شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 370262

 سازمان هواشناسی، پیش بینی کرد که رگبار باران به همراه رعد و برق و وزش باد شدید موقتی از امروز اکثر مناطق کشور را فرا می گیرد.

این مناطق از امروز منتظر بارش باران باشند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، امروز شنبه در شرق سواحل دریای خزر شمال شرق و نوار شرقی کشور واقع در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، همچنین در ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و شرقی، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی واقع در استان های چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شمال فارس، مناطقی از یزد و کرمان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

سرپرست اداره راهداری خلخال گفت: مردم اخبار درست و صحیح را از رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی پیگیر باشند و فریب فضای مجازی و یک سری سو استفاده کنندگان در این خصوص را نخوردند.

یکشنبه در شمال شرق و نوار شرقی کشور واقع در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و بعد از ظهر در شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش رخ خواهد داد.

دوشنبه در برخی نقاط شمال غرب، شمال شرق، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود. همچنین از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش در استان های بوشهر و فارس آغاز خواهد شد.

سه شنبه با تقویت این سامانه بارشی در استان های بوشهرف فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و جزایر خلیج فارس، رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود. همچنین سه شنبه بعد از ظهر در مناطقی از مرکز دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور، وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک رخ می دهد.

چهارشنبه این وضعیت در استان های فارس، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب یزد و جنوب خراسان جنوبی رخ خواهد داد. همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

امروز نیمه شرقی دریای خزر و از امروز تا دوشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha