بازار نهال ایران یکی از بهترین زمینه هایی است شما می توانید سرمایه خود را با خیالی آسوده بابت امنیت و بازگشت سرمایه در آن سرمایه گذاری نمایید. به جرات می توان گفت که سرمایه گذاری در بازار نهال ایران برخلاف بسیاری دیگر از سرمایه گذاری های نوین امروزی مانند بازار بورس و ارزهای دیجیتال امنیت زیادی دارد.این بازار چندان ریسکی نیست و تنها کافی است که شما بتوانید بهترین نهال های بادام را برای کاشت انتخاب و خریداری نمایید.

بازار نهال ایران ؛ جایی که شما می توانید سرمایه خود را با خیالی آسوده در آن سرمایه گذاری نمایید

برای آنکه بتوانید سرمایه گذاری عالی داشته باشید، پرسود ترین نهال های بادام را بشناسید

be95cfea-5d51-4503-9388-728bcc3182e8.jpg

همانطور که گفتیم تضمین امنیت سرمایه شما در باغداری در گرو انتخاب بهترین نهال های بادام است. منابع فارسی زبان و معتبری همچون نهالستان نهالوند، ویکی پدیا، ویکی هو و ویکی کشاورز نهال های بادام زیر را به عنوان بهترین و پرسودترین نهال های بادام در ایران معرفی کرده اند.

نهال های بادام آذر

نهال های بادام آذر کیفیت بالایی دارند، این نهال ها به خوبی می توانند در برابر شرایط آب و هوایی مناطق سردسیری دوام بیاورند. نهال های آذر از بهترین نهال هایی هستند که شما می توانید در مناطق سردسیری بکارید، این نهال ها برای کاشت در مناطقی که ارتفاع آن ها از سطح دریا به ۳۰۰۰ متر می رسد، بسیار مناسب اند.

نهال های آذر در طول سال حدود ۷ کیلوگرم بادام خوش طعم تولید می کنند، بادام های تولید شده توسط این نهال ها به قدری با کیفیت هستند که می توان آن ها را صادر کرد. البته اگر می خواهید نهال های آذر به خوبی ثمردهی داشته باشند، باید آن ها را در فاصله ۴ متری از یک دیگر بکارید و هر ۲۰ روز یکبار آن‌ ها را آبیاری نمایید.

نهال های بادام تونو

اگر لیست پربارترین نهال های بادام را مورد بررسی قرار دهید، می بینید که نهال های تونو در این لیست رتبه دوم را به خود اختصاص داده اند. نهال های تونو حدود ۱۰ کیلوگرم بادام تولید می کنند و این میزان تولید میوه برای یک نهال بادام واقعا شگفت انگیز است.

برای به ثمر رسیدن نهال های تونو شما باید سعی کنید که روتین منظمی برای آبیاری آن ها رعایت نمایید. این نهال ها درست مانند نهال های آذر هر ۲۰ روزیکبار به آبیاری نیاز دارند. ضمن اینکه هنگام کاشت نهال باید دقت کنید فاصله نهال ها از یکدیگر کمتر از ۴ متر نشود.

نکته قابل توجه دیگر در مورد نهال های تونو این است که، شرایط آب و هوایی سرد بهترین زیستگاه برای رشد نهال های تونو هستند. ضمن اینکه نهال های تونو برای کاشت در مناطقی که ارتفاع آن ها به ۳۰۰۰ متر بالاتر از سطح دریا می رسند، بسیار مناسب اند.

نهال های بادام مامایی

نهال های مامایی از محبوب ترین نهال های بادام برای کاشت در ایران هستند. این نهال ها سازگاری فوق العاده با آب و هوای سرد دارند و شما می توانید آن‌ ها در مناطقی که به نسبت از سطح آب های آزاد مرتفع تر هستند، بکارید.

یکی از عمده دلایل محبوبیت این نهال ها میزان محصول دهی آن ها است. این نهال ها چیزی حدود ۱۵ کیلوگرم بادام تولید می کنند و برای رسیدن به این میزان محصول تنها کافی است که نهال ها را در فاصله ۴×۴ بکارید و آن ها را طبق یک روتین منظم هر ۲۰ روزیکبار آبیاری نمایید.

نهال های پیوندی بادام انتخابی هوشمندانه برای شما هستند

bbd8c41e-3ce5-4675-afe1-802468cb661a.jpg

اگر می خواهید باغ شما در آینده میزان قابل توجهی محصول تولید کند و عمر اقتصادی بالایی داشته باشد، بهتر است سراغ نهال های پیوندی بادام بروید. نهال های بادام پیوندی نسبت به نهال های بذری از مزایای زیر برخوردارند:

  • عمر اقتصادی نهال های پیوندی نسبت به نهال های بذری بیشتر است؛ این به شما اجازه می دهد که در طولانی مدت بهره برداری بیشتری از این نهال ها داشته باشید.
  • نهال های پیوندی در برابر سرما از خود مقاومت زیادی نشان می دهند
  • نهال های پیوندی نسبت به آفت ها و بیماری ها هم مقاوم اند
  • نهال های پیوندی ریشه زایی فوق العاده ای دارند و می توانند به خوبی از املاح معدنی درون خاک تغذیه کنند.

نکاتی که در باغداری برای شما مفید است

اگر می خواهید یک باغ پربار در آینده داشته باشید و جزو تازه کاران حوزه باغداری هستید، بهتر است به چند نکته ای که در ادامه توضیح می دهیم توجه نمایید.

  • پیش از اقدام به باغداری درمورد زمینه کارایی نهال مورد نظر خود اطلاعاتی به دست آورید و مطمئن شوید که نهال های مورد نظر شما در زمینه های گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.
  • نهال های خود را از مراکزی که معتبر هستند و تاییدیه های سازمان جهاد کشاورزی ایران را دارند، تهیه نمایید.
  • با اقدامات و شرایطی که باید برای کاشت نهال های مورد نظر خود فراهم کنید، آشنا شوید.
  • در مورد نحوه رشد و چگونگی نگهداری از نهال های مورد نظرتان اطلاعاتی کامل به دست آورید.
  • نهال های خود را طبق شرایط اقلیمی حاکم بر منطقه انتخاب کنید.

نهالوند در این سرمایه گذاری با شما همو است

بهترین همراهی که می توانید در راه سرمایه گذاری در زمینه نهال داشته باشید، نهالستان نهالوند است. این نهالستان ارقام مختلفی از نهال های دیرگل و زودگل بادام را به مشتریان خود عرضه می کند که تمامی آن ها از کارت سلامت، کارت قرنطینه و شناسنامه برخوردارند.

این موارد مجوزهای رسمی سازمان جهاد کشاورزی ایران هستند و کیفیت بالای نهال ها را نشان می دهند. هر نهالستانی که این مجوزها را داشته باشد، بدون شک قابل اعتماد است. ضمن اینکه مجوزهای نامبرده در عرصه بین المللی هم اعتبار زیادی دارند و طبق شواهد در دست بسیاری از باغداران در کشورهای خاورمیانه ای خاستار خرید نهال های بادام از نهالوند هستند.

برای خرید نهال بادام با کیفیت از نهالوند تنها کافی است که به وب سایت این مجموعه به نشانی nahalvand.com مراجعه کنید و از مزایای خرید نهال از نهالوند بهره مند شوید. برخی از مزایا و خدماتی که نهالوند به مشتریان خود ارائه می‌ کند موارد زیر را شامل می شوند:

  • ارسال نهال ها به نقاط مختلف کشور
  • ضمانت بازگشت کالا به مدت دو سال
  • قیمت منصفانه
  • تنوع بالای ارقام بادام
  • مشاوره رایگان

با کمک نهالوند از سرمایه گذاری در زمنیه کاشت نهال بادام پشیمان نمی شوید

40dfec5e-a2a1-4f8f-80b2-1822173d76d1.jpg

نهالوند به شما کمک می کند که بتوانید درست تصمیم بگیرید و هیچگاه از سرمایه گذاری خود در زمینه باغداری پشیمان نشوید. در وب سایت نهالوند مشخصات کامل نهال ها به همراه قیمت آن ها درج شده و این مسئله می تواند برای خرید مناسب ترین نهال مفید واقع گردد؛ به غیر از آن مشاورین این مجموعه به شکل ۲۴ ساعته برای خدمات رسانی به شما آماده هستند.

به منظور کمک گرفتن از این مشاورین تنها کافی است روی بخش مشاوره رایگان کلیک کنید تا به آن ها متصل شوید؛ پس از آن می توانید در مورد چگونگی انتخاب بهترین نهال ها با توجه به شرایط اقلیمی منطقه خود مشاوره رایگان دریافت کرده و خرید خوبی داشته باشید.

ارتباط با ما : 09144801930 – 09144801940

آذربایجان غربی، میاندوآب کیلومتر 2 جاده مهاباد، 200 متر بالاتر از سیمین بال، نهالستان نهالوند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha