دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز گذشته 11 اسفندماه سال جاری در ۵۹ هزار شعبه اخذ رأی در سراسر ایران و ۱۲۱۸ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی برگزار شد. 

از اعضای کمیسیون بهداشت دوره قبل چه کسانی رای آوردند؟/ راه یافتن یک پرستار به مجلس

به گزارش سلامت نیوز، در این دوره از انتخابات، برخی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم که در این دوره کاندید شده بودند مجددا رای آوردند که از جمله آنها می توان به دکترحسینعلی شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم اشاره کرد که سابقه ریاست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در چندین دوره از انتخابات را دارد، وی بار دیگر توانست از شهر زاهدان در انتخابات پیروز شود و به مجلس دوازدهم راه یابد.


همچنین سلمان اسحاقی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از شهر قائنات، مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از شهر تبریز و سیدجلیل میرمحمدی نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از شهر تفت و میبد نیز توانستند در انتخابات پیروز شده و به مجلس دوازدهم راه یابند.


گفتنی است یک پرستار نیز توانست به مجلس راه یابد. اسدالله چراغی که مدرک پرستاری داشته و در بیمارستان گلستان اهواز سابقه مسوولیت دارد توانست درحوزه های انتخابیه آبادانان و دره شهر در استان ایلام پیروز شده و به مجلس راه یابد که در صورت عضویت در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس امید به پیگیری مطالبات جامعه پرستاری افزایش پیدا می کند.


همچنین دکتر سید محمد جمالیان رییس اسبق دانشگاه علوم پزشکی اراک که تخصص پزشکی قانونی دارد هم در انتخابات استان مرکزی نفر اول شد و به مجلس راه یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha