سلامت نیوز : رئیس پانزدهمین کنگره سراسری قلب و عروق از حضور 20 دانشمند برجسته ایرانی و خارجی و متخصصان قلب و عروق در این کنگره در تهران خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر مسعود قاسمی اظهار داشت: خوشبختانه کنگره سراسری قلب و عروق تهران در پانزدهمین سال برگزاری خود به بلوغ کامل رسیده است که یکی از دلایل آن امتیاز بازآموزی کاملی است که به واسطه حضور فعال در این کنگره به شرکت‌ کنندگان اختصاص داده خواهد شد.

رئیس انجمن آترواسکلروز ایران افزود: در این کنگره 9 بخش تخصصی در ارتباط با تازه‌ترین موارد مربوط به قلب و عروق شامل متخصصین قلب و عروق، جراحان قلب و عروق، فوق تخصص اطفال، متخصصین داخلی، متخصصین بیهوشی، متخصصین رادیولوژی،متخصصین نورولوژی، پزشکان عمومی و پرستاران به ارائه مطالب و مقالات خود خواهند پرداخت و در پایان با نظر کمیته علمی کنفرانس امتیاز بازآموزی که در تمام بخش‌های امتیازات کامل است به شرکت‌کنندگان داده خواهد شد که در ارتقائ سطح علمی و مهارت فنی آنها بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین به دلیل اهمیت بالای کنفرانس چهار روزه تهران قرار است امسال 20 دانشمند برجسته ایرانی و خارجی  و متخصصان قلب و عروق در ایام برگزاری کنگره شرکت کنند و  با توجه به برنامه گایدلاین ها و نیز اضافه شدن برنامه‌ریزی‌های جدید تشخیصی و درمانی حجم سخنرانی هابه بیش از دو برابر كنگره قبلی ارتقاع یافته است به طوری كه در اغلب ساعات علاوه برسالن اصلی حداقل در دو سالن دیگر نیز سخنرانی و میزگرد تشكیل می شود.

قاسمی اظهار داشت: پزشکان نام آشنا و برجسته جهانی نظیر دكتر پاتریك سروس P. Serruys( اینترونشنیست ) مبتكر ساخت استنت‌های جذب شونده در جهان از كشور هلند، دكترفاجده J. Fajadet ( اینترونشنیست ) از كشور فرانسه و دكتر اشپرزل از آلمان (الكتروفیزیولوژیست) در کنگره سراسری قلب و عروق شرکت خواهند کرد و به ارائه آخرین دستاوردها و پیشرفت‌ها در ارتباط با قلب و عروق خواهند پرداخت.

پانزدهمین کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق به ریاست دکتر مسعود قاسمی رئیس هیئت مدیره انجمن آترواسكلروزایران وفلوشیپ اینترونشنال قلب از تاریخ 26 تا 29 شهریور ماه در سالن همایشهای بین المللی رازی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha