سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 84186
سلامت نیوز : یونیسف ایران رسانه‌های ایرانی را دعوت می‌کند تا در مسابقه رسانه ای یونیسف با موضوع "کودکان دارای معلولیت " شرکت کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت یونیسف ؛ مسابقه رسانه ای یونیسف از سال 2008 تا 2012 میلادی در منطقه خاور میانه و شمال آفریقا به منظور تشویق دست اندرکاران رسانه ها برای تولید برنامه هایی در جهت افزایش آگاهی عمومی در زمینه مسائل مربوط به کودکان و نوجوانان برگزار شد. سال 2012 آخرین سال برگزاری این مسابقه در سطح منطقه بود.

امسال این مسابقه در سطح کشوری با همکاری مرکز بین الملل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با موضوع "کودکان دارای معلولیت" برگزار خواهد شد.

جوایز به چهار رشته تلویزیون، رادیو، مطبوعات، رسانه های اینترنتی تعلق می‌گیرد. همه آثار باید بین 20 فروردین ماه  تا 1 آبان ماه 1392 در رسانه‌های جمعی در سطح کشور (روزنامه، مجله) به چاپ رسیده،  بر روی اینترنت قرار گرفته (وب سایت) و یا از رادیو و تلویزیون پخش شده باشند.

آثار رادیو و تلویزیون باید تا قبل از دهم آبان ماه 1392 به دفتر امور بین الملل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران فرستاده شوند. آثار مطبوعات و خبرگزاری ها نیز باید به دفتر یونیسف در تهران ارسال شوند. برندگان توسط هیئت داوران شامل کارشناسانی از صدا و سیما، رسانه ها و مطبوعات و یونیسف انتخاب خواهند شد و اسامی آنان در اول آذرماه 1392 اعلام می‌شود. لازم به ذکر است که جوایز نقدی نمی باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha