سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
کد خبر: 367476

مردی که متهم است نوعروسش را باشلیک گلوله به قتل رسانده درجلسه دادگاه دوباره منکر قتل شد و گفت: «همسرم خودکشی کرده ومن بیگناهم.»

معمای مرگ نوعروس با شلیک گلوله

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از شامگاه سه‌شنبه ۱۰مرداد امسال و با گزارش مرگ مشکوک نوعروسی در محله کیانشهر تهران آغاز شد. تیم جنایی پس از ورود به خانه با جسد زنی ۲۳ساله در حالی روبه‌رو شدند که با شلیک تیر به قفسه سینه‌اش به قتل رسیده بود. همسر این زن گفت: ساعت حدود ۶ بعدازظهر برای کاری به اطراف تهران رفتم اما زمانی که برگشتم هر چه زنگ زدم همسرم در را بازنکرد.

ازآنجا که همسرم دختر عمویم هم هست به خانه آنها رفتم ولی همسرم آنجا هم نبود. تلفنش را هم جواب نمی‌داد به همراه مادرزنم به خانه برگشتیم و چون بازهم کسی در را باز نکرد، تصمیم گرفتیم به پلیس خبر دهیم. با کشف جسد زن جوان، موضوع به بازپرس جنایی اعلام شد. زیرپای زن جوان یک اسلحه شاه‌کش و یک کوسن دیده می‌شد و متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که از زمان مرگ ۴ساعت می‌گذرد.

مادر زن جوان گفت: دخترم به قتل رسیده است، او قربانی ازدواجی اجباری شد. دخترم نمی‌خواست با پسر عمویش ازدواج کند و این مساله و اختلافاتی که داشتند باعث شده بود مدام باهم دعوا کنند. گرچه در بررسی‌های اولیه به نظر می‌رسید زن جوان به دلیل اختلافات با همسرش دست به خودکشی زده، اما در صحنه قتل مدارک و شواهدی به‌دست آمد که احتمال قتل را پررنگ می‌کرد. یکی از مدارک این بود که کسی صدای تیراندازی را نشنیده بود و زمان شلیک تیر از کوسن استفاده شده بود.

باتوجه به اختلافاتی که بین زوج جوان وجود داشت و مدارک به دست آمده، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت شوهر این زن را صادر کرد. با تکمیل تحقیقات در دادسرا، بازپرس جنایی اعلام کرد این زن با توجه به گزارش پزشکی قانونی و شواهد موجود در صحنه جرم به قتل رسیده و برای همسرش به اتهام قتل عمد کیفرخواست صادر شد.

پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و متهم در شعبه هفتم از خود دفاع کرد. در ابتدای جلسه، اولیای دم زن جوان برای دامادشان درخواست قصاص کردند. پدر مقتول در شکایتش گفت: دختر و دامادم هفت سال قبل نامزد کردند اما به دلیل اختلافاتی که داشتند مراسم عروسی‌شان عقب افتاد. یک سال قبل ازدواج کردند و در این مدت هم ‌اختلاف داشتند. اوسابقه‌دار است ومطمئنم دخترم را کشته وحالا بادروغگویی قصد دارد ازمجازات فرارکند. کارشناسان تایید کردند وقتی جسد دخترم پیدا شده، دست‌هایش زیر سرش بوده و نمی‌توانسته شلیک کند.


در ادامه متهم‌ در جایگاه ‌ایستاد و در دفاع از خود گفت‌: من و همسرم اختلافاتی داشتیم اما راضی به مرگ او ‌نبودم‌. همسرم پیش از این هم سابقه خودکشی داشت و آخرین بار با شلیک گلوله به زندگی‌اش پایان داد. زمان‌ حادثه‌ من‌ درمحل دیگری بودم‌ و در خانه حضور نداشتم. در این مدت بی‌گناه بازداشت‌شده‌ام و بیگناه هستم‌. پس از آخرین دفاعیات ‌متهم ‌و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور حکم ‌وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha