بانه ویترین یکی از فروشگاه های برتر در زمینه فروش تلویزیون است که می توانید انواع تلویزیون ها با کیفیت های مختلف را از آن خریداری کنید. اگر به یک خانه جدید نقل مکان کرده باشید یا قصد خرید یک تلویزیون جدید داشته باشید، احتمالا برای انتخاب مدل و اندازه مناسب با مشکل مواجه شده اید. بیشتر افراد به صورت حضوری تلویزیون موردنظر خود را خریداری می کنند، اما ممکن است شرایط و زمان مناسب برای حضور در فروشگاه های مختلف را نداشته باشید. در این زمان خرید آنلاین تلویزیون گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود که برای انتخاب تلویزیون مناسب باید نکات مختلفی را رعایت کنید.

خرید تلویزیون

خرید آنلاین تلویزیون چگونه است؟

تا سال های گذشته فروشگاه های لوازم خانگی مسئولیت فروش انواع تلویزیون را بر عهده داشتند و برای انتخاب تلویزیون دلخواه باید به این فروشگاه ها مراجعه می کردید. اما با گذشت زمان و رواج یافتن خریدهای اینترنتی، فروش تلویزیون به صورت آنلاین نیز فراهم شده است. شما برای خرید تلویزیون به صورت اینترنتی باید فروشگاه های مختلف را پیدا کرده و به سایت آن ها مراجعه کنید.

همچنین می توانید در اینترنت جست و جو کرده و تلویزیون مناسب را پیدا کنید. زمانی که به سایت مراجعه کردید با توجه به بودجه خود باید تلویزیون های مناسب را لیست کنید و از بین آن ها مدل مناسب را انتخاب کنید. معمولا فروشگاه ها امکان پرداخت آنلاین دارند، اما اگر اعتماد کافی برای پرداخت آنلاین را ندارید، می توانید از طریق پرداخت درب منزل هزینه مورد نظر را بپردازید.

انتخاب تلویزیون مناسب

مقایسه خرید حضوری و آنلاین تلویزیون

خرید تلویزیون به صورت آنلاین و حضوری می تواند تفاوت هایی داشته باشد. در ادامه به برخی از این تفاوت ها اشاره می کنیم:

قیمت

معمولا قیمت خرید به صورت آنلاین و حضوری تفاوت چندانی با هم ندارند، اما ممکن است در خرید آنلاین تخفیف های بیشتری را تجربه کنید. فروشگاه های اینترنتی هر چند وقت یکبار تخفیفات زیادی را روی محصولات خود اعمال می کنند که باعث می شود فروش آن ها تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

آزادی انتخاب

شما در خرید آنلاین با دریایی از مدل های مختلف مواجه می شوید و می توانید به راحتی هر مدلی که دوست داشته باشید را انتخاب کنید. همچنین امکان مقایسه مدل های مختلف برای شما فراهم شده است و هیچ محدودیتی برای این امر نخواهید داشت.

در مقایسه با خرید آنلاین، وقتی به یک فروشگاه حضوری مراجعه می کنید، معمولا با مدل های محدودی مواجه می شوید و آزادی انتخاب زیادی نخواهید داشت. با این حال، اگر مدل خاصی مدنظرتان باشد که در فروشگاه پیدا نمی شود، می توانید آن را سفارش دهید تا برای شما موجود کنند. ممکن است قیمت مدل سفارشی بالاتر از مدل های موجود در فروشگاه باشد. پس می توانید همان کالا را با قیمتی مناسب تر در فروشگاه های آنلاین بیابید.

ارزیابی تلویزیون ها

در خرید حضوری، شما می توانید اندازه تلویزیون ها را به دقت مشاهده کنید و با اندازه اتاق خود تطبیق دهید. ممکن است پس از خرید آنلاین متوجه شوید که اندازه تلویزیون بیش از حد بزرگ یا بیش از حد کوچک است. پس هر شخص با توجه به شرایط خود تصمیم به خرید حضوری یا آنلاین تلویزیون می گیرد.

خرید آنلاین و حضوری تلویزیون هر کدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. خرید آنلاین بیشتر برای کسانی است که محدودیت زمانی برای مراجعه به فروشگاه دارند یا در فروشگاه های شهر خود نمی توانند مدل های متنوعی را بیابند.

خرید حضوری تلویزیون

نکاتی که باید قبل از خرید آنلاین تلویزیون در نظر بگیرید

قبل از تصمیم گیری در مورد خرید تلویزیون به صورت آنلاین چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. این فاکتورها به شرح زیر هستند:

بودجه و هزینه موردنیاز برای خرید تلویزیون

قیمت تلویزیون: صرف نظر از بودجه، شما باید تلویزیونی را خریداری کنید که قیمت مناسبی داشته باشد. تلویزیون های بسیار گران برای خانه های کوچک مناسب نیستند و اگر آسیب ببینند هزینه تعمیر آن ها بسیار زیاد می شود. با این حال، اگر بودجه زیادی دارید می توانید تلویزیون های بزرگتر و گران‌تر را خریداری کنید. اگر بتوانید روی یک تلویزیون با قیمت بالاتر سرمایه گذاری کنید، وضوح بالاتر و کیفیت بیشتری دریافت خواهید کرد. اگر بودجه کافی ندارید و دنبال کالای مقرون به صرفه تر می گردید، همچنان می توانید یک تلویزیون باکیفیت پیدا کنید.

اندازه و وضوح تلویزیون

سایز و رزولوشن تاثیر قابل توجهی بر قیمت تلویزیون دارد. بنابراین، هنگام خرید تلویزیون جدید به صورت آنلاین، توجه به اندازه موردنظر ضروری است. برای تعیین بهترین اندازه، ابعاد اتاقی که تلویزیون را در آن قرار می دهید اندازه گیری کنید و سپس تصمیم بگیرید که کدام اندازه نمایشگر برای اتاق مناسب است.

 تلویزیون های هوشمند در اندازه های مختلفی تولید می شوند که بسته به تولید کننده متفاوت خواهند بود. رایج ترین اندازه ها 42، 50، 55 و 75 اینچ هستند. اندازه های بیشتر از 50 اینچ معمولا قیمت بالاتری دارند.

فروش آنلاین تلویزیون

میزان وضوح تلویزیون

اکثر تلویزیون ها دارای سه رزولوشن 1080p، 8k و 4k هستند. توصیه می شود که برای داشتن یک کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه یک تلویزیون با وضوح 4k را تهیه کنید. تلویزیون هایی که وضوح 1080 دارند، کیفیت خوبی دارند، اما طبق استانداردهای امروزی قدیمی شده اند. تلویزیون هایی با وضوح 8k اکنون در جایی قرار دارند که می توانند جایگزین وضوح 4k شوند. تنها مانع برای خرید آن ها قیمت بالا است و همچنین فیلم های زیادی با این کیفیت تولید نشده اند.

وضوح 4k، به عنوان ultra HD شناخته می شود و به عنوان یک کیفیت متوسط انتخاب خوبی خواهد بود. به‌علاوه، بسیاری از سرویس ‌ها و برنامه ‌های پخش محتوای 4K ارائه می ‌دهند، بنابراین می ‌توانید از آن چه ارائه می‌دهند نهایت استفاده را ببرید.

میزان و نرخ تازه سازی

تلویزیون های هوشمند نرخ تازه سازی 60 تا 120 هرتز را ارائه می دهند. این نرخ به چند بار تنظیم مجدد تصویر در هر ثانیه اشاره دارد. هر چه تعداد دفعات بازخوانی آن بیشتر باشد، تصویر واضح تر باقی می ماند و تاری حرکت کمتری را تجربه خواهید کرد.

انتخاب اندازه  و وضوح

پس از خرید آنلاین تلویزیون چه اقداماتی را باید انجام داد؟

بعد از خرید تلویزیون موردنظر و رسیدن آن درب منزل، باید اقداماتی را انجام دهید. ممکن است نصب آن برای شما آسان نباشد. به علاوه، برخی از تلویزیون ها برای فعال شدن گارانتی نیاز به نصب دارند و اگر خودتان شخصا نسبت به نصب تلویزیون اقدام کنید، گارانتی شما فعال نخواهد شد. برخی از نکاتی که بعد از نصب باید رعایت کنید عبارتند از:

  • با توجه به این که تلویزیون های هوشمند به برق نیاز دارند، باید مکانی را برای نصب آن انتخاب کنید که دسترسی به پریز برق داشته باشد. همچنین اگر نیاز به اتصال کابل اینترنت داشته باشد، باید مکانی را انتخاب کنید که پریز تلفن هم در نزدیکی آن قرار داشته باشد.
  • برای مدیریت برنامه ها و استفاده از امکانات تلویزیون باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. در طول راه اندازی اولیه، با نحوه پیداکردن و نصب برنامه ها آشنا شوید تا بتوانید این کار را خودتان هم انجام دهید. اکثر تلویزیون‌های هوشمند دارای برنامه‌های همراه هستند. احتمالاً در طول یا بعد از راه‌اندازی باید برنامه همراه تلویزیون هوشمند خود را دانلود کنید.
  • هنگامی که موارد اولیه را تنظیم کردید، با تنظیم رنگ، روشنایی و ظاهر منو، موارد دلخواه خود را به خوبی تنظیم کنید و ویژگی های منحصر به فرد تلویزیون هوشمند خود را پیدا کنید.
  • ممکن است تلویزیون شما دارای سینمای خانگی نیز باشد. در این صورت باید، کابل های موردنظر آن را به تلویزیون وصل کرده و باندها را در کنار آن قرار دهید.

تلویزیون هوشمند

بانه ویترین، بهترین مرجع خرید آنلاین تلویزیون

خرید تلویزیون از بانه می تواند یک تجربه لذت بخش باشد. در سال های اخیر تلویزیون های هوشمند از امکانات مختلفی برخوردار شده اند و کار با آن ها می تواند بسیار ساده باشد. این تلویزیون ها اکثرا دارای سیستم عامل اندروید هستند که می توانند برنامه ها و سایت های مختلف را پشتیبانی کنند. تلویزیون های هوشمند اکثرا دارای گارانتی هستند و برای نصب آن ها در اولین بار، باید از متخصص کمک بگیرید.

خرید آنلاین و حضوری دو گزینه ای است که برای تهیه تلویزیون در اختیار دارید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های لوازم خانگی در  شهر خود یا شهرهای دیگر مدل های موجود را انتخاب کرده و از بین آن ها با توجه به بودجه ای که دارید، تلویزیون مناسب را تهیه کنید. اما این فرآیند می تواند وقت گیر باشد. به همین منظور، نیاز است که خرید آنلاین را هم در نظر بگیرید.

اگر یک فروشگاه معتبر پیدا کرده اید و خیالتان از بابت گارانتی راحت است، خرید آنلاین می تواند گزینه بهتری برای شما باشد. فروشگاه های آنلاین تقریبا همیشه قیمت های بهتری را در نظر  می گیرند. بانه ویترین ( banehvitrin.com )، یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش تلویزیون های هوشمند و ساده است که مدل های متنوعی را ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت و انتخاب مدل موردنظر، تلویزیون خود را سفارش دهید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha