چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 366136

قرار نبود امروز تهران یخبندان شود اما هواشناسی باز هم اشتباه کرد.

یخبندان تهران چه شد؟!

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شرق، عصر روز گذشته اعلام شد، تهران در سه‌شنبه‌شب، با «یخبندان» مواجه می‌شود؛ اما شب گذشته، دمای هوا تا فقط پنج درجه سانتی‌گراد پایین آمد، «نه کمتر» از آن. بامداد امروز هم دمای هوای پایتخت همچنان بالا بود و حتی تا حدودی سرمای کمتری نسبت به روزهای قبل داشت.

عصر روز گذشته «سه‌شنبه، 19 دی ماه 1402» اعلام شد، تهران در سه‌شنبه شب، با «یخبندان» مواجه می‌شود؛ اما شب گذشته دمای هوا تا فقط ۵ درجه سانتی‌گراد پایین آمد و «نه کمتر» از آن.

بامداد امروز «چهارشنبه، 20 دی ماه 1402» هم دمای هوای پایتخت همچنان بالا بود و حتی تا حدودی سرمای کمتری نسبت به روزهای قبل داشت. در حال حاضر، اداره هواشناسی تهران دمای هوا را ۱۰ درجه سانتی‌گراد اعلام می‌کند که در واقع، تا «دمای صفر درجه» و بروز «یخبندان» فاصله زیادی وجود دارد.

امروز، مدیرکل هواشناسی استان تهران از کاهش چهار تا هشت درجه‌ای دما و بهبود کیفیت هوا طی سه روز آینده در پایتخت خبر داد.

مازیار غلامی، مدیرکل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: هواشناسی برای امروز پیش‌بینی وقوع یخبندان در تهران نداشته‌است و فقط طی سه روز آینده، کاهش چهار تا هشت درجه‌ای دما را خواهیم داشت.

او افزود: کاهش دما، به‌ویژه پنج‌شنبه شب، جمعه و شنبه خواهد بود و فقط در ارتفاعات احتمال یخبندان وجود دارد.

غلامی تاکید کرد: با توجه با ناپایداری هوا، افزایش سرعت باد و بارش بارن در تهران کیفیت هوا هم بهبود می‌یابد و آلودگی هوا نخواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha