اساتید دانشگاهها و مدیران نظام سلامت در دوره های متفاوت نسبت به گسترش طب سنتی بدون پشتوانه علمی هشدار دادند اما حالا در بزنگاه انتخابات گروهی که ادعای ارتباط اصلح با تمدن و طب ایرانی اسلامی دارند گردهمایی بزرگی ایجاد کرده و در صدد تصاحب کرسی های مجلس هستند.

هشدار نسبت به تصاحب کرسی های مجلس توسط علم ستیزان

به گزارش سلامت نیوز یکی از این افراد آقای روازاده است که به تازگی از طبابت منع شده و پروانه مطبش در سرار کشور باطل شد او ادعا داشت که واکسن وارداتی باعث مرگ مردم می‌شود و اظهار نظرات جنجالی زیادی درباره طب سنتی دارد که هیچ کدام نه تنها مورد قبول اساتید پزشکی واقع نشده بلکه نسبت به شیوع این طرز تفکر در حوزه سلامت هشدار هم داده اند.

دیگری حکیم خیراندیش است که با اظهارات نامعقول خود درباره درمان دیابت گرفته تا زودانزالی و رژیم های بارداری و ...معروف شد.

این فقط یک نمونه از کارنامه افرادیست که قرار است با راهیابی به مجلس سیاست گذاری نظام سلامت کشور را به عهده بگیرند!!بنظر میرسد حامیان این گروه که نتوانسته اند در وزارت بهداشت کار خود را پیش ببرند میخواهند با ورود به مجلس راه را سریعتر برای این تفکر باز کنند. تفکری که مبارزه با علم را سرلوحه خود قرار داده و کارنامه درخشانی هم در این رابطه دارد!

این فقط نمونه های کوچکی از آن بود.

هشدار نسبت به تصاحب کرسی های مجلس توسط علم ستیزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha