رئیس سازمان غذا و دارو گفت: برای موضوع تامین دارو در ایام تعطیلات نوروزی اقدامات جدی در حال انجام است و برنامه‌ریزی به شیوه‌ای است که مردم کمبود دارویی در این ایام نداشته باشند.

رئیس سازمان غذا و دارو: مشکل کمبود دارو در ایام نوروز نخواهیم داشت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،حیدر محمدی اظهار داشت: با این وجود مردم می‌توانند با معاونت غذا و دارو در سراسر کشور نیازهای دارویی خود را مورد بررسی قرار دهند تا در صورت نیاز به دارو بتوانند از این طریق نیازهای دارویی خود را در ایام تعطیلات نوروزی تامین کنند.

وی اظهارداشت: به همین منظور همه معاونت‌های غذا و دارو در تعطیلات ایام نوروز به صورت حضوری و شیفتی پاسخگوی مردم خواهند بود.

گشت‌های نوروزی سازمان غذا و دارو آماده‌باش هستند

محمدی افزود: همچنین برای ایام تعطیلات نوروزی گشت‌های نوروزی هرساله برنامه‌ریزی شده و بخشنامه‌ای به معاونت‌های غذا و دارو در سراسر کشور ابلاغ شده برای اینکه در ایام تطعیلات نوروزی به صورت ویژه آماده باشند.

وی اضافه کرد: همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز در حوزه غذا و دارو بازدیدهای مستمر از داروخانه‌ها، مراکز درمانی و مراکز عرضه سلامت محور، دارو و تجهیزات پزشکی، مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، اماکن تولیدی با کنترل کامل روی این موضوعات انجام خواهند داد.

رئیس سازمان غذا و دارو ادامه داد: بازرسی‌ها در ایام تعطیلات نوروزی از سوی این سازمان با درصد بیشتری و به صورت مستمر انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم با توجه به این گونه فعالیت‌ها و بازرسی از بسیاری از مراکز به ویژه آزمایشگاه‌ها، پاسخ مردم را در این ایام به خوبی ارائه دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha