چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 45069
سلامت نیوز: احمدی بیغش با انتقاد از بی توجهی برخی وزرا نسبت به سؤالات و تأکیدات مجلس تصریح کرد: متأسفانه برخی از وزار تعهدی در قبال مسئولیت های خود احساس نمی کنند و تنها در تلویزیون لبخندهای ملیح تحویل مردم می دهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  خانه ملت، محمود احمدی بیغش در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۶ فروردین) در تذکر شفاهی خود گفت: رهبری همیشه تأکید داشتند که مسئولان حوزه بهداشت و درمان باید طوری رفتار و عمل کنند که بیمار و خانواده اش ناراحتی جز خود بیماری نداشته باشند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه از زمان انتصاب دکتر مرضیه وحید دستجردی به سمت وزیر بهداشت مشکلات شبکه بهداشت بارها گوشزد شده اما توجهی به آنها نشده است، افزود: چند ماه است که سه سؤال پیرامون بی توجهی مسئولان شبکه بهداشت که منجر به فوت خانم جوانی شده است، از ایشان داریم.

وی خطاب به هیأت رئیسه گفت: بر اساس آنچه در آئین نامه ماده ۲۳ ذکر شده است از ایشان بخواهید به مسائل و تأکیدات نمایندگان توجه کنند و شما باید وزارا را مجاب کنید که به سؤال نمایندگان پاسخ دهند.

احمدی بیغش با انتقاد از بی توجهی برخی وزرا نسبت به سؤالات و تأکیدات مجلس تصریح کرد: متأسفانه برخی از وزار تعهدی در قبال مسئولیت های خود احساس نمی کنند و تنها در تلویزیون لبخندهای ملیح تحویل مردم می دهند.

محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر شفاهی گفت: در ارتباط با سؤال بارها در مجلس ذکر شده است که متأسفانه مجلس فرصت نمی کند تا ظرف مدت قانونی ده روز در صحن موضوع را پیگیری کند؛ اما وزا در صورتی که به کمیسیون فرا خوانده شوند، در کمیسیون حضور می یابند.

وی تأکید کرد: وزرا در این خصوص عموماً با مجلس همراه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha