سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 82188
سلامت نیوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان شهردار تهران، پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ متن پیام دکتر سیدحسن هاشمی به دکتر محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

شهردار محترم تهران

سلام علیکم

توفیق دوباره جنابعالی در خدمت گزاری به شهروندان فهیم تهرانی را تبریک و تهنیت می گویم. شهرداری تهران در  سال های گذشته منشاء خدمات ارزشمندی در عرصه های مختلف بوده است و تغییر عمیق و بنیادی در رویکرد شهرداری از یک نهاد خدماتی به نهادی اجتماعی را مرهون نگاه جامع مدیریتی جنابعالی به مقوله مدیریت شهری می دانم.

این رویکرد به موازات توسعه عمرانی شهر، در بهبود و تعمیق فرهنگ شهری و سلامت شهروندان نیز نقش آفرینی کرده است. به عنوان یک شهروند و مدیر حوزه سلامت کشور از تلاش های صادقانه و مسئولانه جنابعالی در توجه به سلامت شهروندان قدردانی می کنم و امیدوارم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران بتوانند در آینده ای نزدیک با تدوین راهبردهای موثر و مشارکت های بین بخشی سهم خود را در تامین سلامت شهروندان ایفا نموده و الگویی موفق برای آیندگان بسازند.

مشارکت دادن مردم و متخصصان در ارایه خدمات و افزایش تصدی گری بخش خصوصی، توجه به معضلات حاشیه نشینان، فرصت سازی برای تامین عدالت و بهره مندی همگان از خدمات دولتی و عمومی در حوزه سلامت، هم افزایی در عرصه اطلاع رسانی و آموزش های همگانی، استفاده از ظرفیت گروه های مردم نهاد و داوطلبان و طرح های ملی نظیر سنجش عدالت در شهر"شهر دوستدار سالمند" و "شهر بدون دخانیات" فرصت هایی برای تعامل فیمابین هستند که انشاء الله در قالب تشکیل کمیته های تخصصی مانند کمیته راهبردی شورای سلامت شهرداری تهران محقق خواهند شد.

 امیدوارم تجارب ارزنده جنابعالی در دوره‌های گذشته به منزله چراغ راهی باشد که گام های بلندتری در این عرصه را رقم زند. از درگاه حضرت حق، در ادای این خدمت ارزشمند، برایتان توفیق روزافزون آرزومندم.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیــر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha