کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۳ از فردا قابل دریافت است.

آغاز توزیع کارت ارشد علوم پزشکی از فردا

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۱۴۰۳ نوبت های صبح و عصر روزهای پنجشنبه ۱۰ و جمعه ۱۱ خرداد ماه جاری در ٣٤ حوزه امتحانی برای ۴۵ رشته امتحانی و ١١ مجموعه امتحانی برگزار خواهد شد.

گشایش درب ورود حوزه داوطلبان کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی برای نوبت صبح ۷:۳۰ نوبت عصر ١٣:٣٠ می باشد. شروع آزمون نوبت صبح راس ساعت ٩ صبح و نوبت عصر راس ساعت ١٥ عصر تعیین شده است.

مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد؛ مدت زمان پاسخگوئس به سوالات کلیه رشته ها به مدت ١٦٠ دقیقه است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه از ساعت ۶ فردا ششم تا دهم خرداد ماه تعیین شده است داوطلبان می توانند به صورت اینترنتی از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت خود را دریافت کنند. به هیچ عنوان در محل برگزاری آزمون، دریافت کارت و ویرایش معدل امکانپذیر نمی باشد.

از ورود داوطلبان فاقد کارت ورود به جلسه -کارت ملی یا شناسنامه عکسدار و ماسک، به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهدآمد.

هیچ گونه مدرک شناسایی بجز کارت ملی و شناسنامه قابل پذیرش نبوده و از ورود به جلسه آزمون ممانعت خواهد شد. افرادی که کد رهگیری خود را فراموش کرده اند، صفحه اصلی سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی/ کارشناسی ارشد/ ارشد/، از قسمت فراموشی کد رهگیری اقدام نموده و سپس با استفاده از کد رهگیری، مراحل دریافت کارت را انجام دهند.

افرادی که ثبت نام را در زمان مقرر انجام داده و کد رهگیری دریافت نموده اند، در صورتی که موفق به دریافت کارت از سامانه نشوند، درخواست خود را (کد ملی الزاماً درج شود) سریعا در قسمت سیستم پاسخگویی- ارسال درخواست- دسته بندی پشتیبانی سایت ارسال کنند تا واحد ذی ربط بررسی لازم را بعمل آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha