مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: برای همکاری با روسیه تنظیم برنامه عملیاتی پیشنهاد شده که بر اساس آن، عنوان فعالیت‌ها، مسئول انجام فعالیت‌ها، شاخص‌های اجرایی و زمانبندی فعالیت‌ها نیز آماده شده و مستلزم حمایت‌های کلان اعم از مالی و اجرایی است.

اتصال سامانه TTAC سازمان غذا و دارو به سامانه متناظر روسیه

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمد پیکان‌پور با اشاره به برگزاری نشست‌های متخصصان کشور به منظور توسعه زمینه همکاری با روسیه بیان داشت: بانک‌هایی که باید فعالیت طرفین را ضمانت کنند، مشوق‌ها، فعالین صنعت دو طرف، لیست داروهایی که بین دو طرف قابلیت همکاری دارد و فهرست خدمات قابل اشتراک‌گذاری و مراکز مورد اعتماد دو طرف مشخص شده است که پس از انعقاد موافقت‌نامه قابل ارائه خواهد بود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، وی ضمن برشمردن قابلیت‌های سامانه تیتک در زمینه رصد زنجیره تامین دارو از ابتدا تا انتها افزود: در صورت اتصال این سامانه به سامانه متناظر روسیه بستر همکاری‌ها را می‌توان تسریع کرد.

پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک برای بازبینی در جزئیات عملیاتی بصورت هر دو هفته یک بار و تسریع در اجرای همکاری‌ها، از جمله پیشنهادهای دیگر مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha