشد که روز تعطیل باشد و حالمان وخیم و نیاز به مراجعه به پزشک داشته باشیم طرح درمان در منزل تلاش نموده و کلیه خدمات پزشکی را در منزل ارائه می دهد که شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز در هر کجای تهران درخواست نیرو داشته باشید تا انتهای مقاله همراه باشید و اطلاعات بیشتر دربار این مرکز داشته باشید...

ویزیت پزشک متخصص در منزل

خدمات پزشک در منزل تهران

خدمات پزشکی در منزل در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. دلیل آن هم رفت و آمد های سخت در شهر های شلوغ، ناتوانی افراد بیمار برای رفت و آمد و همچنین عدم دسترسی شبانه روزی به پزشک است. همینطور به دلیل سبک زندگی پرمشغله امروزی، ویزیت پزشک عمومی در منزل تهران به گزینه مطلوبی برای بیماران کم توان تبدیل شده است. خدمات درمان در منزل برای بیمارانی نیاز به بستری شدند دربیمارستان ندارند و یا بیمارانی که درگیر عارضه های مزمن هستند می تواند کاربردی باشد. استفاده از خدمات پزشک در منزل سبب صرفه جویی در هزینه ها و زمان می شود. اگر نیازمند ویزیت پزشک متخصص در منزل و یا استفاده از خدمات طرح درمان در منزل تهران و نیز انجام تزریقات ،آزمایشات پزشکی ، دندانپزشکی در منزل در شهر تهران هستید می توانید تا ادامه مقاله با ما همراه باشید.

هزینه ویزیت در منزل

هزینه ویزیت پزشک در منزل تهران به موارد متعددی بستگی دارد و البته باید توجه کنید که قیمت ویزیت پزشک در خانه با قیمت ویزیت در مطب یکسان نیست. عوامل تاثیر گذار در تعرفه شامل : عمومی و یا متخصص بودن پزشک، نوع خدمات درخواستی، منطقه محل سکونت و مسیر، ساعت درخواست در شبانه روز، اورژانسی و یا غیر اورژانسی بودن درخواست و بسیاری از موارد دیگر خواهد بود. یک مرکز خدمات درمانی خوب در خانه با کادر پرسنل متخصص و با تجربه به صورت شبانه روز، توسط به روز ترین تجهیزات آماده ی خدمت رسانی به بیماران می باشد. شما می توانید برای ویزیت پزشک در منزل مقرون به صرفه از این خدمات استفاده نمایید.

در چه شرایطی خدمات پزشکی در منزل نیاز است؟

  • برخی از بیماران تمایل به بستری شدن در بیمارستان را ندارند که می توانند پزشک یا پرستار استخدام کنند.

  • برخی از بیماران نیز مجبورند هر روزه در شرایط بد بیماری برای دریافت خدمات درمانی در مسیرهای طولانی قرار بگیرند.

  • بالا رفتن سن افراد را دچار کم توانی می کند امکان جا به جایی برای سالمندان بسیار دشوار خواهد بود و همچنین به مرور آنها درگیر بیماری های زیادی خواهند شد .

  • نوزادان و کودکان در سنین حساسی هستند که بدن آنها هنوز به قدر کافی قوی نشده است و میتواند مستعد بیماری های خطرناکی باشند.

  • افراد ناتوان در حرکت که ممکن است به هر دلیلی چه به صورت مادرزادی و یا در اثر حادثه به صورت موقت یا دائم دچار ناتوانی در حرکت شده باشند

  • افرادی که به بیماری های سخت و واگیر دار مبتلا می شوند که ترک منزل هم برای خودشان دشوار است و هم ممکن است دیگران را مبتلا کنند.

تمامی موارد گفته شده می توانند از حضور پزشک در منزل خود بهره مند شوند تا بیماری انها بهبود یابد.

طرح درمان در منزل تهران

مزایای دریافت خدمات درمانی در منزل

همانطور که گفته شد دریافت خدمات درمانی در خانه میتواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد که یکی از آنها کاهش ابتلا به عفونت است به این صورتی که بیمار از آلودگی و عفونت های موجود در بیمارستانها محافظت می شود محیط منزل محلی برای آرامش است و بیمارانی مانند کودکان که از محیط مطب و یا بیمارستان هراس دارند از استرس و اضطراب دور می مانند. با استفاده از خدمات پزشکی در منزل هزینه های اضافی حذف می شوند مانند هزینه ی بستری و رفت و آمد.با توجه به بالا بودن تعداد بیماران در بیمارستان ها ممکن است کیفیت خدمات کاهش پیدا کند و طول درمان افزایش یابد اما با استفاده از خدمات پزشکی در منزل نیاز های روحی و جسمی بیمار مورد توجه قرار گرفته و بهبودی تسریع می یابد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از خدمات پزشک در منزل صرفه جویی در وقت است که از درگیر شدن با ترافیک های سنگین مشکلات جای پارک مطب های شلوغ و پر از آلودگی پیشگیری میکند.

طرح درمان در منزل تهران

ویزیت پزشک عمومی در منزل

ویزیت یک پزشک عمومی در خانه می تواند کمک های بسیاری به ما بکند. پزشک عمومی آموزش دیده است تا بتواند بیماری های ما را تشخیص دهد و در صورت شرایط حاد به پزشک متخصص ارجاع دهد. گاهی ممکن است ما درد و بیماری ای را تجربه کنیم که ندانیم منشا آن چیست که پزشک عمومی با انجام معاینات قادر به تشخیص بیماری ما و تجویز دارو یا هدایت به متخصص خواهد بود. پزشک عمومی با انجام آزمایشات دوره ای و چکاپ ماهیانه وضعیت بدن را بررسی میکند که می تواند با مشاهده نتیجه ی آزمایشات و مقایسه ی آن ها با دوره های قبلی داروهای متناسبی را تجویز کند.

استفاده از خدمات درمانی پزشک عمومی در منزل به فرد و افراد خانواده کمک می کند تا در محیطی امن و به دور از دغدغه های شهر و مراکز درمانی، خدمات دریافت کنند.

طرح درمان در منزل تهران

خدمات پزشکی در منزل شامل چه مواردی است؟

دامنه ی خدمات پزشکی که یک بیمار میتواند در خانه دریافت کند طیف وسیعی را شامل میشود و محدودیت ندارد که میتواند شامل موارد زیر باشد:

  • مراقبت های پرستاری

  • نگهداری و مراقبتهای از سلامتی بیمار

  • انجام تزریقات در منزل

  • ویزیت پزشک عمومی در منزل

  • ویزیت پزشک متخصص در منزل

  • انجام انواع فیزیوتراپی و ماساژ درمانی در منزل

  • سونداژ لاواژ و گاواژ

  • خدمات رادیولوژی

  • خدمات دیالیز

  • خدمات واکسیناسیون

  • خدمات دندانپزشکی

  • خدمات آزمایشگاهی

  • خدمات شیمی درمانی

  • خدمات روانشناسی و گفتار درمانی

آیا ویزیت پزشک در منزل شامل بیمه می‌شود؟

برای استفاده از بیمه خدمات درمانی در خانه می توانید درخواست قبض مربوطه را داشته باشی و با مراجعه به مراکز بیمه درمانی خود بخشی از هزینه های آن را دریافت کنید . البته درصد و سقف پرداخت هزینه در بیمه های مختلف متفاوت خواهد بود و حتی ممکن است با توجه به بالا بودن هزینه های درمان در منزل تعدادی از بیمه متقبل هزینه نشوند. شما می توانید برای اطمینان از پوشش دهی بیمه، به مراکز بیمه درمانی خود مراجعه و یا تماس بگیرید و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کنید. در گذشته عدم پوشش بیمه یکی از مشکلات نیازمندان به خدمات پزشکی در منزل بود اما اکنون با پیگیری های صورت گرفته، بهره مندی از برخی بیمه ها برای ویزیت بیمار در منزل امکان پذیر شده است.

امیدوارم این مقاله شما را به خوبی از خدمات پزشکی و ویزیت پزشک متخصص در منزل که شامل طرح درمان در منزل در شهر تهران است آگاه کرده باشد از این رو معتبرترین مرکز خدمات درمانی در منزل شرکت طرح درمان در منزل همراز زیر نظر وزارت بهداشت و پزشکی کشور می باشد برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از خدمات پزشکی در منزل به این سایت مراجعه نمایید:

hm724.com _ 09123039316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha