رئیس انجمن اورولوژی ایران با اعلام اینکه هر سال 30 فارغ التحصیل اورولوژی در کشور داریم، افزود: هر سال 5 نفر از این افراد به اروپا اعزام می شوند.


سلامت نیوز : ششمین سمینار آموزشی دستیاران اورولوژی سراسر کشور از امروز به مدت 3 روز در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران آغاز به کار کرد.

به گزارشسلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر سید جلیل حسینی رئیس انجمن اورولوژی ایران روز سه شنبه در مراسم گشایش این سمینار در بیمارستان شهید هاشمی نژاد افزود: انجمن دارای 11 شاخه استانی و 6 شاخه تخصصی و همچنین 3 کمیته فعال است.

وی با اشاره به 6 شاخه تخصصی اورولوژی زنان، اطفال، پیوندکلیه، ترمیمی، آندرولوژی و آنکویورولوژی در این انجمن، گفت: سه کمیته فعال انجمن عبارتند از اورولوژیستهای جوان، دستیاری و پرستاری اورولوژی.

حسینی با اعلام اینکه در حدود هزار نفر اورولوژیست در کشور وجود دارد، افزود: 450 نفر از این افراد ظرف 10 سال اخیر فارغ التحصیل شده اند.

وی در ادامه از اعزام دستیاران اورولوژی کشور به اروپا از سال 2005 خبر داد و گفت: در این سالها اورولوژیستهای ایران همواره یکی از رتبه های اول تا سوم بورد اورولوژی اروپا را کسب کرده اند.

رئیس انجمن اورولوژی ایران با اعلام اینکه هر سال 30 فارغ التحصیل اورولوژی در کشور داریم، افزود: هر سال 5 نفر از این افراد به اروپا اعزام می شوند.

حسینی از همکاری بالای انجمن اورولوژی ایران با کشورهای آسیایی و اروپا خبر داد و گفت: بر اساس نشست انجمن اورولوژی آسیا، قرار شد که دوازدهمین کنگره انجمن اورولوژی آسیا در سال 2014 در کشورمان برگزار شود.

ششمین سمینار آموزشی دستیاران اورولوژی کشور تا 20 بهمن ماه جاری در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha