بهترین لیزر کرج با دستگاه های لیزر تکنولوژی روز دنیا و انواع طول موج با کارایی های متفاوت که میتوان به دستگاه لیزر الکساندرایت again دکا ایتالیا 2021 و 2022 با دو طول موج به عنوان دستگاه لیزر برتر سال 2022 و 2023 در کرج اشاره کرد که در ایران بی نظیر است. استفاده از دستگاه های به روز دنیا در اثر گذاری، ماندگاری و راحتی زیباجو تاثیر زیادی دارد.

کدام دستگاه لیزر موهای زائد در کرج خوب است؟

بهترین لیزر کرج با دستگاه های لیزر تکنولوژی روز دنیا و انواع طول موج با کارایی های متفاوت که میتوان به دستگاه لیزر الکساندرایت again دکا ایتالیا 2021 و 2022 با دو طول موج به عنوان دستگاه لیزر برتر سال 2022 و 2023 در کرج اشاره کرد که در ایران بی نظیر است. استفاده از دستگاه های به روز دنیا در اثر گذاری، ماندگاری و راحتی زیباجو تاثیر زیادی دارد.

  • لیزر موهای زائد آقایان
  • لیزر موهای زائد خانم ها
  • لیزر بدون درد کرج
  • دستگاه لیزر الکساندرایت again دکا ایتالیا 2022

نکته مهم: برای پیدا کردن قیمت لیزر در کرج با این دستگاه  و توضیحات و اطلاعات دستگاه لیزر  عبارت " مرکز لیزر کرج " را در اینترنت جستجو کنید و وارد سایت کلینیک دکتر شقایق انوشه شوید.

موفقیت جهانی ⁣دستگاه لیزر اگین

وقتی به وب سایت اصلی کمپانی مراجعه کنید مشاهده می کنید، دستگاه لیزر اگین کمپانی دکا برنده جایزه بهترین دستگاه لیزر در کنگره AMWC 2022 درموناکو فرانسه شده است. قابل توجه است که در ایران در کلینیک لیزر کرج دکتر شقایق انوشه این دستگاه موجود می باشد.
AMWC2022 AESTHETIC Medicine AWARDS
" BEST LASERS, LIGHTS AND ENERGY- BASED DEVICE AT THE AMWC AWARDS"
برای مراقبت از پوست و سلامتی خودتان همیشه با دستگاه های با تکنولوژی جدید و به روز دنیا لیزر موهای زائد را انجام دهید تا از اثرات بعدی دستگاه های قدیمی در امان باشید و در کمترین تعداد جلسات بیشترین نتیجه را کسب کنید.

اولین مرکز مجهز به لیزر اگین 2021 در ایران

با رشد سریع تکنولوژی در پزشکی و لیزر موهای زائد هر روز شاهد ورود دستگاه های پیشرفته و جدید لیزر موهای زائد هستیم و لیزر اگین کمپانی دکا ایتالیا جدید ترین در دنیا می باشد که همزمان از لیزر فوق قدرتمند و سریع ALEX به همراه لیزر بی همتای Nd:YAG بهره میبرد. برای لیزر با این دستگاه در حال حاضر در ایران میتوانید به مرکز لیزر کرج در مهرشهر کرج مراجعه نمایید.

لیزر موهای زائد فقط زیر نظر پزشک

مشاوره و چک آپ قبل لیزر موهای زائد جهت افزایش اثرگذاری بسیار حائز اهمیت است، نوسانات یا مشکلات مختلف هورمونی یا واکنش های مختلف بدن به لیزر در هر فرد متفاوت است و بسیار در اثر بخش بودن لیزر موهای زائد اهمیت دارد، برای همین شما ابتدا باید مشکلاتی که در بدن دارید را رفع کنید و سپس دوره لیزر خود را شروع کنید. در صورت وجود مشکلات هورمونی یا موارد مختلف با مشاوره و ویزیت معاینه می شوید و در صورت نیاز با انجام آزمایش، این مشکلات ریشه یابی می شوند و با یک دوره درمان و رسیدن بدن به شرایط نرمال، امکان لیزر موهای زائد برای شما فراهم میشود و در نتیجه لیرز موهای زائد شما کارایی بالایی دارد و در جلسات کمتر نتیجه مطلوبتری خواهید گرفت و در مجموع هزینه کمتری هم پرداخت خواهید نمود.

نکته مهم : حتما قبل از لیزر با پزشک مشورت کنید.

  • معاینه قبل از لیزر موهای زائد برای اثر بخشی بالا
  • رفع مشکلات و بیماری ها قبل از لیزر با ویزیت پزشک
  • مشاوره در طول زمان لیزر موهای زائد

لیزر فقط توسط اپراتورهای لیزر با مدرک معتبر

اصولا اپراتور های لیزر باید دارای مدرک معتبر اپراتوری لیزر باشند تا دانش لازم در این خصوص را به دست آورده باشند، نداشتن دانش فنی و پزشکی اپراتور ها یا انجام لیزر توسط فردی تازه کار در بسیاری از موارد باعث ایجاد صدمات جبران ناپذیر پوستی و طول درمان های زیاد برای بهبود لطمات ناشی از لیزر موهای زائد اشتباه شده است که شامل قرمزی و التهاب پوست و درد،پوسته پوسته شدن پوست،تغییر در رنگ پوست،هایپرپیگمنتیشن،آسیب به چشم بیمار،خطر عفونت‌های پوستی،سوختگی و تاول پوست،اسکار و زخم پوست می باشد، برای همین موضوع داشتن تجربه کافی و گذراندن دوره های اپراتوری لیزر موهای زائد برای کادر لیزر بسیار ضروری و مهم می باشد.

نکته مهم: قبل از انجام لیزر مدرک اپراتور لیزر را مشاهد نمایید.

کادر لیزرموهای زائد با تجربه آقا و خانم در کلینیک دارای مدرک اپراتوری لیزر از بهترین مرکز صادر کننده این مدارک بین المللی ، سازمان انرژی اتمی ایران هستند و شما میتوانید با خیال راحت برای انجام لیزر به این مرکز لیزر کرج مراجعه کنید.

  • دارای اپراتور لیزر آقا و خانم
  • اپراتورها با مدارک بین المللی سازمان انرژی اتمی
  • اپراتور با دانش فنی و پزشکی با تجربه

اولین کلینیک لیزر در ایران که جدید به دستگاه لیزر اگین 2021 و 2022 مجهز شده است در مهرشهرکرج واقع شده است.

مرکز لیزر کرج کلینیک با داشتن رتبه اول رضایت مراجعه کنندگان، داشتن انواع دستگاه های لیزر پیشرفته و جدید، کادر کاربلد و اپراتورهای با تجربه با مدرک بین المللی، لیزر موهای زائد مستقیم زیر نظر پزشک و مشاوره قبل لیزر موهای زائد، داشتن اپراتور های آقا و خانم، داشتن فضای بزرگ با محیط امن و مستقل، اختصاص پک بهداشتی مستقل برای زیباجویان از از بهترین و مجهزترین مرکز پیشرفته لیزر در ایران میباشد.

دستگاه های لیزر قدیمی؛ پرداخت هزینه با کارایی پایین

دقت کنید که دستگاه های لیزر قدیمی، ضعیف یا فیک فقط نمایشی از لیزر را برای شما دارند و عملا کارایی مناسبی برای شما ندارند و پس از پایان لیزر، اکثرا موهای زائد شما فقط به خواب رفته، در نتیجه شما هزینه تمام جلسات لیزر خود را پرداخت می کنید ولی پس از مدتی با یک شوک با دستگاه لیزر واقعی موها از خواب بیدار شده و شروع به رشد مجدد می نمایند.

به این معنا که شما هزینه لیزر موهای زائد را پرداخته اید ولی نتیجه ای نگرفتید و نه تنها پول خود را هدر داده اید و بلکه زمان خود را بیهوده صرف کرده اید.

نکته مهم : حتما قبل از مراجعه مراکز لیزر در کرج و انجام لیزر، مدل و سال ساخت دستگاه را سوال و مشاهده کنید و پس از اطمینان اقدام به لیزر کنید.

تفاوت های لیزر اگین نسبت به سایر دستگاه های لیزر دنیا

  • انتخاب جنسیت مراجعه کننده در دستگاه لیزر
  • امکان انتخاب تایپ پوستی از 1 تا 6 در دستگاه که همه تایپ های پوستی دنیا را در بر میگیرد.
  • انتخاب ناحیه مورد نظر لیزر موهای زائد در دستگاه
  • پیشنهاد طول موج مناسب Nd:YAG یا ALEX توسط دستگاه لیزر برای هر فرد بر اساس رنگ پوست، ناحیه مورد نظر، ضخامت مو و اینکه پوست سولاریوم شده یا خیر
  • دارای سطح مقطع لیزر بزرگتر نسبت به سایر دستگاه ها (3 سانتی متر) که باعث افزایش سرعت لیزر و کاهش درد مراجعه کننده می شود.
  • دارای تکنولوژی لیزر کم درد کمپانی دکا

لیزر اگین مناسب چه کسانی است؟

لیزر موهای زائد اگین کمپانی دکا با توجه به تکنولوژی جدید برای تمام افراد با هر تایپ پوستی و نوع مو مناسب میباشد و مخصوصا برای 2 تایپ پوستی که همیشه با لیزر موهای زائد چالش داشته اند بسیار موثر و مناسب است:

پوست روشن با موهای نازک : مناسب برای افراد با پوست روشن و موهای نازک با اثر بخشی بالا نسبت به سایر دستگاه ها

پوست های تیره : دارای طول موج ان دی یاگ Nd:YAG برای کسانی که پوست تیره دارند یا به با سولاریوم پوست تیره ای پیدا کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha