چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 368242

یکی از روش هایی که جنبه درمان نیز دارد کامپوزیت دندان طرح لبخند می باشد. کامپوزیت علاوه بر کاربرد درمانی ، کاربرد زیبایی نیز در دندانپزشکی زیبایی دارد که در ذیل درباره آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

قیمت کامپوزیت دندان 1402 چقدر است؟

لیست قیمت در کلینیک دندانپزشکی عرشیان بسیار مقرون به صرفه و از 990/000 تومان تا 1/990/000 تومان میباشد . برای مشاهده لیست قیمت و برند ها میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

قیمت کامپوزیت دندان 1402 طرح لبخند

این روز ها بانوان بسیاری به طرح لبخند و زیبایی دندان های خود اهمیت زیادی می دهند. یکی از راه هایی که موجب می شود افراد از جذابیت و زیبایی بسیار زیادی برخوردار شوند ، داشتن دندان هایی مرتب و سفید است ؛ طرح لبخند یکی از خدمات دندانپزشکی ها می باشد ، که زیبایی و جذابیت را در دندان های افراد به ارمغان می آورد.

f9e4655d-3cb1-4291-8c34-193df872e902.jpg

طرح لبخند خود شامل بلیچینگ ، کامپوزیت ، کاشت دندان ، روکش ها و دیگر اقداماتی می باشد که در کنار یکدیگر ، لبخندی بسیار جذاب برای افراد به وجود می آورند از میان ان ها در بهترین کلنیک دندانپزشکی کرج ، طرح لبخند با کامپوزیت بسیار پرطرفدار می باشد. یک سری عوامل وجود دارند که بر روی طول دندان ها تاثیر بسزایی می گذارند ، برای اصلاح این امر و همچنین داشتن لبخندی زیبا می توان از کامپوزیت دندان استفاده کرد.

مهمترین نکته مثبت درباره این روش این است که در کنار کاربردهای متعدد، قیمت کامپوزیت دندان 1402 طرح لبخند نسبت به سایر روش‌های اصلاح طرح لبخند بسیار مناسب‌تر است. از جمله کاربردهای زیبایی ونیر کامپوزیت می‌توان به اصلاح بد رنگی، بهبود شکل و فرم، از بین بردن فاصله بین دندان‌ها و ترمیم شکستگی و ترک‌های دندانی است. در ادامه برای اطلاع از قیمت کامپوزیت دندان طرح لبخند و سایر کامپوزیت ها با ما همراه باشید.

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت دندان در واقع ماده سفید رنگی است که بر روی دندان قرار می گیرد که بیشتر جنبه زیبایی دارد. و لبخند زیبای شما با کامپوزیت دندان به صورت لبخند بازی

یکی از کاربردهای کامپوزیت، کامپوزیت دندان طرح لبخند است که در بالا درباره آن صحبت کردیم. دیگر موارد استفاده از کامپوزیت دندان در دندانپزشکی ها عبارت اند از:

پرکردن دندان های پوسیده

ترمیم و اصلاح دندان های لب پر شده
استفاده از روکش های کامپوزیت دندان
ممکن است این ماده را در هنگام پر کردن دندان دیده باشید.

کامپوزیت به شما کمک می‌کند تا دندان‌های لکه‌دار یا تغییر رنگ داده را سفید کرده یا شکستگی و بدفرمی دندان‌ها را به روش پر کردن جبران کنید. اما آنچه امروزه در میان عامه مردم به‌عنوان کامپوزیت دندان شناخته می‌شود، روکش کامپوزیت ونیر دندان است.

کامپوزیت ونیر یکی از بهترین و به‌روزترین روش‌های روکش دندان و اصلاح لبخند است که با استفاده از رزین سفید انجام می‌شود. در این روش، لایه‌ای نازک از روکش ونیر کامپوزیت با استفاده از چسب‌های قوی بر روی دندان قرار می‌گیرد.

این روش نسبت به لمینت ارزان‌تر بوده و برخلاف لمینت، در یک جلسه قابل‌اجرا است. بسیاری کامپوزیت ونیر را بهتر می‌دانند. زیرا درحالی‌که لمینت در آزمایشگاه‌های دندان‌پزشکی ساخته می‌شود، کامپوزیت ونیر در مطب و به دست دندان‌پزشک به‌صورت لایه‌لایه بر روی دندان می‌نشیند

برای اطلاعات تخصصی بیشتر کامپوزیت کلیک کنید

70726c5b-40e7-42f4-b90d-d66ef6b34331.jpg

بهترین کلینیک دندانپزشکی با بهترین قیمت کامپوزیت دندان 1402:

اهل شرق تهران هستید و به دنبال کلینیک دندانپزشکی زیبایی برای قیمت کامپوزیت دندان 1402 هستید؟ می خواهید طرح لبخند با کامپوزیت را انجام دهید اما نمی دانید به چه کلینیکی مراجعه کنید ما در ادامه راه های انتخاب بهترین کلینیک در شرق تهران را خواهیم گفت:

کلینیک دندانپزشکی عرشیان جزو بهترین کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی شرق تهران است که دندانپزشکان قهاری در آن فعایت می کنند.
سوابق بسیار درخشان دندانپزشکان کلینیک دندانپزشکی عرشیان موجب رضایت تمامی افرادی شده است که برای درمان و زیبایی دندان های خود به ما مراجعه کرده اند.

شما نیز می توانید با اطمینان کامل درمان دندان های خود را به دندانپزشکان مجرب کلینیک دندانپزشکی عرشیان بسپارید.

همچنین ، می توانید با مراجعه به قسمت گالری سایت و اینستاگرام از نمونه کارهای دندانپزشکان و جراحان ماهر کلینیک دندانپزشکی عرشیان دیدن کنید.

fce83c25-161b-4dc7-a10a-a40f9da41bd8.jpg

بهترین قیمت کامپوزیت دندان 1402:

با نگاهی به لیست قیمت کامپوزیت دندان 1402 کلینیک دندانپزشکی عرشیان به این پی میبرید که ما بهترین قیمت کامپوزیت دندان 1402 را ارائه میکنیم

برای کامپوزیت دندان ، دندانپزشک ابتدا وضعیت دندان های بیمار را بررسی می کند و در صورتی که دندان ها دچار پوسیدگی یا جرم دندان باشند ابتدا آن ها را برطرف می نماید. پس از انجام موارد فوق و پاکسازی سطح دندان ها ، مواد مخصوص کامپوزیت با برند انتخابی شما که میتواند از بین برند های (آی پی اس، الترادنت، توکویاما،کاریزما و سارمکو) بر روی دندان زده می شود.

معمولا قیمت کامپوزیت دندان طرح لبخند در صورتی که دندان ها مشکلی نداشته باشند در یک الی دو جلسه انجام می شود اما در صورتی که وضعیت دندان های زیاد باشد تعداد جلسات بیشتری برای درمان لازم است.

افرادی که کامپوزیت دندان انجام می دهند ، بهتر است بدانند در صورتی که برای انجام این کار به بهترین دندانپزشکی زیبایی مراجعه کنند و دندانپزشک از بهترین مواد کامپوزیت برای طرح لبخند بیمار استفاده نماید و در قرار دادن آن بر روی دندان مهارت داشته باشد میزان ماندگاری کامپوزیت بیشتر می شود.

همچنین قابل ذکر است بیمار نیز باید مراقبت هایی که دندانپزشک پس از کامپوزیت دندان ها به او توصیه می کند را رعایت کند تا نتیجه ایده آلی به دست آورد.

قیمت کامپوزیت دندان 1402 متغیر است و برای اطلاع دقیق از کامپوزیت می توانید با جدول قیمت ها در اول صفحه نگاهی بیندازید.

برای داشتن لبخندی زیبا باید تمام نواقص ظاهری دندان‌ها به ویژه دندان‌های جلویی مرتفع شود. ایراداتی مانند شکستگی، لب پر شدن، بستن فاصله بین دندان‌ها و همچنین تغییر رنگ دندان‌ها را می‌توان با استفاده از کامپوزیت ونیر از بین برد. به این ترتیب با قیمت کامپوزیت دندان 1402 شما از دندان‌هایی سفید، خوش فرم و مرتب بهره‌مند خواهید شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha