اگر پوست شما بسیار خشک است، این احتمال وجود دارد که هر کرم مرطوب‌کننده‌ای نتواند پاسخگوی نیازتان باشد. به همین خاطر، باید به دنبال کرمی باشید که بتواند به بهترین شکل ممکن مرطوب‌کنندگی را انجام دهد. در غیر این صورت، بازدهی مناسبی را دریافت نخواهید کرد. در این مطلب، بهترین کرم‌ها مانند کرم La Roche-Posay Toleriane را که برای مرطوب‌کنندگی پوست گزینه‌های مناسب هستند معرفی خواهیم کرد.

بهترین کرم‌های مرطوب‌کننده و مناسب برای پوست‌های بسیار خشک

برای پوست‌های خشک از کدام کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنیم؟

اگر پوست شما بسیار خشک است، این احتمال وجود دارد که هر کرم مرطوب‌کننده‌ای نتواند پاسخگوی نیازتان باشد. به همین خاطر، باید به دنبال کرمی باشید که بتواند به بهترین شکل ممکن مرطوب‌کنندگی را انجام دهد. در غیر این صورت، بازدهی مناسبی را دریافت نخواهید کرد. در این مطلب، بهترین کرم‌ها مانند کرم La Roche-Posay Toleriane را که برای مرطوب‌کنندگی پوست گزینه‌های مناسب هستند معرفی خواهیم کرد.

کرم‌های مرطوب‌کننده مورد استفاده برای پوست‌های خشک

بدون توجه به محل بدن شما، در هر صورت خشکی پوست می‌تواند مشکل‌ساز باشد، به خصوص زمانی که آن لکه‌های خشک، پوسته‌پوسته‌ها و نقاط خارش‌دار روی صورت شما وجود دارد. با این حال، یک مرطوب کننده خوب می‌تواند پوست خشک شده را آبرسانی کند، التهاب را تسکین دهد و بافت خشن را بهبود بخشد. مطمئن نیستید که چگونه می‌توانید مورد مناسب خود را پیدا کنید؟ با جست‌وجوی فرمول‌هایی شروع کنید که غلیظ‌تر، در قسمت ضخیم‌تر و حاوی مواد آب‌رسانی مانند کره و روغن (به جای آب) باشند.

به گفته دکتر متخصص هیاگ، شما باید مطمئن شوید که مرطوب‌کننده‌ای که انتخاب می‌کنید حاوی هر سه نوع ماده مرطوب کننده باشد. مرطوب کننده‌ها (که آب را جذب می‌کند و آن را در پوست به دام می‌اندازد)، نرم‌کننده‌ها (که صاف و نرم می‌کنند) و انسداد (که یک لایه ضخیم در روی پوست ایجاد می‌کند تا رطوبت را حفظ کند). او تاکید می‌کند که از بین این سه، انسدادها به ویژه برای افرادی که پوست خشک دارند، بسیار مهم‌تر از افراد دارای انواع دیگر پوست هستند.

معرفی برخی از بهترین مرطوب‌کننده‌ها برای پوست‌های بسیار خشک

اگر پوست صورت یا بدن شما بسیار خشک است و به دنبال کرمی هستید که بتواند به بهترین شکل آبرسانی را برای این نوع پوست انجام بدهد، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این بخش را مطالعه کنید. در ادامه این کرم‌ها را معرفی کرده‌ایم.

بهترین کرم‌های مرطوب‌کننده و مناسب برای پوست‌های بسیار خشک

مرطوب کننده روزانه صورت Vanicream

اگر به دنبال گزینه‌ای ساده و سرراست برای رفع خشکی پوست هستید، مرطوب‌کننده صورت روزانه Vanicream بهترین راه حل است. این کرم نه تنها برای پوست خشک صورت شما خوب عمل می‌کند، بلکه می‌تواند در هر جای دیگری از بدن شما نیز استفاده شود. در کنار اینکه یکی از سبک‌ترین کرم‌های موجود در این لیست است، رطوبت زیادی را جذب می‌کند که همه اینها به لطف فرمول مملو از اسید هیالورونیک و پنج سرامید است.

کرم Vanicream فورا جذب پوست می‌شود و برای استفاده زیر آرایش در طول روز مناسب است. حتی این محصول دارای مهر تایید انجمن ملی اگزما است، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که مهم نیست که چگونه از آن استفاده می‌کنید، هر گونه لکه‌های خشک و خارش‌دار به آرامی و کارآمد مراقبت می‌شوند. اگرچه به خودی خود عالی است، اما آنچنان ضخیم نیست، بنابراین افرادی که پوست فوق‌العاده خشک دارند، اگر کرم غنی‌تری روی آن قرار دهند، ممکن است بتوانند بازدهی بهتری دریافت کنند.

بهترین کرم‌های مرطوب‌کننده و مناسب برای پوست‌های بسیار خشک

لوسیون آب‌رسان روزانه Cetaphil

لوسیون مرطوب کننده روزانه Cetaphil's Daily Hydrating Lotion یک مرطوب کننده است که باید به دو دلیل اصلی استفاده شود. اکثر متخصصان پوست این محصول توصیه می‌کنند و حتی برای حساس‌ترین انواع پوست نیز قابل تحمل است. همچنین این محصول یک فرمول مقرون به صرفه که سبک‌وزن، بدون چربی، غیر کومدون زا و موثر بر روی لکه‌های خشک است را شامل می‌شود. وقتی که از این محصول استفاده می‌کنید ممکن است کمی آبکی به نظر برسد، اما به هیچ عنوان این باعث کاهش راندمان و تاثیر کرم Cetaphil نمی‌شود.

کرم هیالورونیک Glow Recipe Plum Plump

اگر پوست خشکی دارید که نیاز به تقویت کمی دارد، کرم Glow Recipe Plum Plump آب‌رسان حاوی موادی پرکننده و روشن کننده مانند اسید پلی گلوتامیک، اسید هیالورونیک و آلو می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. این کرم سبک است و در عین حال عملکرد سریعی دارد، بنابراین به راحتی با پوست ترکیب می‌شود، اما به هیچ وجه ناپدید نمی‌شود. در واقع، این کرم درخشندگی شبنم‌آمیزی ایجاد می‌کند که در تمام طول روز باقی می‌ماند.

پیشنهاد پوستی: کرم ضد لک

مرطوب کننده دوتایی ترمیم‌کننده صورت La Roche-Posay Toleriane

ما از طرفداران پر و پا قرص La Roche-Posay هستیم؛ مخصوصا به این دلیل که اکثر محصولات آنها با توجه به پوست حساس فرموله شده‌اند. این فرمول تسکین‌دهنده و با جذب سریع حاوی مواد توصیه شده توسط متخصصین پوست مانند سرامیدها، نیاسینامید، گلیسیرین و آب حرارتی پربیوتیک La Roche-Posay است این مواد به ترمیم محافظ پوست کمک می‌کند.

بهترین کرم‌های مرطوب‌کننده و مناسب برای پوست‌های بسیار خشک

مرطوب کننده کمپلکس امگا پلاس پائولا

مرطوب‌کننده کمپلکس امگا، سرشار از اسیدهای چرب امگا، سرامیدهای بازسازی‌کننده و آنتی‌اکسیدان‌ها، پوست لطیف را تغذیه می‌کند. بهتر از همه، این کرم به تقویت سد پوست کمک می‌کند تا از تحریک بیشتر در آینده جلوگیری کند. اگر لکه‌های خشک و پوسته‌پوسته دارید، می‌توانید روی مرطوب کننده کمپلکس امگا پلاس پائولا برای احیای پوست خود حساب کنید و به آن احساس لطافت ببخشید.

مرطوب کننده فنتی اسکین Hydra Vizor

اکثر مردم می‌دانند که SPF کلید داشتن پوستی شاداب است، اما همه آن را هر روز اعمال نمی‌کنند. این کرم ضد آفتاب در عین برخورداری از خاصیت مقاومت در برابر انواع اشعه‌های فرابنفش، به آبرسانی پوست نیز کمک می‌کند.

کرم آب‌رسان روز لاگونا 100 میل

یکی از بهترین کرم‌های آب‌رسان و مرطوب‌کننده که افراد با پوست‌های بسیار خشک می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، کرم آب‌رسان روز لاگونا 100 میل است. این کرم برای انواع پوست قابل استفاده است و دارای ترکیباتی مانند اسکوآلن، اسپیرولینا، عصاره دانه آسکالیس و مواد مختلف برای الاستیسیته پوست است. شما می‌توانید این کرم را از فروشگاه‌های برتری مانند هایلند بیوتی خریداری کنید.

کرم تغذیه‌کننده پوست خشک ریچلند 75 میل

از جمله دیگر کرم‌های مرطوب‌کننده پوست می‌توان به کرم تغذیه‌کننده پوست خشک ریچلند 75 میل اشاره کرد که می‌توان از آن برای پوست‌های خشک استفاده کرد. این کرم به عنوان یک لایه‌بردار ملایم از سلول‌های مرده ‌پوست عمل می‌کند و همین باعث کمک به کاهش لکه‌های تیره پوستی می‌شود. این در کنار خاصیت ضد التهاب و ایجاد لایه محافظ روی پوست باعث افزایش محبوبیت استفاده از آن شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha