بوتاکس مصپورت یک برند ایرانی تولید کننده بوتاکس است که نگرانی هایی از نظر کیفیت در میان مخاطبان خود داشته است. در این مقاله به بررسی محصول این برند خواهیم پرداخت.

همه چیز درباره بوتاکس مصپورت | تفاوت بوتاکس مصپورت و دیسپورت

بوتاکس مصپورت یکی از بهترین برند های بوتاکس ایرانی است که از نظر کیفیت و عملکرد با بهترین و مطرح ترین برند های تولید کننده بوتاکس در دنیا در حال رقابت است و امروزه بسیاری از مردم برای جوانسازی به کمک بوتاکس از این برند استفاده می کنند و لازم به ذکر است که حتی برخی از افراد غیر ایرانی نیز برای تزریق بوتاکس از این برند استفاده می کنند. با ما در این مطلب همراه باشید تا با هرآنچه که باید درباره بوتاکس مصپورت بدانید آشنا شده و بتوانید با اطلاعات کافی بهترین و مناسب ترین بوتاکس را برای جوانسازی و کاهش چین و چروک های صورت خود انتخاب کرده و زیبایی را به چهره خود بازگردانید.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس مصپورت

امروزه بوتاکس به عنوان یکی از روش های رایج جوانسازی و کاهش چین و چروک های پوستی در کلینیک زیبایی رشت شناخته می شود که در این روش درمانی با فلج موقت بخشی از عضلات صورت و در نتیجه عدم تحرک عضلات، چین و چروک ها با مرور زمان برطرف خواهند شد و لازم به ذکر است که این روش از به وجود آمدن چین و چروک های جدید نیز جلوگیری می کند.

بوتاکس در حقیقت از سم بوتولینوم استخراج می شود که توانایی فلج کردن عضلات را به صورت موقت دارد و این فرآیند موقتی عاملی است که مراجعه کنندگان برای افزایش ماندگاری و تثبیت اثر این روش درمانی باید در بازه های زمانی مشخص به تزریق بوتاکس و تمدید درمان خود بپردازند.

بوتاکس مصپورت ساخت کدام کشور است؟

در حال حاضر شرکت های مختلفی در دنیا به تولید و ارائه بوتاکس می پردازند و لازم به ذکر است که برند های ایرانی مختلفی نیز برای بوتاکس وجود دارد اما یکی از بهترین و شناخته شده ترین برندهای بوتاکس ایرانی، بوتاکس مصپورت است که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم.

باید در نظر داشته باشید که بوتاکس های مختلف با توجه به ترکیبات و فرمولاسیون های متفاوتی که دارند، هر کدام برای از بین بردن خطوط و نواحی هدف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. در سال 1391 یک شرکت ایرانی دانش بنیان به نام "مصون دارو" توانست مطابق استاندارد های آمریکا و اروپا بوتاکس مصپورت را تولید کرده و به بازار ارائه کند.

امروزه از این بوتاکس در بسیاری از کلینیک های زیبایی کشور استفاده می شود چرا که به دلیل تولید داخلی بودن این محصول، هزینه آن مقرون به صرفه تر است و بر اساس نتایج و تاثیر قابل توجه این ماده درمانی بر روی چین و چروک ها، استفاده از محصول این برند در فرآیند تزریق بوتاکس در رشت توسط بسیاری از متخصصین توصیه می شود.

تفاوت بوتاکس دیسپورت و مصپورت

تفاوت بوتاکس دیسپورت و مصپورت

بوتاکس مصپورت با تاثیر از بوتاکس دیسپورت انگلیسی ساخته شده است و این دو ماده جوانسازی تنها دارای تفاوت های جزئی در ترکیبات و فرمولاسیون خود هستند. لازم به ذکر است که ترکیبات استفاده شده در برند مصپورت کاملا طبیعی بوده و درصورتی که پزشک از تخصص و مهارت کافی برخوردار باشد، مراجعه کنندگان پس از تزریق این بوتاکس هیچ عوارض خطرناکی را تجربه نخواهند کرد.

عملکرد بوتاکس به چه صورت است؟

بوتاکس برند مصپورت نوعی پروتئین است که از باکتری کلستریدیوم بوتولینوم ساخته شده است و دارای کاربرد های درمانی و زیبایی است. بوتاکس بر اساس شدت چین و چروک ها و تشخیص پزشک به میزان مشخصی به ناحیه هدف تزریق می شود و پس از جذب این ماده توسط عضلات، به دلیل ترکیبات موجود در این ماده عضلات ناحیه هدف به صورت موقعتی فلج می شوند که این امر از تشدید چین و چروک ها و حتی به وجود آمدن چین و چروک های جدید نیز جلوگیری می کند.

بوتاکس مصپورت برای تزریق در چه نواحی توصیه می شود؟

درست مشابه با بوتاکس دیسپورت انگلیسی، پزشکان متخصص از این بوتاکس ایرانی برای رفع و کاهش عمق چین و چروک های صورت، مخصوصا خطوط بین ابرو که با نام خط اخم شناخته می شوند و خطوط پیشانی استفاده می کنند.

لازم به ذکر است که خطوط بین ابرو و خطوط بر روی پیشانی بر اثر افزایش سن به وجود می آیند و با گذر زمان عمیق تر می شوند و در این راستا امروزه تعداد قابل توجهی از مردم به دنبال کاهش و رفع این خطوط بر روی صورت خود هستند.

در ادامه به بررسی کابرد های بوتاکس برند مصپورت می پردازیم.

  1. از بین بردن خطوط اطراف چشم که با نام خطوط پنجه کلاغی شناخته می شوند
  2. از بین بردن خطوط نواحی اطراف لب، چانه و گردن
  3. کاهش تعریق زیر بغل
  4. کاهش و درمان سردرد های میگرنی
  5. ایجاد تقارن در صورت

شایان ذکر است که بر خلاف بوتاکس دیسپورت که بر روی چین و چروک های خفیف در نواحی کوچک تاثیر بسیاری ندارد، این برند ایرانی توانسته تا نتیجه قابل توجهی را برای درمان چین و چروک های خفیف نیز ارائه دهد.

ماندگاری بوتاکس مصپورت چقدر است؟

ماندگاری بوتاکس مصپورت

یکی از مهم ترین نکاتی که باید پیش از اقدام برای تزریق بوتاکس در رشت در نظر داشته باشید این است که ماندگاری این روش جوانسازی به عوامل مختلفی که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت مرتبط است اما به صورت کلی ماندگاری بوتاکس را می توان بین 4 الی 6 ماه تخمین زد.

سن مراجعه کننده

یکی از مهم ترین عواملی که بر ماندگاری تاثیر بوتاکس موثر است، سن مراجعه کننده است چرا که بوتاکس بر روی افراد جوان که دارای عضلات قوی ترین هستند ماندگاری بیشتری دارد پس بهتر است پیش از بیش از حد بالا رفتن سن در جهت جلوگیری و کاهش چین و چروک های صورت خود اقدام کنید.

لازم به ذکر است که اگر بوتاکس در سنین بالا تزریق شود، به خصوص در آقایان مسن این روش درمانی ممکن است منجر به افتادگی شدید پوست شده و کاهش زیبایی چهره را به همراه داشته باشد.

استعمال دخانیات

یکی دیگر از عواملی که می تواند بر میزان ماندگاری بوتاکس موثر باشد، استعمال دخانیات مانند سیگار است چرا که سموم موجود در دود سیگار اثرات نامناسبی بر روی سلول های پوستی می گذارند.

نور خورشید

تابش مداوم اشعه ماورابنفش نور خورشید به صورت می تواند منجر به کاهش اثر گذاری بوتاکس و در نتیجه کاهش ماندگاری بوتاکس شود.

استفاده از دیگر روش های جوانسازی

لازم به ذکر است که اگر شما در حین فرآیند جوانسازی پوست خود از دیگر روش های درمانی مانند فیلر، میروابریژن و ... استفاده کنید این موارد می توانند بر روی افزایش ماندگاری بوتاکس موثر باشند.

رژیم غذایی سالم

یکی دیگر از عوامل موثر بر ماندگاری بوتاکس، داشتن یک رژیم غذایی سالم از انواع سبزیجات و میوه ها است چرا که به دلیل آنتی اکسیدان بالا، این رژیم غذایی می تواند بر روی حفظ اثرات بوتاکس تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

عوارض تزریق بوتاکس

بر اساس تجربه مراجعه کنندگان، تزریق بوتاکس مصپورت با درد همراه نبوده اما پس از تزریق این بوتاکس احتمال بروز عوارضی که در ادامه بررسی می کنیم وجود دارد.

  1. تورم در ناحیه هدف تزریق
  2. قرمزی یا راش پوستی در ناحیه تزریق و نواحی اطراف آن
  3. سرگیجه و سردرد
  4. حالت تهوع

عوارض ذکر شده در حقیقت در دسته عوارض کوتاه مدت قرار می گیرند که با مصرف مسکن و یا به صورت خود به خودی پس از گشذت 24 الی 48 ساعت برطرف خواهند شد اما در ادامه به بررسی عوارض جدی تزریق بوتاکس میپردازیم که درصورت مشاهده هر یک از این عوارض جدی شما باید با پزشک متخصص خود در ارتباط باشید.

  1. التهاب سینوس ها
  2. عفونت
  3. اسپاسم عضلات صورت
  4. تنگی نفس
  5. مشکل در گفتار
  6. افتادگی پلک ها
  7. افتادگی عضلات صورت و احساس ضعف در صورت
  8. مشکل در بلع غذا

هزینه تزریق بوتاکس مصپورت چقدر است؟

همانطور که پیش تز ذکر کردیم، با توجه به عملکرد مشابه بوتاکس دیسپورت و مصپورت، شما می توانید با تزریق این بوتاکس ایرانی درمانی مقرون به صرفه تر را تجربه کنید.

باید در نظر داشته باشید که هزینه تزریق بوتاکس با توجه به عواملی مانند میزان بوتاکس مورد نیاز، محل تزریق و دستمزد پزشک و کلینیک می تواند متغیر باشد اما در جلسات مشاوره پیش از تزریق بوتاکس پزشک با توجه به شدت چین و چروک ها و انتظارات شما می تواند هزینه و تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان را تخمین شده و به شما اعلام کند.

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس مصپورت

برای جلوگیری از بروز عوارض تزریق بوتاکس و همچنین بالا بردن ماندگاری و تاثیر درمان شما باید از درمان نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به بررسی این نکات می پردازیم.

  1. از شست و شوی ناحیه تزریق حداقل تا 4 ساعت خودداری کنید
  2. از تماس نور خورشید با پوست خود حداقل به مدت 5 ساعت جلوگیری کنید
  3. استفاده از کرم ضد آفتاب بر روی پوست
  4. عدم استفاده از محصولات بهداشتی پوست و آرایشی به مدت 24 ساعت
  5. عدم ماساژ دادن ناحیه هدف تزریق

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha