مرد جوانی که به خاطر دخترش مرتکب قتل شده بود، پس از یک سال فرار و مخفی شدن خود را به قانون تسلیم کرد.

قاتل شدن پدر به خاطر دخترش | تیغه چاقو سینه پسر ۱۸ ساله را شکافت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، بعدازظهر بیست وششم فروردین سال گذشته دختربچه خردسالی سوار دوچرخه‌اش شد و به بازی در محوطه یک مجتمع مسکونی واقع در بولوار بهمن پرداخت. در حالی که دختربچه با شوق وصف‌ناپذیری به بازی کودکانه خود ادامه می‌داد، ناگهان یک دستگاه پراید وارد محوطه مجتمع مسکونی شد و هنگام عبور از کنار دختر دوچرخه‌سوار او را به زمین انداخت.

محمد، پدر این دختر که با مشاهده این صحنه عصبانی شده بود، به طرف راننده پراید رفت و به خاطر سرعت جوان پرایدسوار به او اعتراض کرد. طولی نکشید که مشاجره لفظی بین آنها بالا گرفت و به جملات توهین‌آمیز رسید. در همین حال راننده پراید هم از پشت فرمان بیرون آمد و درگیری لفظی به نزاعی تلخ کشید اما با میانجیگری همسایگان و یکی از مدیران مجتمع مسکونی، ۲ جوان از یکدیگر فاصله گرفتند تا شرایط آشتی‌کنان آنها فراهم شود.

در این میان ناگهان زنی که از بستگان جوان پرایدسوار بود با برادرش تماس گرفت و او را از نزاع داخل مجتمع مسکونی مطلع کرد. دقایقی بعد و در حالی که هنوز گفتگوهای اهالی محل برای آشتی دادن دو همسایه ادامه داشت، خودروی دیگری وارد مجتمع شد و چند نفر از داخل آن بیرون آمدند و به طرف محمد (مرد ۳۹ ساله) رفتند. او که هنوز شعله‌های خشم در وجودش زبانه می‌کشید، با مشاهده این صحنه چنین تصور کرد که همسایه‌اش عده‌کشی کرده است.

آتش زیر خاکستر دوباره زبانه کشید و این بار تیغه چاقو در حالی سینه جوان ۱۸ساله را شکافت که او نقشی در ماجرای درگیری نداشت. لحظاتی بعد با فرار متهم از صحنه نزاع، پیکر خون‌آلود جوان مذکور به بیمارستان شهید هاشمی نژاد انتقال یافت اما تلاش‌ها برای نجات وی به نتیجه نرسید و این جوان روز بعد براثر عوارض ناشی از اصابت چاقو جان سپرد.

دقایقی بعد با اعلام مرگ جوان مجروح در مرکز درمانی، بلافاصله قاضی ویژه قتل عمد مشهد عازم بیمارستان شد و به تحقیق در این باره پرداخت. بررسی‌های مقدماتی و اظهارات شاهدان دامنه تحقیقات را به مجتمع مسکونی در بولوار بهمن کشاند اما مشخص شد که عامل جنایت به مکان نامعلومی گریخته است.

اینگونه بود که با دستور قاضی محمودعارفی راد گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی به ردیابی‌های اطلاعاتی پرداختند و تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی مخفیگاه جوان ۳۹ ساله آغاز کردند. ساعاتی بعد گروه کارآگاهان با راهنمایی‌های سرهنگ جواد شفیع‌زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) رصدهای اطلاعاتی را ادامه دادند و به سرنخ‌هایی از چند مخفیگاه احتمالی متهم فراری رسیدند، اما بررسی‌های نامحسوس نشان داد که متهم در این مکان‌ها حضور ندارد.

در حالی که حدود یک سال از ماجرای این جنایت تکان‌دهنده می‌گذشت، بالاخره در آخرین روزهای سال گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی در چند عملیات تخصصی چنان عرصه را بر متهم فراری تنگ کردند که او به ناچار تصمیم گرفت خود را تسلیم قانون کند.

این بود که به طرف پلیس آگاهی خراسان رضوی حرکت کرد و بدین ترتیب حلقه‌های قانون بر دستان وی گره خورد. عامل این جنایت مدعی بود وقتی افرادی از خودرو پیاده شدند و به طرف من آمدند، من هم از ترس چاقو کشیدم که محمدجواد (مقتول)خودش را جلو انداخت و چاقو به قفسه سینه‌اش خورد.

وی در ادامه اعترافاتش افزود: چاقو را به صورت کلنگی زدم و سپس آن را در بیرون از مجتمع مسکونی دور انداختم.

بررسی‌های بیشتر درباره زوایای این جنایت هولناک در حالی ادامه دارد که جوان ۱۸ ساله (مقتول) فقط ۲ روز بود که به عنوان شاگرد مغازه طرف مقابل مشغول کار شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha